ga ik zo ff doen....quote:Op maandag 9 april 2007 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Neem dan snel een bakkie.... of is er niemand die jou een bakkie op bed kan brengen?
Ik duik NU ff de wiki in![]()
Nog steeds in bed...quote:Op maandag 9 april 2007 13:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik lig dus nog in bed........nog niet eens kffie gehad....
....is trouwens een goed idee om em in de OP te plaatsen...
![]()
![]()
sorry...2e poging komt er zo aan....quote:Op maandag 9 april 2007 13:44 schreef OA het volgende:
[..]
Nog steeds in bed...luiwammes...
![]()
en je zou 2 uur geleden al je 1e bakkie halen...![]()
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 14:21 schreef MPG het volgende:
Zo, nieuwe backups staan ondeline:
Backup van de OP
Backup van de WIKI
![]()
![]()
![]()
Waar 3 topics over werden aangemaakt in FB.quote:
En wie was daar voor 33% voor verantwoordelijk...quote:Op maandag 9 april 2007 15:17 schreef Larissa het volgende:
[..]
Waar 3 topics over werden aangemaakt in FB.![]()
Pjuu, das lang zeg....quote:
Ik ben nu mn tweedequote:Op maandag 9 april 2007 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Pjuu, das lang zeg....
Net ff een bakkie gehad
Denk bij V&A een aparte pagina voor gezocht en te koop, in ONZ een bier en tieten subforumquote:Op maandag 9 april 2007 16:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja wat kunnen wij er van merken dan?
Oh aha! Dat is wel een soort van handig!quote:Op maandag 9 april 2007 16:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Denk bij V&A een aparte pagina voor gezocht en te koop, in ONZ een bier en tieten subforum
Maar er wordt nog aan gewerkt
Geen idee.quote:Op maandag 9 april 2007 15:24 schreef OA het volgende:
En wie was daar voor 33% voor verantwoordelijk...![]()
![]()
Goedemiddag dan maar!quote:Op maandag 9 april 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
volgens mij ben ik dus "even" in slaap gevallen....![]()
JJ!!!quote:Op maandag 9 april 2007 16:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
volgens mij ben ik dus "even" in slaap gevallen....![]()
Dat zou mogelijk zijn, maar dat komt er niet. Ook niet in alle fora, alleen waar het enige waarde toevoegt.quote:Op maandag 9 april 2007 16:33 schreef BrandX het volgende:
Of onder elk subforum een SC-subforum?
is dus net gebeurd...een beetje laat....quote:
Wheheh ... Ben je inmiddels ook uit bed?quote:Op maandag 9 april 2007 17:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is dus net gebeurd...een beetje laat....![]()
...maar het smaakt helemaal geweldig...!!!
![]()
en nu ben ik zooooo duf.....![]()
1 bepaalde klasgenoot? Of is dat een klasgenotequote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef crossover het volgende:
Ik wil naar schoolIk verveel me zo hier, en wil m'n klasgenoten zien
en dan vooral 1 bepaalde
zo dat is eruit.
klasgenote uiteraardquote:Op maandag 9 april 2007 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
1 bepaalde klasgenoot? Of is dat een klasgenote?
owey....vertel....quote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef crossover het volgende:
Ik wil naar schoolIk verveel me zo hier, en wil m'n klasgenoten zien
en dan vooral 1 bepaalde
zo dat is eruit.
Ze is gewoon liefquote:
Vertel, hoe heet ze, hoe oud is ze, wat doet ze in het dagelijkse leven (buiten met jou naar school gaan), wat zijn dr hobbies, etcquote:Op maandag 9 april 2007 17:29 schreef crossover het volgende:
[..]
klasgenote uiteraardIk dacht dat klasgenoot onzijdig was?
IK HOOR NIX......quote:Op maandag 9 april 2007 17:43 schreef crossover het volgende:
* crossover mompelt zachtjes en onverstaanbaar
OAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |