Ik zoek inderdaad niet de volledige werken, ik zoek een specifieke CD, die vrij kort geleden is uitgebracht. Van radio 4 begreep ik dat 'ie moooooi orgelgeluid had - en dat zoek ik.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik heb tweemaal het volledige orgelwerk (Lionel Rogg en een man wiens naam mij ontschoten is), een uitgave van twee CD's door Peter Hurford (geliefde werken) en het Orgelbuchlein door Rene Saorgin. Ik kan ze allemaal van harte aanbevelen (al ken ik dan in een geval de naam van de vertolker niet meer), maar je bent naar ik begrijp niet in eerste instantie op zoek naar de volledige werken.
Wat is er, Yohen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:06 schreef Apropos het volgende:
sigme?
Ja, dat reduceert de zoekopdracht natuurlijk aanzienlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:09 schreef sigme het volgende:
Van radio 4 begreep ik dat 'ie moooooi orgelgeluid had
Gewoon even radio 4 mailen dus, heb je je antwoord ook zo (toch minstens binnen een weekquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zoek inderdaad niet de volledige werken, ik zoek een specifieke CD, die vrij kort geleden is uitgebracht. Van radio 4 begreep ik dat 'ie moooooi orgelgeluid had - en dat zoek ik.
O.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:11 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, dat reduceert de zoekopdracht natuurlijk aanzienlijk.
quote:These people can't even wrap up genocide. We've been hearing about this slaughter in Darfur forever — and they still haven't finished. The aggressors are moving like termites across that country. It's like genocide by committee. Who's running this holocaust in Darfur, FEMA?
This is truly a war in which we have absolutely no interest.
Wat een licht.quote:Moses had to grab Jews by the scruff of their necks and drag them to the desert for 40 years to get a generation capable of living in freedom — and even then the Jews were complaining about it being too drafty.
Even in the desert, the Jews would not stop with the golden calves. God nearly let the whole lot of them perish in the desert, he was so angry about their idolatrous ways.
Dat klinkt geweldig. Maar je hebt geen opusnummers of titels onthouden?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
O.
De stukken waren gespeeld op kerkorgels, uit de tijd van Bach zelf, en uit diens omgeving. Als ik het goed begreep hadden die in het bijzonder zware basbrommen.
Ik heb wel eens gehoord dat er verschillende zendverenigingen zijn, geen idee wanneer / in welk programma ik erover hoorde.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Gewoon even radio 4 mailen dus, heb je je antwoord ook zo (toch minstens binnen een week)
Quequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat klinkt geweldig. Maar je hebt geen opusnummers of titels onthouden?
Joh, verschillende omroepen op één publieke zender? Maar als het goed is hoeft zelfs dat geen belemmering te zijn... Maar als je het antwoord op een andere manier makkelijker kan krijgen, dan is dat natuurlijk fijnerquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat er verschillende zendverenigingen zijn, geen idee wanneer / in welk programma ik erover hoorde.
Werden de woorden ''passacaglia en fuga'' gebruikt?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Que. Nee joh - ik zou zo'n ding niet herkennen. Ik vond dat ik al aardig wat onthouden had, eigenlijk
.
ff pimpe met je blingbling?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:19 schreef Apropos het volgende:
[..]
Werden de woorden ''passacaglia en fuga'' gebruikt?
Als ik had willen pimpen, zou ik wel het ''Onze Vader'' hebben genoemd, dat is een veel obscuurder stuk dan de Passacaglia en Fuga, die nota bene gedeeltelijk in ''The Godfather'' is gebruikt.quote:
Toch moest ik hier wel om lachen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:15 schreef Autodidact het volgende:
Ann Coulter Reaches New Low
Who's running this holocaust in Darfur, FEMA?
Sigme, jij bent zelf toch koningin van het zoeken? Ik zou zeggen, besteed er 'ns een werkdag aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Que. Nee joh - ik zou zo'n ding niet herkennen. Ik vond dat ik al aardig wat onthouden had, eigenlijk
.
Oh, Passacaglia en Fuga is een stuk? Je kan mij werkelijk álles wijsmaken hoor, over klassieke muziekquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Als ik had willen pimpen, zou ik wel het ''Onze Vader'' hebben genoemd, dat is een veel obscuurder stuk dan de Passacaglia en Fuga, die nota bene gedeeltelijk in ''The Godfather'' is gebruikt.
Geeft niet, ik wist niet of / dat het een moeilijke vraag was, maar mijn zoeken tot nog toe leverde niets op, misschien was het voor jou een eitje. Weet ik veelquote:
Ik kan je niet helpen, het spijt me.
Het Koeman-effect.quote:
''Passacaglia'' en ''Fuga'' zijn twee compositievormen. Het betreffende stuk is een weergaloze orgelcompositie en een van Bach's meest geliefde werken:quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, Passacaglia en Fuga is een stuk? Je kan mij werkelijk álles wijsmaken hoor, over klassieke muziek.
Graag gedaanquote:Geeft niet, ik wist niet of / dat het een moeilijke vraag was, maar mijn zoeken tot nog toe leverde niets op, misschien was het voor jou een eitje. Weet ik veel. Bedankt voor het meedenken
.
Is dit frustratie omdat je je aangesproken voelde door mongooltje, of is het paranoia?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
SC: 1196, het jaar van de oprichting van de waterschappen
Whehehe maar het is wel waar he?![]()
< Dominique: Kijk wat die kutkneus van een X-Ray WEER post hier!Help me eens.
< SideKing: Wat gemeen! Ik ga het gelijk in de SC zeggen!
Mejuffrouw toch!quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:04 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Volgens mij doe je afwerken met iets anders dan een tuin...![]()
Nou, ik voelde me voornamelijk aangesproken door het woord 'X-Ray'.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Is dit frustratie omdat je je aangesproken voelde door mongooltje, of is het paranoia?
Elke man die niet zo onzeker isquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou, ik voelde me voornamelijk aangesproken door het woord 'X-Ray'.
Verder ben ik uiteraard zeer gefrustreerd wanneer jij het toneel betreed, SK. Welke man nou niet trouwens?
Wat heb jij nou voor raar icoon? Larissa?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Verder ben ik uiteraard zeer gefrustreerd wanneer jij het toneel betreed, SK. Welke man nou niet trouwens?
Heb je nog geluisterd?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat heb jij nou voor raar icoon? Larissa?
Nou, ik ben blij dat we weer vriendjes zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
quote:Schilderswijk, enige wijk van Nederland met de hoogste percentage niet-Westerse allochtonen.
Van SideQuest?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:22 schreef Boze_Appel het volgende:
AAAaaaah, ik weet het wachtwoord niet meer.![]()
Nee, ik heb 'm een ezelsoor gegeven, er wordt op dit moment tv-gekekenquote:
Ik dacht dat jij geen televisie had?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik heb 'm een ezelsoor gegeven, er wordt op dit moment tv-gekeken.
JSM?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:22 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat we weer vriendjes zijn.
Anyhoe, raad het citaat:
[..]
Als je nog overweegt om iets aan je muziekkennis te doen, kan ik dit aanraden. Het is natuurlijk een crime om zoiets in van die brokken tot je te nemen, maar dan krijg je alvast een idee.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Trouwens, sigme, dit is ook mooi; je moet even het eerste deel van Tartini's Duivelssonate, het Largo:
hier
vergelijken met het vijfde stuk uit de eerste partita van Bach:
hier
Van aanknopingspunten gesproken, niet waar?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 05:21 schreef Drugshond het volgende:
Qua klassiek... Grieg
Niet te zwaar ... niet te licht. En bloedmooi
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
''Passacaglia'' en ''Fuga'' zijn twee compositievormen. Het betreffende stuk is een weergaloze orgelcompositie en een van Bach's meest geliefde werken:
http://www.youtube.com/watch?v=bkQxrdOk8Us
[..]
Graag gedaan.
Waarom denk je dat?quote:
prima hoor, maar zoals verwacht erg druk. Ik vrees zelfs dat ik vanavond wederom om 22.00 in bed ligquote:
Drugshond:quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:28 schreef sigme het volgende:
Kijk, Apropos.
Niet lachen.
[..]
Als je nog overweegt om iets aan je muziekkennis te doen, kan ik dit aanraden. Het is natuurlijk een crime om zoiets in van die brokken tot je te nemen, maar dan krijg je alvast een idee.
Heb ik niet, liefste heeft een laptop en een ingenieus ding dat de kabel naar de laptop stuurt.quote:
Nou, omdat ik zo'n mal bestandje met tips aanleg. Maar anders raak ik het kwijt.quote:
Dat is toch juist erg verstandig? Hoe vaak wil ik M. wel niet herinneren aan een van zijn capriolen, om vervolgens veroordeeld te zijn tot middelmatige parafrase omdat ik het origineel niet meer kan vinden...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, omdat ik zo'n mal bestandje met tips aanleg. Maar anders raak ik het kwijt.
Is ook zo. Het was JSM toch? Ik heb de opmerking gezien, ergens.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik dacht dat de fout te dom was om van X te zijn..
Nog wel...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:37 schreef Apropos het volgende:
Het is kennelijk 2-1 gebleven.
De fout van de/het? Ach, kan gebeuren als je eerst "de (meeste) allochtonen" schrijft, maar daarna nog hoogste percentage ertussen zet. Nee, het ging meer om de fantastische "enige wijk met het hoogste percentage".quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik dacht dat de fout te dom was om van X te zijn..
Eh tsja, ja, waarheid gebiedt te zeggen dat ik 1 bestandje heb met die klassiek tips, en 1 capriool van jouw handquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:34 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat is toch juist erg verstandig? Hoe vaak wil ik M. wel niet herinneren aan een van zijn capriolen, om vervolgens veroordeeld te zijn tot middelmatige parafrase omdat ik het origineel niet meer kan vinden...
quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:26 schreef Johan_de_With het volgende:
...'s morgens een vent?
De moeite die u soms hebt bij het wakker worden in de morgen wordt voor een deel bepaald door de avond voorafgaand aan de nacht waaruit u bezig bent te ontwaken. U herkent het wel: Het is een glazen moment, met verschillende alternatieven die u door het hoofd zwiemelen en waarvan de een aanlokkelijker is dan de andere. Niets is op zo'n moment hinderlijker dan dat een ander dit breekbare moment komt verstoren met de raspende mededeling dat de volkswijsheid " 's avonds een vent, 's morgens een vent" nog altijd opgeld doet. Me dunkt dat het hoog tijd is voor een onderzoek naar de legitimiteit van dit appèl.
Wat is eigenlijk 'een vent zijn'?
1. Mogelijk is de enige voorwaarde om een vent te zijn het hebben van de mannelijke geslachtskenmerken. Maar dit is mijns inziens veel te bekrompen, want dan wordt volstrekt voorbij gegaan aan de gevoelswaarde van het woord 'vent'. Maar ik vraag de lezer wel notie te nemen van het feit dat deze definitie dus een subjectief criterium in zich draagt, als gevolg van het gevoelsaspect.
2. Verder is in de zinsnede in kwestie een 'vent' dat wat je 's avonds geweest bent waardoor je nu (op de ochtend van het appèl) weerhouden lijkt van opstaan c.q. optimaal functioneren. Dan zou je dus een vent zijn wanneer je iets zeer intensiefs hebt beleefd, bijvoorbeeld een feest gehad, stoer geweest, intensief gesport, iets met seks gedaan, huisbezoek gehad, een misdaad gepleegd, de nacht doorgestudeerd, etcetera, etcetera, etcetera. Maar hiermee komen we dus ook niet verder, want ook dit is een behoorlijk ondefinieerbaar iets of het moet een negatieve omschrijving zijn, die dan zoiets luidt als "iemand die 's avonds een vent is geweest, heeft iets gedaan dat niet niet intensief is, iets niet nagelaten dat intensief is ten gunste van niets doen of heeft gedrag vertoond dat niet 'on-vent-ig' is". Mijns inziens is dat geen werkbare definitie.
3. Het bedoelde gevolg van het appèl des morgens een vent te zijn, is dat arbeid wordt verricht. Een vent zijn is dus 'plichtenhebber' zijn wanneer de ochtend aanbreekt na de avond waarin het gedrag is vertoond dat als vent-ig getypeerd wordt (hoe moeilijk en arbitrair dit ook is, zie punt 2). Maar het hebben van een plicht (in de betekenis van het te vervullen hebben van een taak) is formeel een passief gegeven. Het is een lege constatering, een situatie die een persoon slechts tot werken aanzet bij voldoende plichtsbesef.
Zo bezien is een vent 's morgens (individu met een pakket plichten) een ander soort vent dan degene die 's avonds bedoeld wordt (gevierde knaap, getapte jongen of opgeschoten knul). Wat betekent dat? Niets anders dan dat de definitie van 'vent' context- en tijdafhankelijk is! (afgezien van mensen die nachtwerk verrichten.) Een eenduidige definitie is dus eigenlijk niet mogelijk op basis van deze gegevens.
Een oplossing van dit vraagstuk is mogelijk gelegen in het formuleren van een definitie van de negatieve variant, dus stel ik voor om de jacht te openen op een definitie van het begrip 'vent van niets'. Dit zou inzicht kunnen geven in eigenschappen van de onderhavige definitiekwestie. Hierbij moet ik opmerken dat dit geen wetenschappelijk verantwoorde methode is om tot een gedegen omschrijving te komen, maar de drang naar een oplossing doet mij besluiten het toch te proberen. Een 'vent van niets' is een benaming voor een slappeling, niet geslaagd in zijn hoedanigheid van vent zoals een fluitje van een cent niet klinkt als een fluitje om trots op te zijn, ongeacht of het een goed fluitje is of niet. Want het kan natuurlijk zijn dat je een slaatje uit een koopje hebt geslagen en dus zeer goedkoop aan een kwalitatief goed fluitje bent gekomen. Zoals iemand zich af zou kunnen vragen of voor een goed fluitje a priori meer dan een cent moet worden betaald, is het dus de vraag of sterkte/ kracht een noodzakelijke eigenschap van een vent is. In beide gevallen neigt mijn mening naar een ontkenning hiervan. Daarom acht ik het dan ook gerechtvaardigd om de bewering dat kracht als een noodzakelijk kenmerk van vent moet worden gezien, van de hand te wijzen. (Mogelijk kom ik t.z.t. nog eens terug op de vraag of deze bewering emancipatie in de hand werkt.)
Uit voorgaande alinea is te concluderen dat de zoektocht naar een negatieve definitie geen positief resultaat heeft opgeleverd. Maar deze negatieve insteek heeft ons wel op een goed spoor gezet! Want wanneer wij de hele volkswijsheid omkeren kan dat ons verder brengen in het oplichten van een tipje van de bovenkant van het borduurwerk (waar wij slechts tegen de onderkant aankijken) en inzicht verwerven inzake de Waarheid. Want, is het waar dat de ontkenning ook plausibel is, dus wanneer ik 's avonds geen vent ben geweest ik dat 's morgens ook niet hoef te zijn? Hier zal door mensen die het arbeidsethos hoog in het vaandel hebben staan resoluut ontkennend worden geantwoord. Dit doet vermoeden dat ik gewoon mijn taken heb te doen wanneer het moment aanbreekt dat 's morgens iemand mij oproept een vent te zijn, ongeacht mijn hoedanigheid van de avond ervoor (of ik nu vent ben geweest of niet ). Dus (o, Triomf!) is de causale relatie tussen het 's avonds vertoonde gedrag en de oproep die des morgens klinkt om de mouwen op te stropen nihil! Afgezien van het feit dat we eigenlijk niet goed weten welke definitie moet worden gehanteerd om 'vent' goed te kunnen plaatsen in de gestelde zegswijze, is het nu duidelijk geworden dat dit 'vent-zijn' helemaal niet van belang is voor de appellerende boodschap die 's morgens wordt gedaan om mij samen met alle andere proletariërs te verenigen in een of ander arbeidsproces.
Het doet er niet toe of je een vent bent! Gisteren niet en vanmorgen ook niet! Werken moet je, want je zit nu eenmaal in een maatschappij die dat eist! (Ik zal hier helaas voorbij moeten gaan aan het feit dat dit een flauw argument is, omdat niemand ervoor kiest deel van een maatschappij te zijn. Wat dat betreft is 'samenleving' een zeer passief iets, hoezeer de politiek ons ook van het tegenovergestelde probeert te overtuigen.)
Wat is nu het gevolg van wat zojuist bewezen is? De volkswijsheid blijkt gebaseerd op een farce, een imaginaire causale relatie, en er wordt gewoon verwacht dat niemand zijn plicht verzaakt en dat het de avond ervoor vertoonde gedrag daar geen enkele invloed op heeft. Dus wanneer iemand u ter verantwoording roept met het zinnetje dat zojuist
als drogreden is ontmaskerd, mag u diegene daar op aanspreken. Hiermee draait u dus de rollen om.
Maar helaas zal er waarschijnlijk niets gebeuren met dit moeizaam verworven inzicht, want deze volksonwetendheid is te zeer ingeburgerd en mensen hebben reeds hun gedrag erop aangepast dat deze feitelijke misvatting een waarheid als een koe zou zijn. (Dus gaan ze braaf, na 's avonds een vent geweest te zijn, 's morgens aan het werk - hetgeen de ochtenddefinitie van 'vent' blijkt te zijn). En zoals dat gaat met rommelen aan fundamenten, het bouwwerk dat mensen hebben opgetrokken op de foute grond is hen te lief om de waarheid over de kwaliteit van hun fundament onder ogen te zien en om der waarheids wil het bouwwerk af te breken en een ander op te bouwen op een nieuw te kiezen fundament dat meer steekhoudend is dan het huidige. Mocht iemand bedenken dat deze waarheid niet is in te passen zonder levenszekerheden die gekoesterd worden te moeten laten vallen, neem ik het niemand kwalijk dat zij mijn alhier getamboereerde onthulling ter zijde schuiven en doorgaan met wat zij normaal doen, voordat dit inzicht zich aandiende. Zij verkeren daarmee in gerenommeerd gezelschap. Want dat is toch wat de hele westerse wetenschap doet met waarheden die te zeer aan de fundamenten van hun theorieën rammelen. Zo is Vaskoslav Drasic (toch een gevierd wetenschapper tot zijn gewraakte dissertatie!) als een paria behandeld nadat hij om der waarheids wil publiceerde over de fout die Einstein heeft gemaakt bij zijn relativiteitstheorie (het 'vergeten' van een minnetje in de zestiende stap van zijn berekening om tot zijn E= MC2 te komen). Omdat E= MC2 dus niet waar is, zou veel, heel veel opnieuw onderzocht moeten worden (bouwwerk op een fout fundament) en daarom is er niets mee gedaan en zijn Drasic' bevindingen doodgezwegen. De westerse wetenschap hangt zo aan deze 'waarheid', dat de baten (de waarheid, de hele waarheid en niets dan de waarheid) bij lange na niet opwegen tegen de kosten (het gezichtsverlies van de wetenschap en het moeten herzien van fundament en bouwwerken)! Sneu voor Drasic en een wereld die gelooft in de logisch-analytische waarheid van de wetenschap. Maar ik dwaal af.
Het kan dus een schok geven nu gebleken is dat ook clichés niet altijd waar hoeven te zijn. Want het is nogal wat om te constateren dat een zinnetje dat door het veelvuldig gebruik zelfs versleten is, ondeugdelijk blijkt. Terwijl juist in de lijn der verwachtingen ligt dat de betreffende zinsnede de werkelijkheid correct weergeeft, omdat het anders nooit zo ingeburgerd zou kunnen raken. De autoriteit van clichés is toch voor een groot deel gelegen in het feit dat deze waarheid(?) de tand des tijds heeft doorstaan en al die tijd als waarheid(!) is aangemerkt. Een herbezinning over het waarheidsgehalte van volkswijsheden is dus noodzakelijk. Maar wederom, wanneer iemand het niet aandurft de eigen fundamenten te toetsen, respecteer ik dat. Het is jammer want 'it takes two to tango', maar wanneer er hardcore know-nothings zijn die deze dans niet aandurven in de angst op andermans tenen te trappen of aan eigen fundamenten te tornen, dan zij dat zo. Voor wie nog niet overtuigd is omdat zij van mening zijn dat één gefalsificeerd cliché niet voldoende aanleiding is om alle volkswijsheden in twijfel te trekken, het volgende: Wanneer de boom geen appelboom is, valt de appel er wel ver van. Amicae amicique, er is nog veel te doen. We staan nog maar aan het begin.
Fokuser van de week: Larissaquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat heb jij nou voor raar icoon? Larissa?
Het is een mooi stuk tekst. Klowjow schreef het? Ik weet niet meer waarom ik het gekopieerd heb.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:47 schreef Apropos het volgende:
Dat is een schitterend klowjowcitaat.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Fokuser van de week: Larissa
Het lijkt net of ze vloekt, wat het nog grappiger maakt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Fokuser van de week: Larissa
Geen idee. Weet alleen dat ze nogal duhhhhhhh isquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:54 schreef sigme het volgende:
[..]
't Kon maar zo het officiële userinterview zijn, dat is van een leuk initiatief verworden tot een freakshow. Die Larissa, die liet toch haar kind alleen?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het lijkt net of ze vloekt, wat het nog grappiger maakt.
Oke, jij hebt dus geen ouwe koeien met haar.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geen idee. Weet alleen dat ze nogal duhhhhhhh is
glo·baalquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:19 schreef pingu_ het volgende:
Hmz, moet de aarde btw niet globaal opwarmen met global warming.
Global betekent mondiaal...quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:41 schreef Apropos het volgende:
Precies. Het juiste woord is mondiaal.
quote:Wiens keuze was het eigenlijk om hem te kiezen?
Watquote:
eigenlijk tot deze nieuwe ronde?quote:leide
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:36 schreef sigme het volgende:
[..]
glo·baal
bijvoeglijk naamwoord; globaler, meest globaal
1
niet in bijzonderheden afdalend, niet gedetailleerd
betekenisverwante termen
hyperoniem:
algemeen
synoniem(en):
ruw, schetsmatig, synoptisch
Mijn door God geprogrammeerde genen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:10 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat
[..]
eigenlijk tot deze nieuwe ronde?
Niet je Thetans?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:17 schreef Sidekick het volgende:
Mijn door God geprogrammeerde genen.
Pffff weet je hoeveel moeite het kost dat woord te lezen met veeldrank op>?quote:
Probeer dan deze eens: NEC - PSV 2-1quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:51 schreef du_ke het volgende:
Pffff weet je hoeveel moeite het kost dat woord te lezen met veeldrank op>?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Probeer dan deze eens: NEC - PSV 2-1![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:56 schreef du_ke het volgende:
Alsof die klootzakken geen kampioen willen worden.
Gaan ze echt niet beter van spelen of zo.quote:
Doe de uitsmijter van De drie Gezusters de groeten van Vindicat.quote:
De naaktfoto's zijn blijkbaar nog niet binnen.quote:Op zondag 8 april 2007 22:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ben ik al blauw?
Het is pasen. Er dient gekleurd te worden!quote:Op zondag 8 april 2007 22:18 schreef sigme het volgende:
Ik ga de blauwe foto niet aanzetten, deze avond blijf ik wel zwartwit.
quote:Op zondag 8 april 2007 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is pasen. Er dient gekleurd te worden!
[afbeelding]
![]()
![]()
Zeg, hoe was jouw 1e paasdag?quote:
Er is er maar een.quote:Op zondag 8 april 2007 23:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zeg, hoe was jouw 1e paasdag?
Ze loopt op stelten.quote:
Hij kon jouw foto niet meer terugvinden.quote:
Ah, je bent weer overgestapt op lief?quote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hij kon jouw foto niet meer terugvinden.![]()
Ik ben lief.quote:Op zondag 8 april 2007 23:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ah, je bent weer overgestapt op lief?![]()
![]()
Wie is zij? zucht, hoe voorspelbaar.quote:
Het liet zich raden wiens bezienswaardigheden hier zijn afgebeeld, helaas is deze foto kennelijk uniek in zijn soort.quote:
Zeg, je bracht 'm zelf op het idee...quote:Op zondag 8 april 2007 23:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wie is zij? zucht, hoe voorspelbaar.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zeg, je bracht 'm zelf op het idee...![]()
quote:Op zondag 8 april 2007 23:46 schreef Apropos het volgende:
Het lijkt trouwens wel of je kraaienpoten op je laarzen gelijmd hebt.
Ik denk het ook jaquote:Op zondag 8 april 2007 23:53 schreef Apropos het volgende:
Je moet het willen zien.
Interesting.quote:
Doe dat, Napalmquote:Op maandag 9 april 2007 09:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
Interesting.
Wel dikke benen, gauw gaan trainen voor het strandfiguur.
hah, ik fiets tegenwoordig dagelijks naar het werk. 50 km per dag. Krachttraining erbij; ik lijk net Youri van Gelder (maar dan langer).quote:
En heb je al een strandfiguur?quote:Op maandag 9 april 2007 09:13 schreef Napalm het volgende:
[..]
hah, ik fiets tegenwoordig dagelijks naar het werk. 50 km per dag. Krachttraining erbij; ik lijk net Youri van Gelder (maar dan langer).
Altijd maar nu nog strandfiguurder.quote:Op maandag 9 april 2007 09:17 schreef sigme het volgende:
En heb je al een strandfiguur?
Hoe de neuk weet jij of ik eruit zie? Nou, dan kan je die stelling niet volhouden.quote:Op maandag 9 april 2007 09:17 schreef sigme het volgende:
Niet dat het echt uitmaakt als je dat hebt, ook dan zal Elseetje mooier zijn om naar te kijken op het strand.
Jij bent een jongetje, Napalm, en Elseetje een meisje. Klaarquote:Op maandag 9 april 2007 09:21 schreef Napalm het volgende:
Hoe de neuk weet jij of ik eruit zie? Nou, dan kan je die stelling niet volhouden.
bron? bewijs? Misshcien ben ik wel de kloon van Missitique...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
quote:Op maandag 9 april 2007 09:30 schreef Napalm het volgende:
mannen zijn als wijn, vrouwen als bloemen..
Ja, daar houden mannen zich aan vast he? Later wordt alles beter..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga paasontbijten, met veel ei, roomboter, misschien wat spekjes en.
.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Fuckin' Aquote:Op maandag 9 april 2007 10:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is een schande!
Kan je nagaan, fok was bijna een heel etmaal plat notabene.quote:Op maandag 9 april 2007 10:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo, dat was Pasen. Ik lees dat er weer wat zatlappen hebben huisgehouden.![]()
Erg onprofessioneel overigens.quote:Op maandag 9 april 2007 10:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan je nagaan, fok was bijna een heel etmaal plat notabene.
quote:Op maandag 9 april 2007 09:21 schreef Napalm het volgende:
laat mij die doos nou gewoon een complex aanpraten..
Ik heb vrij gekregen van Jezus.quote:Op maandag 9 april 2007 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie is er al weer aan het werk vandaag?
quote:Op maandag 9 april 2007 09:08 schreef Napalm het volgende:
Wel dikke benen, gauw gaan trainen voor het strandfiguur.
Ali B. "Schudden met die billen."quote:
1 juniquote:Op maandag 9 april 2007 12:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer de 100 dagen in het land kijken door het kabinet zijn afgelopen?
Kruit!quote:Op maandag 9 april 2007 12:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dus nog minder dan 2 maanden wachten met het kruid droog houden.
Ik bedoel kruid!quote:
Witte kip van het spit blijkt prima te smaken.quote:
Gekruid!quote:Op maandag 9 april 2007 13:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Witte kip van het spit blijkt prima te smaken.
Wat is er mis?quote:Op maandag 9 april 2007 13:22 schreef Elseetje het volgende:
Boe!
Moordenaar!quote:Op maandag 9 april 2007 13:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
God zag dat het goed was.quote:Op maandag 9 april 2007 12:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer de 100 dagen in het land kijken door het kabinet zijn afgelopen?
Het smerige werk moet je delegeren Harry.quote:Op maandag 9 april 2007 13:55 schreef Aoristus het volgende:
mocht je wel zelf het stokje er in duwen, Du_ke?
quote:` Bij de traditionele paashazenjacht in
Nieuw-Zeeland zijn 16.000 hazen gedood,
6000 minder dan vorig jaar.Toch zijn de
boeren tevreden.De jacht is bedoeld om
grasland te behoeden voor een plaag.
quote:Op maandag 9 april 2007 13:55 schreef Aoristus het volgende:
mocht je wel zelf het stokje er in duwen, Du_ke?
Ga jij maar spanjaarden roosteren.quote:Op maandag 9 april 2007 13:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
beetje gefrustreerd Harry?
quote:Bovenal had hij een hekel aan alles wat Spaans was. Toen een groepje Spanjaarden hem niet wilde vertellen waar zij een aantal zwijnen hielden, liet hij hen levend roosteren aan het spit. Ook zijn er verhalen dat hij Spaanse gevangenen hun kameraden liet opeten. Aan boord van zijn schip martelde en vermoordde hij gevangen Spanjaarden zonder aanleiding. Als piratenvlag voerde hij de afbeelding van een geraamte met de tekst "Het lijk van een Spanjaard."
Een lieverdje ben ik he?quote:
Of zuipen:quote:
quote:Drunken and debauched, Braziliano would threaten to shoot anyone who did not drink with him.
Uit Groningen.quote:
Je eten roosteren en mensen dwingen te zuipen. Beter kan bijna nietquote:
Veel plezier met het boomhut bouwen.quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 13:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Fo so, niggah, fo sho.quote:
Lest best.quote:Op maandag 9 april 2007 09:33 schreef sigme het volgende:
Ja, daar houden mannen zich aan vast he? Later wordt alles beter..
jij kan het hebben (net)quote:Op maandag 9 april 2007 09:33 schreef sigme het volgende:
Ik ga paasontbijten, met veel ei, roomboter, misschien wat spekjes en.
.
het enige dat aardig is aan Napalm is de ontvlambaarheid..quote:
Ja, maar in kankahhaag.quote:Op maandag 9 april 2007 17:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nog op het Noorderstrand geweest, Godslasteraar?
Billabong was erg okay. Hippe mensen, lekker eten en drinken, lekkere muziek. Compleet nieuwe, 2 x zo grote tent ook. Stijlvol.
[afbeelding]
Shit is kankah-aan.quote:
Dat is duidelijk over de grens gedaan.quote:Op zondag 8 april 2007 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is pasen. Er dient gekleurd te worden!
[afbeelding]
![]()
![]()
Beide paasdagen moeten werkenquote:Op maandag 9 april 2007 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie is er al weer aan het werk vandaag?
Vast niet alles.quote:Op maandag 9 april 2007 19:44 schreef Elseetje het volgende:
Zou wat Monidique heeft besmettelijk zijn?
Wie ben jij?quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 19:44 schreef Elseetje het volgende:
Zou wat Monidique heeft besmettelijk zijn?
Pas maar op, voor je het weet is je wijf zwanger van een ander.quote:
Ik wilde hier binnenkomen met 'God, wat ben ik fantastisch!'. Kon mezelf nog net tegenhouden...quote:
http://www.youtube.com/watch?v=ADtziTXOS10quote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkaanse homo's bestaan niet, en daarmee basta.
Jij bent geen Marokkaan?quote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkaanse homo's bestaan niet, en daarmee basta.
Een Franse Najib Amhali.quote:Op maandag 9 april 2007 20:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ADtziTXOS10
http://www.youtube.com/watch?v=d-aLbPH8wWk
Als je je op die manier kunt emanciperen, vind ik het prima.quote:Op maandag 9 april 2007 20:37 schreef Mutant01 het volgende:
In Nederland niet nee.
quote:Op maandag 9 april 2007 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft iemand Aaahikwordslet gezien?
Vanochtend even.quote:Op maandag 9 april 2007 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft iemand Aaahikwordslet gezien?
Oh ja die heb ik hier lopen spammen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:50 schreef Autodidact het volgende:
Leuke cd trouwens, Bes, die remix-plaat van Nina Simone.
http://youtube.com/watch?v=ZYDJNQS2DSY&mode=related&search=
Godverdomme ik dacht dat jij godverdomme opgegegodverredomd was.quote:
Wederopstanding, pasen, je weet wel.quote:Op maandag 9 april 2007 21:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Godverdomme ik dacht dat jij godverdomme opgegegodverredomd was.
Godverredomme allejezuschristus nog aan toe. Daar had ik godverredomme niets eens aan gedacht.quote:Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wederopstanding, pasen, je weet wel.
quote:Op maandag 9 april 2007 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Godverredomme allejezuschristus nog aan toe. Daar had ik godverredomme niets eens aan gedacht.
Pas dan maar op, straks blaft ie iedereen onderquote:Op maandag 9 april 2007 21:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
sloompie. Teveel eieren gegeten afgelopen dagen?
quote:Op maandag 9 april 2007 21:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Pas dan maar op, straks blaft ie iedereen onder![]()
![]()
chi?quote:Op maandag 9 april 2007 21:33 schreef Aoristus het volgende:
je moet je chi es opladen, Rock
Hey joh, jij bent grappig! Nee echt! Als ik het maar vaak genoeg zeg ga ik het misschien nog 'ns gelovenquote:Op maandag 9 april 2007 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Godverredomme allejezuschristus nog aan toe. Daar had ik godverredomme niets eens aan gedacht.
Ja, da's goed voor de yangquote:
Rare jongens, die Romeinen.quote:
Net zoals je tegen jezelf zegt dat je er best leuk uitziet dus iedere avond voor de spiegel?quote:Op maandag 9 april 2007 21:35 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hey joh, jij bent grappig! Nee echt! Als ik het maar vaak genoeg zeg ga ik het misschien nog 'ns geloven
Rebel without a brain.quote:Op maandag 9 april 2007 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
quote:'Te weinig lesuren in het onderwijs niet afstraffen'
RIJSWIJK - De werkdruk onder leraren neemt toe, nu scholen die te weinig lessen geven financieel worden afgestraft. Vakbond CNV Onderwijs schrijft zaterdag in een brief aan staatssecretaris Marja van Bijsterveldt "zeer verontrust" te zijn. De bond vraagt meer tijd voor de scholen om zich aan te passen aan de strengere eisen voor het minimale aantal lesuren.
In de eerste jaren van het voortgezet onderwijs geldt een minimum van 1040 lesuren per jaar. Uit onderzoek van de onderwijsinspectie bleek in februari dat een groot deel van de scholen die norm niet haalt. Toenmalig minister van Onderwijs Maria van der Hoeven gaf het onderwijs tot aan de zomer de tijd om orde op zaken te stellen. Scholen die dan niet genoeg lessen geven, worden financieel gekort en raken in het ergste geval hun onderwijsbevoegdheid kwijt.
CNV constateert dat de aangescherpte controle de druk op leraren vergroot, omdat zij per persoon meer lessen moeten geven en vergaderingen steeds vaker buiten schooltijd plaatsvinden.
Twee weken geleden vroegen de onderwijsorganisaties het kabinet 1,2 miljard euro per jaar extra uit te trekken om het lerarentekort op te vangen. In afwachting van concrete afspraken daarover, adviseert de vakbond in de brief aan de staatssecretaris de scholen dit jaar nog niet te bestraffen. Er moet volgens CNV eerst "fors geïnvesteerd" worden in het omlaag brengen van de werkdruk.
Ben je nou nog steeds blauw?quote:
Bureaucratie.quote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds blauw?![]()
Ik word ook niet moe van lesgeven.quote:Op maandag 9 april 2007 21:56 schreef Reya het volgende:
[..]
gezien hoe veel jij op FOK! zit kun je nog best wat meer werken![]()
Heb je er aktief achteraan gezeten?quote:
Jaquote:Op maandag 9 april 2007 21:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb je er aktief achteraan gezeten?
Zo'n heerlijke standaard managersvraag.quote:
Mooi dat je Opa Altzie vanmorgen hebt aangepakt.quote:Op maandag 9 april 2007 21:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Heb je er aktief achteraan gezeten?
Tijd voor out of the box-thinking.quote:Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo'n heerlijke standaard managersvraag.![]()
Denk in uitdagingen, niks is een probleem.
Is dat een soort van 'dick without a cunt'?quote:
Met die woorden overschrijd je bepaalde fatsoensnormen, jongeman.quote:Op maandag 9 april 2007 22:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Is dat een soort van 'dick without a cunt'?
DIT IS ONFATSOENLIJK ONGELOFELIJK DIT KAN NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op maandag 9 april 2007 22:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Met die woorden overschrijd je bepaalde fatsoensnormen, jongeman.
Mwoah, het resultaat vond ik minder. Ik heb liever dat iedereen kan lezen wat er geschreven is.quote:Op maandag 9 april 2007 22:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mooi dat je Opa Altzie vanmorgen hebt aangepakt.
Je bent er nog niet klaar voor, je moet eerst je persoonlijke ontwikkeling levelen.quote:
Ben jij het vriendje van EchtHomo?quote:Op maandag 9 april 2007 22:08 schreef Sidekick het volgende:
Met die woorden overschrijd je bepaalde fatsoensnormen, jongeman.
Tja, het gelal vannacht was redelijk vermakelijk.quote:Op maandag 9 april 2007 22:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mwoah, het resultaat vond ik minder. Ik heb liever dat iedereen kan lezen wat er geschreven is.
Wrs een poging tot humor. Hij moet straks weer terug naar de userwereld.quote:
Even een 360 inleveren.quote:Op maandag 9 april 2007 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je bent er nog niet klaar voor, je moet eerst je persoonlijke ontwikkeling levelen.
Het kwam werkelijk volledig uit de lucht vallen, ik had niet eens gepost in dat topic. Echt een frust eerste klas.quote:Op maandag 9 april 2007 22:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tja, het gelal vannacht was redelijk vermakelijk.
Het zal nooit wat worden met die noordelijke humor. Ze zijn nog erger dan de gemiddelde Pruis.quote:Op maandag 9 april 2007 22:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wrs een poging tot humor. Hij moet straks weer terug naar de userwereld.
Ik was niet eens aanwezig en hij begon over mijn vervoersmiddel.:')quote:Op maandag 9 april 2007 22:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het kwam werkelijk volledig uit de lucht vallen, ik had niet eens gepost in dat topic. Echt een frust eerste klas.![]()
Dat hoef ik niet tegen mezelf te zeggen, er zijn er al te veel die dat voor mij zeggenquote:Op maandag 9 april 2007 21:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Net zoals je tegen jezelf zegt dat je er best leuk uitziet dus iedere avond voor de spiegel?
Ja, bij mij dus ook. Wat mij in het verkeerde keelgat schoot was dat hij anderen probeerde zaken wijs te maken. Dat was puur manipulatie. Gelukkig greep sigme in, al was het niet echt op de juiste manier.quote:Op maandag 9 april 2007 22:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik was niet eens aanwezig en hij begon over mijn vervoersmiddel.:')
Focus je liever op de gedownsizede employability voordat het budgetneutrale beleid gaat escaleren.quote:
Ik vind hem wel redelijk, net zoals PJOsti.quote:Op maandag 9 april 2007 22:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, EchtHomo is een slechte poging tot humor
Bij de weg, je hebt een PM.quote:Op maandag 9 april 2007 22:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, bij mij dus ook. Wat mij in het verkeerde keelgat schoot was dat hij anderen probeerde zaken wijs te maken. Dat was puur manipulatie. Gelukkig greep sigme in, al was het niet echt op de juiste manier.
hihiquote:Op maandag 9 april 2007 22:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik vind hem wel redelijk, net zoals PJOsti.
Hij is dan ook niet van mij.quote:Op maandag 9 april 2007 22:16 schreef Elseetje het volgende:
Je hebt gelijk, EchtHomo is een slechte poging tot humor
Friese humor. Hopeloos.quote:Op maandag 9 april 2007 22:19 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind hem wel redelijk, net zoals PJOsti.
Neuh gij!quote:
"zal ik jou dan eens wat lieve dingen in je oren pm-en", klinkt niet echt superliefquote:Op maandag 9 april 2007 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
PMen is een vorm van fluisteren.
Met die vrouw van je avatar naast me hoeft het ook niet superlief te zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 22:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
"zal ik jou dan eens wat lieve dingen in je oren pm-en", klinkt niet echt superlief
Je bent gewoon jaloers!quote:Op maandag 9 april 2007 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
quote:
Ze zal zo'n blonde grote knul als jij ook wel willen pm'en hoor. Of valt Sidekick je lastig?quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 21:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Lemmeb, klonen, mag eind april eens mailen voor een unban (voel je niet verplicht).
In m'n oor?quote:Op maandag 9 april 2007 22:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze zal zo'n blonde grote knul als jij ook wel willen pm'en hoor. Of valt Sidekick je lastig?
Niet eens gedaanquote:Op maandag 9 april 2007 14:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Veel plezier met het boomhut bouwen.
1 april kikker in je bil was ruim een week geleden.quote:Op maandag 9 april 2007 22:21 schreef Apropos het volgende:
My ass feels like there's a Frenchman living in it.
Dat is naaierij. Hij had een ban van 48u waar die nooit van unbanned werd. Toen is die volgens mij pas gaan klonen.quote:
SK? In je oor? Ehrm.quote:
quote:
sjuust. Best handig soms, van die net-niet-op-fok overlegmogelijkheden, is het niet?quote:Op maandag 9 april 2007 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Echt ziek.quote:
DrW skriemt bargetrienen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:36 schreef sigme het volgende:
[..]
1 april kikker in je bil was ruim een week geleden.
Had ook openbaar gekund, maar achterkamertjes zijn ook fijn.quote:Op maandag 9 april 2007 22:39 schreef sigme het volgende:
[..]
sjuust. Best handig soms, van die net-niet-op-fok overlegmogelijkheden, is het niet?
Lemmeb kan wel tegen een stootje.quote:Op maandag 9 april 2007 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is naaierij. Hij had een ban van 48u waar die nooit van unbanned werd. Toen is die volgens mij pas gaan klonen.
quote:
Ik blijf het niet herhalen: WeirdMicky.quote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
EchtBraaf.![]()
Ik vermoed dat ik denk te weten wie het is.
Hij wordt genaaid en moet nu alsnog gaan mailen voor een unban. Dat slaat nergens op. 48 u is 48 u.quote:
Hij weet zelf ook dat dat niet de methode is mag ik hopenquote:Op maandag 9 april 2007 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is naaierij. Hij had een ban van 48u waar die nooit van unbanned werd. Toen is die volgens mij pas gaan klonen.
Echt_Godverdomme is nog beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |