DIT IS ONFATSOENLIJK ONGELOFELIJK DIT KAN NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op maandag 9 april 2007 22:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Met die woorden overschrijd je bepaalde fatsoensnormen, jongeman.
Mwoah, het resultaat vond ik minder. Ik heb liever dat iedereen kan lezen wat er geschreven is.quote:Op maandag 9 april 2007 22:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mooi dat je Opa Altzie vanmorgen hebt aangepakt.
Je bent er nog niet klaar voor, je moet eerst je persoonlijke ontwikkeling levelen.quote:
Ben jij het vriendje van EchtHomo?quote:Op maandag 9 april 2007 22:08 schreef Sidekick het volgende:
Met die woorden overschrijd je bepaalde fatsoensnormen, jongeman.
Tja, het gelal vannacht was redelijk vermakelijk.quote:Op maandag 9 april 2007 22:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mwoah, het resultaat vond ik minder. Ik heb liever dat iedereen kan lezen wat er geschreven is.
Wrs een poging tot humor. Hij moet straks weer terug naar de userwereld.quote:
Even een 360 inleveren.quote:Op maandag 9 april 2007 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je bent er nog niet klaar voor, je moet eerst je persoonlijke ontwikkeling levelen.
Het kwam werkelijk volledig uit de lucht vallen, ik had niet eens gepost in dat topic. Echt een frust eerste klas.quote:Op maandag 9 april 2007 22:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tja, het gelal vannacht was redelijk vermakelijk.
Het zal nooit wat worden met die noordelijke humor. Ze zijn nog erger dan de gemiddelde Pruis.quote:Op maandag 9 april 2007 22:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wrs een poging tot humor. Hij moet straks weer terug naar de userwereld.
Ik was niet eens aanwezig en hij begon over mijn vervoersmiddel.:')quote:Op maandag 9 april 2007 22:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het kwam werkelijk volledig uit de lucht vallen, ik had niet eens gepost in dat topic. Echt een frust eerste klas.![]()
Dat hoef ik niet tegen mezelf te zeggen, er zijn er al te veel die dat voor mij zeggenquote:Op maandag 9 april 2007 21:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Net zoals je tegen jezelf zegt dat je er best leuk uitziet dus iedere avond voor de spiegel?
Ja, bij mij dus ook. Wat mij in het verkeerde keelgat schoot was dat hij anderen probeerde zaken wijs te maken. Dat was puur manipulatie. Gelukkig greep sigme in, al was het niet echt op de juiste manier.quote:Op maandag 9 april 2007 22:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik was niet eens aanwezig en hij begon over mijn vervoersmiddel.:')
Focus je liever op de gedownsizede employability voordat het budgetneutrale beleid gaat escaleren.quote:
Ik vind hem wel redelijk, net zoals PJOsti.quote:Op maandag 9 april 2007 22:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, EchtHomo is een slechte poging tot humor
Bij de weg, je hebt een PM.quote:Op maandag 9 april 2007 22:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, bij mij dus ook. Wat mij in het verkeerde keelgat schoot was dat hij anderen probeerde zaken wijs te maken. Dat was puur manipulatie. Gelukkig greep sigme in, al was het niet echt op de juiste manier.
hihiquote:Op maandag 9 april 2007 22:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik vind hem wel redelijk, net zoals PJOsti.
Hij is dan ook niet van mij.quote:Op maandag 9 april 2007 22:16 schreef Elseetje het volgende:
Je hebt gelijk, EchtHomo is een slechte poging tot humor
Friese humor. Hopeloos.quote:Op maandag 9 april 2007 22:19 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind hem wel redelijk, net zoals PJOsti.
Neuh gij!quote:
"zal ik jou dan eens wat lieve dingen in je oren pm-en", klinkt niet echt superliefquote:Op maandag 9 april 2007 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
PMen is een vorm van fluisteren.
Met die vrouw van je avatar naast me hoeft het ook niet superlief te zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 22:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
"zal ik jou dan eens wat lieve dingen in je oren pm-en", klinkt niet echt superlief
Je bent gewoon jaloers!quote:Op maandag 9 april 2007 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
quote:
Ze zal zo'n blonde grote knul als jij ook wel willen pm'en hoor. Of valt Sidekick je lastig?quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 21:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Lemmeb, klonen, mag eind april eens mailen voor een unban (voel je niet verplicht).
In m'n oor?quote:Op maandag 9 april 2007 22:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze zal zo'n blonde grote knul als jij ook wel willen pm'en hoor. Of valt Sidekick je lastig?
Niet eens gedaanquote:Op maandag 9 april 2007 14:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Veel plezier met het boomhut bouwen.
1 april kikker in je bil was ruim een week geleden.quote:Op maandag 9 april 2007 22:21 schreef Apropos het volgende:
My ass feels like there's a Frenchman living in it.
Dat is naaierij. Hij had een ban van 48u waar die nooit van unbanned werd. Toen is die volgens mij pas gaan klonen.quote:
SK? In je oor? Ehrm.quote:
quote:
sjuust. Best handig soms, van die net-niet-op-fok overlegmogelijkheden, is het niet?quote:Op maandag 9 april 2007 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Echt ziek.quote:
DrW skriemt bargetrienen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:36 schreef sigme het volgende:
[..]
1 april kikker in je bil was ruim een week geleden.
Had ook openbaar gekund, maar achterkamertjes zijn ook fijn.quote:Op maandag 9 april 2007 22:39 schreef sigme het volgende:
[..]
sjuust. Best handig soms, van die net-niet-op-fok overlegmogelijkheden, is het niet?
Lemmeb kan wel tegen een stootje.quote:Op maandag 9 april 2007 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is naaierij. Hij had een ban van 48u waar die nooit van unbanned werd. Toen is die volgens mij pas gaan klonen.
quote:
Ik blijf het niet herhalen: WeirdMicky.quote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
EchtBraaf.![]()
Ik vermoed dat ik denk te weten wie het is.
Hij wordt genaaid en moet nu alsnog gaan mailen voor een unban. Dat slaat nergens op. 48 u is 48 u.quote:
Hij weet zelf ook dat dat niet de methode is mag ik hopenquote:Op maandag 9 april 2007 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is naaierij. Hij had een ban van 48u waar die nooit van unbanned werd. Toen is die volgens mij pas gaan klonen.
Echt_Godverdomme is nog beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |