En wie was daar voor 33% voor verantwoordelijk...quote:Op maandag 9 april 2007 15:17 schreef Larissa het volgende:
[..]
Waar 3 topics over werden aangemaakt in FB.![]()
Pjuu, das lang zeg....quote:
Ik ben nu mn tweedequote:Op maandag 9 april 2007 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Pjuu, das lang zeg....
Net ff een bakkie gehad
Denk bij V&A een aparte pagina voor gezocht en te koop, in ONZ een bier en tieten subforumquote:Op maandag 9 april 2007 16:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja wat kunnen wij er van merken dan?
Oh aha! Dat is wel een soort van handig!quote:Op maandag 9 april 2007 16:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Denk bij V&A een aparte pagina voor gezocht en te koop, in ONZ een bier en tieten subforum
Maar er wordt nog aan gewerkt
Geen idee.quote:Op maandag 9 april 2007 15:24 schreef OA het volgende:
En wie was daar voor 33% voor verantwoordelijk...![]()
![]()
Goedemiddag dan maar!quote:Op maandag 9 april 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
volgens mij ben ik dus "even" in slaap gevallen....![]()
JJ!!!quote:Op maandag 9 april 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
volgens mij ben ik dus "even" in slaap gevallen....![]()
Dat zou mogelijk zijn, maar dat komt er niet. Ook niet in alle fora, alleen waar het enige waarde toevoegt.quote:Op maandag 9 april 2007 16:33 schreef BrandX het volgende:
Of onder elk subforum een SC-subforum?
is dus net gebeurd...een beetje laat....quote:
Wheheh ... Ben je inmiddels ook uit bed?quote:Op maandag 9 april 2007 17:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is dus net gebeurd...een beetje laat....![]()
...maar het smaakt helemaal geweldig...!!!
![]()
en nu ben ik zooooo duf.....![]()
1 bepaalde klasgenoot? Of is dat een klasgenotequote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef crossover het volgende:
Ik wil naar schoolIk verveel me zo hier, en wil m'n klasgenoten zien
en dan vooral 1 bepaalde
zo dat is eruit.
klasgenote uiteraardquote:Op maandag 9 april 2007 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
1 bepaalde klasgenoot? Of is dat een klasgenote?
owey....vertel....quote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef crossover het volgende:
Ik wil naar schoolIk verveel me zo hier, en wil m'n klasgenoten zien
en dan vooral 1 bepaalde
zo dat is eruit.
Ze is gewoon liefquote:
Vertel, hoe heet ze, hoe oud is ze, wat doet ze in het dagelijkse leven (buiten met jou naar school gaan), wat zijn dr hobbies, etcquote:Op maandag 9 april 2007 17:29 schreef crossover het volgende:
[..]
klasgenote uiteraardIk dacht dat klasgenoot onzijdig was?
IK HOOR NIX......quote:Op maandag 9 april 2007 17:43 schreef crossover het volgende:
* crossover mompelt zachtjes en onverstaanbaar
OAquote:
was een foutje...quote:
Een goedenavond MPGquote:
Haha, eetze bij je trouwma enzoquote:Op maandag 9 april 2007 17:53 schreef OA het volgende:
[..]
Een goedenavond MPG
Ik ben meteen weer weg, eten bij schoonouders...![]()
trouwma...quote:Op maandag 9 april 2007 17:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha, eetze bij je trouwma enzo
Ik ga ook even wat eten
quote:Op maandag 9 april 2007 17:56 schreef OA het volgende:
[..]
trouwma...is dat Limburgs ofzo...
![]()
of een verbastering van trauma...![]()
die van mij zjn oke hoor!quote:Op maandag 9 april 2007 17:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
1 voordeel dus van het alleenstaand bstaan...geen schoonouders meer...![]()
Heerlijk is dat, jaquote:Op maandag 9 april 2007 17:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
1 voordeel dus van het alleenstaand bstaan...geen schoonouders meer...![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 17:56 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Is juist absoluut niet Limburgsquote:Op maandag 9 april 2007 17:56 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
ben wel wakker....quote:Op maandag 9 april 2007 18:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Lekker he JJ!!Het kwam gewoon doordat jij lag te slapen
lief van je....quote:Op maandag 9 april 2007 18:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Lekker hoor! Mooie manier om 2e Paasdag door te brengen! Maar ik begrijp dat je liever de kindjes bij je had.
Waarom maar ff dan? Hoe vaak zijn ze bij jou dan?quote:Op maandag 9 april 2007 18:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lief van je....![]()
..ik mis ze idd erg...
..maar zie ze woensdag weer ff...
ze zijn om de week bij me....maar das eigenlijk te weinig voor mijn gevoel...zondag komen ze weer mijn kant op....quote:Op maandag 9 april 2007 18:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom maar ff dan? Hoe vaak zijn ze bij jou dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |