Haha, gezien ja, maar waar kan ik het orginele bericht op hun site lezen dan ????quote:Op maandag 9 april 2007 02:14 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Haha bij het internet typ je achterkant blikje red bull in dan zie je bij de eerste link al wat je zoekt.
Komt van drugsinfoteam.nl.
ik zeg ook niet dat je je gelijk niet moet zeggen....quote:Op maandag 9 april 2007 02:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik gelijk heb, en vandaar dat ik het ook zeg !
En al zou het op zo,n blikje staan, wie zegt dat het dan ook daadwerkelijk waar is.![]()
Negatief, nee hoorquote:Op maandag 9 april 2007 02:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat je je gelijk niet moet zeggen......maar voelde vage negatieve "vibes" tijdens deze o zo rustige nacht....
![]()
Moet je ff op die site kijkenquote:Op maandag 9 april 2007 02:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha, gezien ja, maar waar kan ik het orginele bericht op hun site lezen dan ????
Dat zoek je zelf maar op.quote:Op maandag 9 april 2007 02:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, ik vroeg waar ik het ff kon vinden dan ????
Haha, ik snap alles zolang het maar de waarheid is, en niet het geen wat je zou willen horen !quote:Op maandag 9 april 2007 02:28 schreef ScarFace- het volgende:
Haha als ik het uitleg snap je het waarschijnlijk nog niet haha![]()
Ik zal het wel posten
Vraag:
Hallo,
ik heb een paar vragen. Allereerst zou ik graag willen weten wat ephedra precies is. Ik hoorde dat het nu is verboden. Zijn het drugs?
Verder wilde ik iets vragen over energy drink en koffie, oftewel caffeine, al weet ik niet of ik hier een vraag erover kan stellen omdat dat geen drug is.
Wat ik wilde weten, is in hoeverre caffeine schadelijk is voor de gezondheid. Op de achterkant van Red Bull staat dat 1 blikje gelijk staat aan 2-4 koppen koffie. Als je dan bijvoorbeeld 4 blikjes Red Bull drinkt, is dat dan schadelijk? Oftewel: hoeveel kopjes koffie op een dag kan men hebben? Ik dronk afgelopen week namelijk 3 blikjes Red Bull en ik kreeg nogal buikpijn na een paar uur.
Antwoord:
Je code was: caffeine ephedra
Beste vraagsteller,
Efedra is een opwekkend middel. Sinds kort is de vrije verkoop verboden. Het is inderdaad een drug. Efedra is milder dan amfetamine, maar lijkt er wel op. Kijk voor meer informatie over amfetamine achter de link folders. Er staat ook wat informatie over Efedra.
Koffie is bij normaal gebruik onschadelijk. Je kunt er wel wat opgefokt van worden als je er veel van gebruikt. Soms krijgt men hoofdpijn of hartkloppingen. Dat is vervelend, maar voor een gezond mens niet gevaarlijk.
Er zijn studies verricht naar de risico's van Red Bull. Om de een of andere reden probeert men het gebruik van Red Bull af te raden. De sterke cafeïne en de taurine zijn hier de oorzaak van. Er is echter geen enkele reden om je over Red Bull zorgen te maken. Als je teveel Red Bull neemt, krijg je buikpijn, hoofdpijn of word je misselijk. Ook hier geldt dat dat vervelend is, maar voor een gezond mens niet gevaarlijk.
Dus: Red Bull is een opwekkende drank die volkomen veilig is, maar waar je niet teveel van moet nemen.
Met vriendelijke groet,
Martin Sijes
HAHA, zolang jij geen foto's als bewijs opvoert zal ik je nooit en nooit geloven !quote:Op maandag 9 april 2007 02:36 schreef ScarFace- het volgende:
HAHA genoeg gelult over Red Bull als je me nog niet gelooft ga je maar naar de winkel.
Of je kijkt zelf eens op het internet informatie zoeken over Red Bull HAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja klopt helemaal.quote:Op maandag 9 april 2007 03:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Nee, dat kan ik zelf niet aanpassen. Maar het is in jullie zomertijd 5 uur vroeger, en in de wintertijd 6 uur.
dan is het bij jou nog de 8e danquote:Op maandag 9 april 2007 03:35 schreef NiTiN het volgende:
Hier is het nu 21.34
Tuurlijk zou het wel kloppen, aangezien jij op dit moment niet in Nederland bent !quote:Op maandag 9 april 2007 03:38 schreef indahnesia.com het volgende:
tja, maar dat is voor mij ook niet handig eigenlijk, en tevens zou het niet echt meer loppen, je zou dan in de toekomst of het verleden poste.Zo is het wel prima, weet ik ook meteen hoe laat het in Nederland is.
Ik snap hoe jij denkt hoor, zo van ik heb het wel best zo dus lekker laten zoals het is.quote:Op maandag 9 april 2007 03:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Nee, ik hoef geen eigen tijd hier, ik leef toch wel hoe ik wil, daar heb ik geen aangepaste tijd voor nodig.
Bedankt voor je aanbod trouwens
Ik vergeet nooit koffie te drinken, dat is de dope van mijn leven! Dus ik zou je niet kunnen vertellen of ik hoofdpijn krijg als ik koffie vergeetquote:Op maandag 9 april 2007 09:15 schreef Larissa het volgende:
Ah, koffie! Ik had al koppijn. ff de afkickverschijnselen tegen gaan.
En zoveel drink ik geen koffie per dag maar cola zorgt natuurlijk ook voor cafeïnetoevoer
Hebben jullie dat nou ook? Als je vergeet om koffie te drinken dat je koppijn krijgt?
Probeer het dan maar eens uit, dan weet je waar ik het over heb.quote:Op maandag 9 april 2007 09:41 schreef BrandX het volgende:
Ik vergeet nooit koffie te drinken, dat is de dope van mijn leven! Dus ik zou je niet kunnen vertellen of ik hoofdpijn krijg als ik koffie vergeet
Ja, te weinig koffie.quote:Op maandag 9 april 2007 09:40 schreef indahnesia.com het volgende:
o jee.. dan doe je toch iets verkeerd
quote:Op maandag 9 april 2007 09:55 schreef Larissa het volgende:
[..]
Probeer het dan maar eens uit, dan weet je waar ik het over heb.![]()
verslavingszorg nodig?quote:Op maandag 9 april 2007 09:55 schreef Larissa het volgende:
[..]
Probeer het dan maar eens uit, dan weet je waar ik het over heb.![]()
[..]
Ja, te weinig koffie.![]()
Koffie does the trick.quote:
slecht geregeldquote:Op maandag 9 april 2007 10:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik moet helemaal naar beneden om koffie te halen........tis erg ver weg...
![]()
nah...niet slecht geregeld....ben gewoon echt moe en lui....heb niet geslapen....quote:
Ik moet ook helemáál naar beneden...quote:Op maandag 9 april 2007 10:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik moet helemaal naar beneden om koffie te halen........tis erg ver weg...
![]()
ik normaal dus ook....quote:Op maandag 9 april 2007 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet ook helemáál naar beneden...![]()
maar dat heb ik graag over voor een goed bakkie leut!!![]()
Doet dochter en/of zoonlief dat niet voor mama??quote:Op maandag 9 april 2007 10:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik normaal dus ook.......dat weet je....
...maar ik kom mijn bed niet uit...maar wil toch koffie...
![]()
![]()
ze zijn gister terug gegaan naar papa....quote:Op maandag 9 april 2007 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Doet dochter en/of zoonlief dat niet voor mama??![]()
nou, je kan het... kom op!quote:Op maandag 9 april 2007 10:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...niet slecht geregeld....ben gewoon echt moe en lui....heb niet geslapen.......maar ja een dag zonder koffie is een dag niet geleefd dus ja....
![]()
![]()
![]()
![]()
ah, dus je hebt dan wel weer tijd voor jezelf...quote:Op maandag 9 april 2007 10:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze zijn gister terug gegaan naar papa....![]()
zekers....quote:Op maandag 9 april 2007 10:43 schreef OA het volgende:
[..]
ah, dus je hebt dan wel weer tijd voor jezelf...![]()
pas op hoor, dadelijk krijg je nog een ideale situatiequote:Op maandag 9 april 2007 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Doet dochter en/of zoonlief dat niet voor mama??![]()
bezoek...quote:Op maandag 9 april 2007 10:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers.......daarom ben ik dus ook nog steeds in mijn bedje....
...zou eerst bezoek krijgen..bellen ze een uur van te voren af....
![]()
quote:Plaatje van de cappuccino met cacao mag ook uit de op verwijderd worden.
nou ja, lekker omdraaien en slapen dan toch weer?quote:Op maandag 9 april 2007 10:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers.......daarom ben ik dus ook nog steeds in mijn bedje....
...zou eerst bezoek krijgen..bellen ze een uur van te voren af....
![]()
nee-heeeee.....quote:Op maandag 9 april 2007 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, lekker omdraaien en slapen dan toch weer?
precies.....quote:Op maandag 9 april 2007 10:51 schreef Larissa het volgende:
Is altijd lullig, mensen die zo laat van tevoren afbellen. Moest verboden worden.
dan bel je die "afspraak" alsnog op!quote:Op maandag 9 april 2007 10:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
precies........vooral als je dus andere mogelijke afspraak weigert omdat ze zo nodig wilden komen....
![]()
Oh ja...quote:Op maandag 9 april 2007 10:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
oohhh jeetje....Fok! gaat er weer uit vanmiddag....![]()
...rond 12:00....
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 10:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
"mogelijk downtime vandaag 2e paasdag"....
kut voor jequote:Op maandag 9 april 2007 10:47 schreef faberic het volgende:
Ikke was vorige week in Rome. Lekkere cappuccino & espresso daar, kwaliteit, maar 1 keer kreeg ik een cappuccino waarvan de melk te heet was (dus bitter ipv. zoet en hard ipv zacht) en waar cacaopoeier opzat. Deze heb ik teruggestuurd naar de keuken want ik vond het schandalig dat de mensen die daar werken 's ochtends voor het werk bij een barretje gewoon lekkere cappuccino maken en overdag bagger maken.
Oke.
Plaatje van de cappuccino met cacao mag ook uit de op verwijderd worden.
En ik ga het gras maar eens maaien.quote:Op maandag 9 april 2007 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Fok er weer uit? Mooi, kan ik eindelijk boodschappen doen
quote:
Beslissen is een heel ander verhaal.quote:Op maandag 9 april 2007 10:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...dat ga jij niet ff beslissen he....
![]()
Och, het is toch verrekte mooi weer. Dan ga je toch niet binnen zitten achter je pc'tje.quote:Op maandag 9 april 2007 10:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
"mogelijk downtime vandaag 2e paasdag"....
klopt, ik zit al de hele dag buiten in mijn tuinhut met de laptopquote:Op maandag 9 april 2007 11:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och, het is toch verrekte mooi weer. Dan ga je toch niet binnen zitten achter je pc'tje.
Lekkerquote:Op maandag 9 april 2007 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
klopt, ik zit al de hele dag buiten in mijn tuinhut met de laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |