quote:Op maandag 9 april 2007 01:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....hoe was de muziek-sessie....?
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 01:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Als je het mij vraag alweer te lang geleden, ik heb je gemist en ben blij je weer te zien !
Goedenacht > > juon_jacket1.![]()
![]()
ja...die dagen ken ik ook....quote:Op maandag 9 april 2007 01:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
heeft nog niet echt zijn vruchten afgeworpen. Staat nog steeds aan, dat wel
Maar wil net niet dat doen wat ik nodig heb
Tja, 't zijn zo van die dagen hè
Haha slapen, ik dacht het nietquote:Op maandag 9 april 2007 01:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...lief....
...what's up...? how's life...?
...of ga je nu dus slapen....
?
dit topic is zelden echt "stil".....quote:Op maandag 9 april 2007 01:17 schreef ScarFace- het volgende:
Er zijn dus toch nog mensen.
check!quote:Op maandag 9 april 2007 01:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...die dagen ken ik ook.......jammer genoeg is het hier ook wel een beetje hetzelfde....
...maar hoop doet leven zeg ik altijd...
...dus daar hou ik me dus aan vast....
![]()
niet echt veel...lekker uitgebreid ontbijt...quote:Op maandag 9 april 2007 01:17 schreef BrandX het volgende:
wat hebben jullie zoal gedaan, nu FOK! de hele dag plat heeft gelegen op deze prachtige zomerse en zon-volle paaszondag?
thnx!...quote:Op maandag 9 april 2007 01:24 schreef BrandX het volgende:
geen punt hoor JJ, hier nog een bakkieom de nacht mee door te koffiën
Slapen doe ik voorlopig ook nog niet.quote:Op maandag 9 april 2007 01:18 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha slapen, ik dacht het nietmijn avond / nacht / ochtend is net begonnen en beginnen net pas !
Ik ben hier voorlopig nog wel even.![]()
Ik heb vandaag lekker in de achtertuin gezeten, lekker in het zonnetje met een kopje koffie erbij.![]()
Ja in Koffie zit ietsje meer Cafféine in dan Cola !quote:Op maandag 9 april 2007 01:28 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Slapen doe ik voorlopig ook nog niet.
Hoe zit het eigenlijk met koffie zit daar meer caffeine in dan cola?
Red Bull en ook de goedkope Golden Power en Megaforce werken iig goed tegen vermoeidheid.
ik vind die dingen niet te drinken....veel te zoet....quote:Op maandag 9 april 2007 01:28 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Slapen doe ik voorlopig ook nog niet.
Hoe zit het eigenlijk met koffie zit daar meer caffeine in dan cola?
Red Bull en ook de goedkope Golden Power en Megaforce werken iig goed tegen vermoeidheid.
Op de achterkant van een blikje Red Bull staat 2-4 koppen koffie.quote:Op maandag 9 april 2007 01:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja in Koffie zit ietsje meer Cafféine in dan Cola !
En 1 blikje RedBull staat zeg maar gelijk aan 1 kopje Koffie !
Op een blikje RedBull staat dat geloof ik niet hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 01:37 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Op de achterkant van een blikje Red Bull staat 2-4 koppen koffie.
Dat klopt ook wel als je met cola vergelijkt.
trustenquote:Op maandag 9 april 2007 01:41 schreef BrandX het volgende:
Ik ga toch ook maar proberen te pitten. Wel te rusten allemaal!![]()
trusten BrandX.....quote:Op maandag 9 april 2007 01:41 schreef BrandX het volgende:
Ik ga toch ook maar proberen te pitten. Wel te rusten allemaal!![]()
Ja, tot zoquote:Op maandag 9 april 2007 01:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
das ook snel.......welterusten...
...tot gauw...
![]()
![]()
Zou je voor de zekerheid...quote:Op maandag 9 april 2007 01:44 schreef ScarFace- het volgende:
Ik weet 100% zeker dat het erop staat!
En 6 blikjes Red Bull werkt ook echt wel 3 keer zo goed als een fles cola.![]()
En goedkope cola is helemaal niks das niet eens te drinken.
Ja, de wereld is hard.quote:Op maandag 9 april 2007 01:48 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zou je voor de zekerheid...
dat blikje RedBull nog één keertje willen pakken en het aub nog eens rustig door willen lezen.
Want dat staat er volgens mij echt niet op, zo ja dan is het fout wat ze beweren !!!!
gek EN hard...quote:Op maandag 9 april 2007 01:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat bedoel jij nou weer ????
( De wereld is gek zul je bedoelen ).![]()
* Check de site, dan weet je genoeg !quote:Op maandag 9 april 2007 02:02 schreef NiTiN het volgende:
Jahaa, helaas heb ik het hier nu niet bij de hand maar then again: dat zou ook niet helpen bij in slaap komen later vanavond.
Moet nog wat mails versturen maar zit een beetje met een verdrietig gevoel erover
je kunt toch koffie maken....quote:Op maandag 9 april 2007 02:02 schreef NiTiN het volgende:
Jahaa, helaas heb ik het hier nu niet bij de hand maar then again: dat zou ook niet helpen bij in slaap komen later vanavond.
Moet nog wat mails versturen maar zit een beetje met een verdrietig gevoel erover
precies....quote:Op maandag 9 april 2007 02:08 schreef Sander170 het volgende:
Ik blijf wel wakker van de koffie die ik net genomen heb,
heb ik echt geen RedBull of andere shit voor nodig hoor.![]()
Zoek gewoon bij google op: achterkant blikje red bullquote:Op maandag 9 april 2007 02:01 schreef Sander170 het volgende:
Nou op de site van Red Bull staat er niets over geschreven hoor.![]()
( Bron: www.redbull.nl ).
Ik hoef het zeker niet per se te controleren, ik weet het antwoord al, dat het niet zo is !quote:Op maandag 9 april 2007 02:09 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Zoek gewoon bij google op: achterkant blikje red bull
Als je het per se wilt controleren kijk je dinsdag in de supermarkt.
Ik heb ook geen Red Bull ofzo nodig om wakker te blijvenquote:Op maandag 9 april 2007 02:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
precies.......en koffie is veeeel lekkerder.....
![]()
![]()
adem in....adem uit....quote:Op maandag 9 april 2007 02:11 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik hoef het zeker niet per se te controleren, ik weet het antwoord al, dat het niet zo is !
En waar moet ik bij google kijken dan volgens jou ????
Ik weet dat ik gelijk heb, en vandaar dat ik het ook zeg !quote:
Haha bij het internet typ je achterkant blikje red bull in dan zie je bij de eerste link al wat je zoekt.quote:Op maandag 9 april 2007 02:11 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik hoef het zeker niet per se te controleren, ik weet het antwoord al, dat het niet zo is !
En waar moet ik bij google kijken dan volgens jou ????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |