Koffie does the trick.quote:
slecht geregeldquote:Op maandag 9 april 2007 10:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik moet helemaal naar beneden om koffie te halen........tis erg ver weg...
![]()
nah...niet slecht geregeld....ben gewoon echt moe en lui....heb niet geslapen....quote:
Ik moet ook helemáál naar beneden...quote:Op maandag 9 april 2007 10:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik moet helemaal naar beneden om koffie te halen........tis erg ver weg...
![]()
ik normaal dus ook....quote:Op maandag 9 april 2007 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet ook helemáál naar beneden...![]()
maar dat heb ik graag over voor een goed bakkie leut!!![]()
Doet dochter en/of zoonlief dat niet voor mama??quote:Op maandag 9 april 2007 10:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik normaal dus ook.......dat weet je....
...maar ik kom mijn bed niet uit...maar wil toch koffie...
![]()
![]()
ze zijn gister terug gegaan naar papa....quote:Op maandag 9 april 2007 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Doet dochter en/of zoonlief dat niet voor mama??![]()
nou, je kan het... kom op!quote:Op maandag 9 april 2007 10:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...niet slecht geregeld....ben gewoon echt moe en lui....heb niet geslapen.......maar ja een dag zonder koffie is een dag niet geleefd dus ja....
![]()
![]()
![]()
![]()
ah, dus je hebt dan wel weer tijd voor jezelf...quote:Op maandag 9 april 2007 10:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze zijn gister terug gegaan naar papa....![]()
zekers....quote:Op maandag 9 april 2007 10:43 schreef OA het volgende:
[..]
ah, dus je hebt dan wel weer tijd voor jezelf...![]()
pas op hoor, dadelijk krijg je nog een ideale situatiequote:Op maandag 9 april 2007 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Doet dochter en/of zoonlief dat niet voor mama??![]()
bezoek...quote:Op maandag 9 april 2007 10:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers.......daarom ben ik dus ook nog steeds in mijn bedje....
...zou eerst bezoek krijgen..bellen ze een uur van te voren af....
![]()
quote:Plaatje van de cappuccino met cacao mag ook uit de op verwijderd worden.
nou ja, lekker omdraaien en slapen dan toch weer?quote:Op maandag 9 april 2007 10:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers.......daarom ben ik dus ook nog steeds in mijn bedje....
...zou eerst bezoek krijgen..bellen ze een uur van te voren af....
![]()
nee-heeeee.....quote:Op maandag 9 april 2007 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, lekker omdraaien en slapen dan toch weer?
precies.....quote:Op maandag 9 april 2007 10:51 schreef Larissa het volgende:
Is altijd lullig, mensen die zo laat van tevoren afbellen. Moest verboden worden.
dan bel je die "afspraak" alsnog op!quote:Op maandag 9 april 2007 10:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
precies........vooral als je dus andere mogelijke afspraak weigert omdat ze zo nodig wilden komen....
![]()
Oh ja...quote:Op maandag 9 april 2007 10:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
oohhh jeetje....Fok! gaat er weer uit vanmiddag....![]()
...rond 12:00....
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 10:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
"mogelijk downtime vandaag 2e paasdag"....
kut voor jequote:Op maandag 9 april 2007 10:47 schreef faberic het volgende:
Ikke was vorige week in Rome. Lekkere cappuccino & espresso daar, kwaliteit, maar 1 keer kreeg ik een cappuccino waarvan de melk te heet was (dus bitter ipv. zoet en hard ipv zacht) en waar cacaopoeier opzat. Deze heb ik teruggestuurd naar de keuken want ik vond het schandalig dat de mensen die daar werken 's ochtends voor het werk bij een barretje gewoon lekkere cappuccino maken en overdag bagger maken.
Oke.
Plaatje van de cappuccino met cacao mag ook uit de op verwijderd worden.
En ik ga het gras maar eens maaien.quote:Op maandag 9 april 2007 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Fok er weer uit? Mooi, kan ik eindelijk boodschappen doen
quote:
Beslissen is een heel ander verhaal.quote:Op maandag 9 april 2007 10:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...dat ga jij niet ff beslissen he....
![]()
Och, het is toch verrekte mooi weer. Dan ga je toch niet binnen zitten achter je pc'tje.quote:Op maandag 9 april 2007 10:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
"mogelijk downtime vandaag 2e paasdag"....
klopt, ik zit al de hele dag buiten in mijn tuinhut met de laptopquote:Op maandag 9 april 2007 11:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och, het is toch verrekte mooi weer. Dan ga je toch niet binnen zitten achter je pc'tje.
Lekkerquote:Op maandag 9 april 2007 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
klopt, ik zit al de hele dag buiten in mijn tuinhut met de laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |