Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is al vaker geweest, zie ik. Richard Cohen.
Zulke dingen moet je niet tegen sidekick zeggen hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:25 schreef Autodidact het volgende:
Hey, slikslet met de zaadvragende ogen.
Oei, ik heb zoiets een keer met een vrachtwagen gevuld met zand gehadquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:41 schreef One_of_the_few het volgende:
Godver.
Net bijna aangereden door een veel te lompe auto![]()
Zat al voor de bumper en nog 'zag' hij/zij me niet![]()
sorry, ik was mijn dvd-speler in aan het stellen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:41 schreef One_of_the_few het volgende:
Godver.
Ik schok me dood. Je hebt wel vaker dat een auto je snijd ofzo op een rotonde. Nu zat ik al half voor de bumperquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Oei, ik heb zoiets een keer met een vrachtwagen gevuld met zand gehad![]()
hoe worden die notes gebruikt? Net als bij een puntenrijbewijs? 3 notes= weekje weg ofzo?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:46 schreef Sidekick het volgende:
POL heeft op dit moment 2 mods zonder notes, zie ik. Volgens mij het enige subforum waar nog een noteloze mod te vinden is. Dit even tussendoor.
had hetzelfde met een kut-duitser. Eerst veels te langzaam rijden en net op het moment dat ik er eindelijk langs ga (in een flauwe bocht) over de streep heen komen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:41 schreef One_of_the_few het volgende:
Godver.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En humorloze.
Nu bedoelde ik jou er nog niet mee, je zit in je proeftijd neem ik aan? Stap er nog uit nu je nog kan joh.quote:
Zo, heb jij een tuin dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:39 schreef Reya het volgende:
Zo, de tuin is weer bijna helemaal bijgewerkt
Het aantal notes zegt niets. Het gaat om de inhoud. Soms is 1 note genoeg om een ban te krijgen, soms verzamelt iemand er wel 20.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
hoe worden die notes gebruikt? Net als bij een puntenrijbewijs? 3 notes= weekje weg ofzo?
Een handvol.quote:En heb ik er veel trouwens?
Zegt de blauwsmurf himself.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:00 schreef Sidekick het volgende:
Vroeger had je Andre van Duin die een mongooltje nadeed, en dat leide tot komische taferelen. X-Ray doet ongeveer hetzelfde, maar dan zonder humor.
Geen tuin is ook een afgewerkte tuin.quote:
Uitstappen kan altijd. Misschien niet altijd op tijd, maar het hoeft niet binnen proeftijd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu bedoelde ik jou er nog niet mee, je zit in je proeftijd neem ik aan? Stap er nog uit nu je nog kan joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |