Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is al vaker geweest, zie ik. Richard Cohen.
Zulke dingen moet je niet tegen sidekick zeggen hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:25 schreef Autodidact het volgende:
Hey, slikslet met de zaadvragende ogen.
Oei, ik heb zoiets een keer met een vrachtwagen gevuld met zand gehadquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:41 schreef One_of_the_few het volgende:
Godver.
Net bijna aangereden door een veel te lompe auto![]()
Zat al voor de bumper en nog 'zag' hij/zij me niet![]()
sorry, ik was mijn dvd-speler in aan het stellen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:41 schreef One_of_the_few het volgende:
Godver.
Ik schok me dood. Je hebt wel vaker dat een auto je snijd ofzo op een rotonde. Nu zat ik al half voor de bumperquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Oei, ik heb zoiets een keer met een vrachtwagen gevuld met zand gehad![]()
hoe worden die notes gebruikt? Net als bij een puntenrijbewijs? 3 notes= weekje weg ofzo?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:46 schreef Sidekick het volgende:
POL heeft op dit moment 2 mods zonder notes, zie ik. Volgens mij het enige subforum waar nog een noteloze mod te vinden is. Dit even tussendoor.
had hetzelfde met een kut-duitser. Eerst veels te langzaam rijden en net op het moment dat ik er eindelijk langs ga (in een flauwe bocht) over de streep heen komen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:41 schreef One_of_the_few het volgende:
Godver.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En humorloze.
Nu bedoelde ik jou er nog niet mee, je zit in je proeftijd neem ik aan? Stap er nog uit nu je nog kan joh.quote:
Zo, heb jij een tuin dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:39 schreef Reya het volgende:
Zo, de tuin is weer bijna helemaal bijgewerkt
Het aantal notes zegt niets. Het gaat om de inhoud. Soms is 1 note genoeg om een ban te krijgen, soms verzamelt iemand er wel 20.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
hoe worden die notes gebruikt? Net als bij een puntenrijbewijs? 3 notes= weekje weg ofzo?
Een handvol.quote:En heb ik er veel trouwens?
Zegt de blauwsmurf himself.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:00 schreef Sidekick het volgende:
Vroeger had je Andre van Duin die een mongooltje nadeed, en dat leide tot komische taferelen. X-Ray doet ongeveer hetzelfde, maar dan zonder humor.
Geen tuin is ook een afgewerkte tuin.quote:
Uitstappen kan altijd. Misschien niet altijd op tijd, maar het hoeft niet binnen proeftijd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu bedoelde ik jou er nog niet mee, je zit in je proeftijd neem ik aan? Stap er nog uit nu je nog kan joh.
Volgens mij doe je afwerken met iets anders dan een tuin...quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Geen tuin is ook een afgewerkte tuin.
Ben je de regeltjes nog aan het nadreunen geindoctrineerd menneke?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Uitstappen kan altijd. Misschien niet altijd op tijd, maar het hoeft niet binnen proeftijd.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben je de regeltjes nog aan het nadreunen geindoctrineerd menneke?
-edit- LOL, ik dacht dat je SK was.
KUT, ik ga afhaken. Wijn he.![]()
Brrrrr.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:00 schreef Sidekick het volgende:
Vroeger had je Andre van Duin die een mongooltje nadeed, en dat leide tot komische taferelen.
Hmm, is ook zo, maar ben echt aangeschoten.quote:
Alsof Brrrr een goede werkwoordsvervoeging is.quote:
Ik ben SLK.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben je de regeltjes nog aan het nadreunen geindoctrineerd menneke?
-edit- LOL, ik dacht dat je SK was.
KUT, ik ga afhaken. Wijn he.![]()
''Is watching you'' is daarentegen impeccabel, en dat is helemaal niet lapidair.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Alsof Brrrr een goede werkwoordsvervoeging is.
Leuk woord hequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
''Is watching you'' is daarentegen impeccabel, en dat is helemaal niet lapidair.
Ik ga nu even eten, maar ik zal daarna een kijkje nemen in mijn Bachkabinet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Leuk woord he?
Zeg Apropos, ik zoek eigenlijk een vrij recent uitgekomen cd met orgelmuziek van Bach, gespeeld op "originele" (oude Duitse kerk-) orgels. Ergens afgelopen half jaar uitgebracht. Ik heb 'm niet kunnen vinden, maar ik weet ook niet goed waar te zoeken. Heb jij tips?
Zo, heeft je mede-maagd Dominique je weer eens via ICR ergens op gewezen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:00 schreef Sidekick het volgende:
Vroeger had je Andre van Duin die een mongooltje nadeed, en dat leide tot komische taferelen. X-Ray doet ongeveer hetzelfde, maar dan zonder humor.
Maar geen Mercedes.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:29 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben SLK.
Ik heb een tintelende hand van de brandnetels.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:39 schreef Reya het volgende:
Zo, de tuin is weer bijna helemaal bijgewerkt
Ik zoek een specifieke CD, alhoewel tips van goede uitgaven van orgelmuziek sowieso welkom zijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:34 schreef Apropos het volgende:
Zoek je een specifieke CD, of begrijp ik je verkeerd?
Ik vind X-Ray lijken op Bill O'Reilly. Dat interview met Stephen Colbert? Meteen beginnen met "Dat is een Franse naam, hè?" Huhuhuhu! Wat een goeie, Frankrijk! Cheese eating surrender monkeys! Een giller. Tsja, echt bijster origineel is Bill O'Reilly niet. Noch X-Ray.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:00 schreef Sidekick het volgende:
SC: 1196, het jaar van de oprichting van de waterschappenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vind X-Ray lijken op Bill O'Reilly. Dat interview met Stephen Colbert? Meteen beginnen met "Dat is een Franse naam, hè?" Huhuhuhu! Wat een goeie, Frankrijk! Cheese eating surrender monkeys! Een giller. Tsja, echt bijster origineel is Bill O'Reilly niet. Noch X-Ray.
Doeiquote:
Glijmiddel zal je bedoelen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vergeet je condooms niet.
Je krijgt hem altijd gelijk echt boos ermee.quote:
Ik heb tweemaal het volledige orgelwerk (Lionel Rogg en een man wiens naam mij ontschoten is), een uitgave van twee CD's door Peter Hurford (geliefde werken) en het Orgelbuchlein door Rene Saorgin. Ik kan ze allemaal van harte aanbevelen (al ken ik dan in een geval de naam van de vertolker niet meer), maar je bent naar ik begrijp niet in eerste instantie op zoek naar de volledige werken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zoek een specifieke CD, alhoewel tips van goede uitgaven van orgelmuziek sowieso welkom zijn.
Eet smakelijk.
Vooral CNN-schreeuwerd maakte het bont. Monique herhaalde alleen zijn oude dogma's.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat die klimaatdiscussie betreft is die al terechtgewezen. Mensen (politici in het bijzonder) moeten zich ver van wetenschap houden. Deden ze al, maar ze weten het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |