Het is pasen. Er dient gekleurd te worden!quote:Op zondag 8 april 2007 22:18 schreef sigme het volgende:
Ik ga de blauwe foto niet aanzetten, deze avond blijf ik wel zwartwit.
quote:Op zondag 8 april 2007 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is pasen. Er dient gekleurd te worden!
[afbeelding]
![]()
![]()
Zeg, hoe was jouw 1e paasdag?quote:
Er is er maar een.quote:Op zondag 8 april 2007 23:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zeg, hoe was jouw 1e paasdag?
Ze loopt op stelten.quote:
Hij kon jouw foto niet meer terugvinden.quote:
Ah, je bent weer overgestapt op lief?quote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hij kon jouw foto niet meer terugvinden.![]()
Ik ben lief.quote:Op zondag 8 april 2007 23:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ah, je bent weer overgestapt op lief?![]()
![]()
Wie is zij? zucht, hoe voorspelbaar.quote:
Het liet zich raden wiens bezienswaardigheden hier zijn afgebeeld, helaas is deze foto kennelijk uniek in zijn soort.quote:
Zeg, je bracht 'm zelf op het idee...quote:Op zondag 8 april 2007 23:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wie is zij? zucht, hoe voorspelbaar.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zeg, je bracht 'm zelf op het idee...![]()
quote:Op zondag 8 april 2007 23:46 schreef Apropos het volgende:
Het lijkt trouwens wel of je kraaienpoten op je laarzen gelijmd hebt.
Ik denk het ook jaquote:Op zondag 8 april 2007 23:53 schreef Apropos het volgende:
Je moet het willen zien.
Interesting.quote:
Doe dat, Napalmquote:Op maandag 9 april 2007 09:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
Interesting.
Wel dikke benen, gauw gaan trainen voor het strandfiguur.
hah, ik fiets tegenwoordig dagelijks naar het werk. 50 km per dag. Krachttraining erbij; ik lijk net Youri van Gelder (maar dan langer).quote:
En heb je al een strandfiguur?quote:Op maandag 9 april 2007 09:13 schreef Napalm het volgende:
[..]
hah, ik fiets tegenwoordig dagelijks naar het werk. 50 km per dag. Krachttraining erbij; ik lijk net Youri van Gelder (maar dan langer).
Altijd maar nu nog strandfiguurder.quote:Op maandag 9 april 2007 09:17 schreef sigme het volgende:
En heb je al een strandfiguur?
Hoe de neuk weet jij of ik eruit zie? Nou, dan kan je die stelling niet volhouden.quote:Op maandag 9 april 2007 09:17 schreef sigme het volgende:
Niet dat het echt uitmaakt als je dat hebt, ook dan zal Elseetje mooier zijn om naar te kijken op het strand.
Jij bent een jongetje, Napalm, en Elseetje een meisje. Klaarquote:Op maandag 9 april 2007 09:21 schreef Napalm het volgende:
Hoe de neuk weet jij of ik eruit zie? Nou, dan kan je die stelling niet volhouden.
bron? bewijs? Misshcien ben ik wel de kloon van Missitique...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
quote:Op maandag 9 april 2007 09:30 schreef Napalm het volgende:
mannen zijn als wijn, vrouwen als bloemen..
Ja, daar houden mannen zich aan vast he? Later wordt alles beter..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga paasontbijten, met veel ei, roomboter, misschien wat spekjes en.
.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Fuckin' Aquote:Op maandag 9 april 2007 10:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is een schande!
Kan je nagaan, fok was bijna een heel etmaal plat notabene.quote:Op maandag 9 april 2007 10:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo, dat was Pasen. Ik lees dat er weer wat zatlappen hebben huisgehouden.![]()
Erg onprofessioneel overigens.quote:Op maandag 9 april 2007 10:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan je nagaan, fok was bijna een heel etmaal plat notabene.
quote:Op maandag 9 april 2007 09:21 schreef Napalm het volgende:
laat mij die doos nou gewoon een complex aanpraten..
Ik heb vrij gekregen van Jezus.quote:Op maandag 9 april 2007 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie is er al weer aan het werk vandaag?
quote:Op maandag 9 april 2007 09:08 schreef Napalm het volgende:
Wel dikke benen, gauw gaan trainen voor het strandfiguur.
Ali B. "Schudden met die billen."quote:
1 juniquote:Op maandag 9 april 2007 12:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer de 100 dagen in het land kijken door het kabinet zijn afgelopen?
Kruit!quote:Op maandag 9 april 2007 12:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dus nog minder dan 2 maanden wachten met het kruid droog houden.
Ik bedoel kruid!quote:
Witte kip van het spit blijkt prima te smaken.quote:
Gekruid!quote:Op maandag 9 april 2007 13:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Witte kip van het spit blijkt prima te smaken.
Wat is er mis?quote:Op maandag 9 april 2007 13:22 schreef Elseetje het volgende:
Boe!
Moordenaar!quote:Op maandag 9 april 2007 13:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
God zag dat het goed was.quote:Op maandag 9 april 2007 12:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer de 100 dagen in het land kijken door het kabinet zijn afgelopen?
Het smerige werk moet je delegeren Harry.quote:Op maandag 9 april 2007 13:55 schreef Aoristus het volgende:
mocht je wel zelf het stokje er in duwen, Du_ke?
quote:` Bij de traditionele paashazenjacht in
Nieuw-Zeeland zijn 16.000 hazen gedood,
6000 minder dan vorig jaar.Toch zijn de
boeren tevreden.De jacht is bedoeld om
grasland te behoeden voor een plaag.
quote:Op maandag 9 april 2007 13:55 schreef Aoristus het volgende:
mocht je wel zelf het stokje er in duwen, Du_ke?
Ga jij maar spanjaarden roosteren.quote:Op maandag 9 april 2007 13:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
beetje gefrustreerd Harry?
quote:Bovenal had hij een hekel aan alles wat Spaans was. Toen een groepje Spanjaarden hem niet wilde vertellen waar zij een aantal zwijnen hielden, liet hij hen levend roosteren aan het spit. Ook zijn er verhalen dat hij Spaanse gevangenen hun kameraden liet opeten. Aan boord van zijn schip martelde en vermoordde hij gevangen Spanjaarden zonder aanleiding. Als piratenvlag voerde hij de afbeelding van een geraamte met de tekst "Het lijk van een Spanjaard."
Een lieverdje ben ik he?quote:
Of zuipen:quote:
quote:Drunken and debauched, Braziliano would threaten to shoot anyone who did not drink with him.
Uit Groningen.quote:
Je eten roosteren en mensen dwingen te zuipen. Beter kan bijna nietquote:
Veel plezier met het boomhut bouwen.quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 13:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Fo so, niggah, fo sho.quote:
Lest best.quote:Op maandag 9 april 2007 09:33 schreef sigme het volgende:
Ja, daar houden mannen zich aan vast he? Later wordt alles beter..
jij kan het hebben (net)quote:Op maandag 9 april 2007 09:33 schreef sigme het volgende:
Ik ga paasontbijten, met veel ei, roomboter, misschien wat spekjes en.
.
het enige dat aardig is aan Napalm is de ontvlambaarheid..quote:
Ja, maar in kankahhaag.quote:Op maandag 9 april 2007 17:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nog op het Noorderstrand geweest, Godslasteraar?
Billabong was erg okay. Hippe mensen, lekker eten en drinken, lekkere muziek. Compleet nieuwe, 2 x zo grote tent ook. Stijlvol.
[afbeelding]
Shit is kankah-aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |