Je bent gewoon jaloers!quote:Op maandag 9 april 2007 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
PMen is een vorm van fluisteren.
quote:
Ze zal zo'n blonde grote knul als jij ook wel willen pm'en hoor. Of valt Sidekick je lastig?quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 21:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Lemmeb, klonen, mag eind april eens mailen voor een unban (voel je niet verplicht).
In m'n oor?quote:Op maandag 9 april 2007 22:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze zal zo'n blonde grote knul als jij ook wel willen pm'en hoor. Of valt Sidekick je lastig?
Niet eens gedaanquote:Op maandag 9 april 2007 14:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Veel plezier met het boomhut bouwen.
1 april kikker in je bil was ruim een week geleden.quote:Op maandag 9 april 2007 22:21 schreef Apropos het volgende:
My ass feels like there's a Frenchman living in it.
Dat is naaierij. Hij had een ban van 48u waar die nooit van unbanned werd. Toen is die volgens mij pas gaan klonen.quote:
SK? In je oor? Ehrm.quote:
quote:
sjuust. Best handig soms, van die net-niet-op-fok overlegmogelijkheden, is het niet?quote:Op maandag 9 april 2007 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
PMen is een vorm van fluisteren.
Echt ziek.quote:
DrW skriemt bargetrienen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:36 schreef sigme het volgende:
[..]
1 april kikker in je bil was ruim een week geleden.
Had ook openbaar gekund, maar achterkamertjes zijn ook fijn.quote:Op maandag 9 april 2007 22:39 schreef sigme het volgende:
[..]
sjuust. Best handig soms, van die net-niet-op-fok overlegmogelijkheden, is het niet?
Lemmeb kan wel tegen een stootje.quote:Op maandag 9 april 2007 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is naaierij. Hij had een ban van 48u waar die nooit van unbanned werd. Toen is die volgens mij pas gaan klonen.
quote:
Ik blijf het niet herhalen: WeirdMicky.quote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
EchtBraaf.![]()
Ik vermoed dat ik denk te weten wie het is.
Hij wordt genaaid en moet nu alsnog gaan mailen voor een unban. Dat slaat nergens op. 48 u is 48 u.quote:
Hij weet zelf ook dat dat niet de methode is mag ik hopenquote:Op maandag 9 april 2007 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is naaierij. Hij had een ban van 48u waar die nooit van unbanned werd. Toen is die volgens mij pas gaan klonen.
Echt_Godverdomme is nog beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |