Godverredomme allejezuschristus nog aan toe. Daar had ik godverredomme niets eens aan gedacht.quote:Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wederopstanding, pasen, je weet wel.
quote:Op maandag 9 april 2007 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Godverredomme allejezuschristus nog aan toe. Daar had ik godverredomme niets eens aan gedacht.
Pas dan maar op, straks blaft ie iedereen onderquote:Op maandag 9 april 2007 21:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
sloompie. Teveel eieren gegeten afgelopen dagen?
quote:Op maandag 9 april 2007 21:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Pas dan maar op, straks blaft ie iedereen onder![]()
![]()
chi?quote:Op maandag 9 april 2007 21:33 schreef Aoristus het volgende:
je moet je chi es opladen, Rock
Hey joh, jij bent grappig! Nee echt! Als ik het maar vaak genoeg zeg ga ik het misschien nog 'ns gelovenquote:Op maandag 9 april 2007 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Godverredomme allejezuschristus nog aan toe. Daar had ik godverredomme niets eens aan gedacht.
Ja, da's goed voor de yangquote:
Rare jongens, die Romeinen.quote:
Net zoals je tegen jezelf zegt dat je er best leuk uitziet dus iedere avond voor de spiegel?quote:Op maandag 9 april 2007 21:35 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hey joh, jij bent grappig! Nee echt! Als ik het maar vaak genoeg zeg ga ik het misschien nog 'ns geloven
Rebel without a brain.quote:Op maandag 9 april 2007 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
quote:'Te weinig lesuren in het onderwijs niet afstraffen'
RIJSWIJK - De werkdruk onder leraren neemt toe, nu scholen die te weinig lessen geven financieel worden afgestraft. Vakbond CNV Onderwijs schrijft zaterdag in een brief aan staatssecretaris Marja van Bijsterveldt "zeer verontrust" te zijn. De bond vraagt meer tijd voor de scholen om zich aan te passen aan de strengere eisen voor het minimale aantal lesuren.
In de eerste jaren van het voortgezet onderwijs geldt een minimum van 1040 lesuren per jaar. Uit onderzoek van de onderwijsinspectie bleek in februari dat een groot deel van de scholen die norm niet haalt. Toenmalig minister van Onderwijs Maria van der Hoeven gaf het onderwijs tot aan de zomer de tijd om orde op zaken te stellen. Scholen die dan niet genoeg lessen geven, worden financieel gekort en raken in het ergste geval hun onderwijsbevoegdheid kwijt.
CNV constateert dat de aangescherpte controle de druk op leraren vergroot, omdat zij per persoon meer lessen moeten geven en vergaderingen steeds vaker buiten schooltijd plaatsvinden.
Twee weken geleden vroegen de onderwijsorganisaties het kabinet 1,2 miljard euro per jaar extra uit te trekken om het lerarentekort op te vangen. In afwachting van concrete afspraken daarover, adviseert de vakbond in de brief aan de staatssecretaris de scholen dit jaar nog niet te bestraffen. Er moet volgens CNV eerst "fors geïnvesteerd" worden in het omlaag brengen van de werkdruk.
Ben je nou nog steeds blauw?quote:
Bureaucratie.quote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds blauw?![]()
Ik word ook niet moe van lesgeven.quote:Op maandag 9 april 2007 21:56 schreef Reya het volgende:
[..]
gezien hoe veel jij op FOK! zit kun je nog best wat meer werken![]()
Heb je er aktief achteraan gezeten?quote:
Jaquote:Op maandag 9 april 2007 21:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb je er aktief achteraan gezeten?
Zo'n heerlijke standaard managersvraag.quote:
Mooi dat je Opa Altzie vanmorgen hebt aangepakt.quote:Op maandag 9 april 2007 21:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Heb je er aktief achteraan gezeten?
Tijd voor out of the box-thinking.quote:Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo'n heerlijke standaard managersvraag.![]()
Denk in uitdagingen, niks is een probleem.
Is dat een soort van 'dick without a cunt'?quote:
Met die woorden overschrijd je bepaalde fatsoensnormen, jongeman.quote:Op maandag 9 april 2007 22:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Is dat een soort van 'dick without a cunt'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |