Het is pasen. Er dient gekleurd te worden!quote:Op zondag 8 april 2007 22:18 schreef sigme het volgende:
Ik ga de blauwe foto niet aanzetten, deze avond blijf ik wel zwartwit.
quote:Op zondag 8 april 2007 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is pasen. Er dient gekleurd te worden!
[afbeelding]
![]()
![]()
Zeg, hoe was jouw 1e paasdag?quote:
Er is er maar een.quote:Op zondag 8 april 2007 23:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zeg, hoe was jouw 1e paasdag?
Ze loopt op stelten.quote:
Hij kon jouw foto niet meer terugvinden.quote:
Ah, je bent weer overgestapt op lief?quote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hij kon jouw foto niet meer terugvinden.![]()
Ik ben lief.quote:Op zondag 8 april 2007 23:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ah, je bent weer overgestapt op lief?![]()
![]()
Wie is zij? zucht, hoe voorspelbaar.quote:
Het liet zich raden wiens bezienswaardigheden hier zijn afgebeeld, helaas is deze foto kennelijk uniek in zijn soort.quote:
Zeg, je bracht 'm zelf op het idee...quote:Op zondag 8 april 2007 23:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wie is zij? zucht, hoe voorspelbaar.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zeg, je bracht 'm zelf op het idee...![]()
quote:Op zondag 8 april 2007 23:46 schreef Apropos het volgende:
Het lijkt trouwens wel of je kraaienpoten op je laarzen gelijmd hebt.
Ik denk het ook jaquote:Op zondag 8 april 2007 23:53 schreef Apropos het volgende:
Je moet het willen zien.
Interesting.quote:
Doe dat, Napalmquote:Op maandag 9 april 2007 09:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
Interesting.
Wel dikke benen, gauw gaan trainen voor het strandfiguur.
hah, ik fiets tegenwoordig dagelijks naar het werk. 50 km per dag. Krachttraining erbij; ik lijk net Youri van Gelder (maar dan langer).quote:
En heb je al een strandfiguur?quote:Op maandag 9 april 2007 09:13 schreef Napalm het volgende:
[..]
hah, ik fiets tegenwoordig dagelijks naar het werk. 50 km per dag. Krachttraining erbij; ik lijk net Youri van Gelder (maar dan langer).
Altijd maar nu nog strandfiguurder.quote:Op maandag 9 april 2007 09:17 schreef sigme het volgende:
En heb je al een strandfiguur?
Hoe de neuk weet jij of ik eruit zie? Nou, dan kan je die stelling niet volhouden.quote:Op maandag 9 april 2007 09:17 schreef sigme het volgende:
Niet dat het echt uitmaakt als je dat hebt, ook dan zal Elseetje mooier zijn om naar te kijken op het strand.
Jij bent een jongetje, Napalm, en Elseetje een meisje. Klaarquote:Op maandag 9 april 2007 09:21 schreef Napalm het volgende:
Hoe de neuk weet jij of ik eruit zie? Nou, dan kan je die stelling niet volhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |