Net andersom. Lieke heeft verloren bij de 58e opdruk als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:59 schreef mootie het volgende:
Ouch....... Brian WEER verslagen door een vrouw? (of dame, zoals ie zelf zou zeggen)
ja zoiets ... en volgende week gaat Lieke Brian masserenquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:01 schreef Likkende_Lassie het volgende:
zijn huub en lieke weer samen ?
Helaas welquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:01 schreef Likkende_Lassie het volgende:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:01 schreef Likkende_Lassie het volgende:
het is toch ZIJN huis, met alles erop en eraan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waaorm zegt Huub dat het zijn paarden zijn? Ik zie die kabouter nooit op het paard zitten.
Op dit moment is het huis nog steeds van 'Tien' En zeker niet van die kaboutaaaquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:10 schreef proh het volgende:
[..]
het is toch ZIJN huis, met alles erop en eraan.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waaorm zegt Huub dat het zijn paarden zijn? Ik zie die kabouter nooit op het paard zitten.
[DGK FB # 3] Vragen mbt dit DGK-forum of [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeikquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
Hallo Huub-basher... mag ik vragen we er hier geintresseerd is in deze pulp posts?
![]()
een beetje met het spel meedenken lickylickyquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Op dit moment is het huis nog steeds van 'Tien' En zeker niet van die kaboutaaa![]()
Ze gaat Huub van zijn liefje aftrekken zegt ze.quote:
Kan ik van 99% van jou posts ook zeggen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
[DGK FB # 3] Vragen mbt dit DGK-forum of [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeik![]()
Goed idee...quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:13 schreef Suikeroom het volgende:
Eric uit Zwolle kan weer zn screenshots gaan sturen
Echtquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Komt Huub ook nog eens op voor Brian, dat hij een hele toonladder goed kan zingen...
Hij mag al weken niet meer rijden vanwege een gescheurde of gekneusde rib.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
verklaard ook gelijk die irritante stem van Amandaquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:23 schreef mootie het volgende:
Judith schat ook zo in dat Natasia en Amanda ook in de buitenwereld een hoog scheldniveau hebben.
Ik geef haar nog 5 jaar, daarna is het helemáál niks meer!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:22 schreef proh het volgende:
Die spijkerbroek moet ze maar niet meer aantrekken
[afbeelding]
Dank je...quote:
Waarom.. wat zegt ze dan??quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lieke.......hou je smoel....
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:26 brabbelde tongytongylickylicky het volgende:
bla ... bla .... bla .....
Dat moet een band tussen jullie scheppen!quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:28 schreef scanman01 het volgende:
Judith laat haar voorkeur heel duidelijk blijken
Ja, het scheelt dat jij dat totaal niet doet inderdaadquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:32 schreef demins het volgende:
[..]
Dat moet een band tussen jullie scheppen!
Juf Judith gaat wel meer buiten haar boekje, wat zij doet mag niet, info geven aan een bewoner.Ik zeg , ik houd er niet van.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:28 schreef scanman01 het volgende:
Judith laat haar voorkeur heel duidelijk blijken
Nogmaals: [DGK FB # 3] Vragen mbt dit DGK-forum of [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeikquote:
Ik vraag me echt af wat jij hier doet, behalve afzeiken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sylvia blijft een gore kont hebben..die mag ook wel wat meer gaan sporten.
jij ging toch een ander forum zoeken?quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:34 schreef maril het volgende:
[..]
Juf Judith gaat wel meer buiten haar boekje, wat zij doet mag niet, info geven aan een bewoner.Ik zeg , ik houd er niet van.![]()
Dit is richting SHE dat mag welquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:34 schreef maril het volgende:
[..]
Juf Judith gaat wel meer buiten haar boekje, wat zij doet mag niet, info geven aan een bewoner.Ik zeg , ik houd er niet van.![]()
Ook voor jou, commentaar op users graag hier: [DGK FB # 3] Vragen mbt dit DGK-forum of [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeikquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat jij hier doet, behalve afzeiken.
laat me raden, jij heet kubatz van je achternaam.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ook voor jou, commentaar op users graag hier: [DGK FB # 3] Vragen mbt dit DGK-forum of [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeik![]()
Is mij niet gelukt dus helaas voor sommigen hier , ik ben weer terugquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:35 schreef mootie het volgende:
[..]
jij ging toch een ander forum zoeken?![]()
dat doet de karateleraar ook, en carlos niet te vergeten, ze doen het allemaalquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:34 schreef maril het volgende:
[..]
Welkom terugquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:39 schreef maril het volgende:
[..]
Is mij niet gelukt dus helaas voor sommigen hier , ik ben weer terug![]()
[DGK FB # 3] Vragen mbt dit DGK-forum of [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeikquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:39 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
laat me raden, jij heet kubatz van je achternaam.
hou even op met die vervuiling, mensen lezen dit terug voor info, niet voor constante verwijzingen!quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
[DGK FB # 3] Vragen mbt dit DGK-forum of [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeik![]()
Geen pro BANJ forum kunnen vinden? Apart!quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:39 schreef maril het volgende:
[..]
Is mij niet gelukt dus helaas voor sommigen hier , ik ben weer terug![]()
Dan meoten de 'mensen' mij niet persoonlijk aanvallen, zolang men mij persoonlijk aanvalt blijf ik deze link geven.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
hou even op met die vervuiling, mensen lezen dit terug voor info, niet voor constante verwijzingen!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:42 schreef mazaru het volgende:
Zou zo'n paard nou voelen dat er een psychoot op zijn rug zit?
even kappen nu svp, tongytongylickylicky, dank jequote:Op zaterdag 7 april 2007 13:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Eve of destruction - Barry McGuire - 1965quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:44 schreef proh het volgende:
ik vind het irritant nummer wat Huub zingt, hoe heet het eigenlijk?
En daarom zit je hier nu dus alweer offtopic te emmeren?quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dan meoten de 'mensen' mij niet persoonlijk aanvallen, zolang men mij persoonlijk aanvalt blijf ik deze link geven.
Ik ben een maand geleden gebant en hou mij nu aan de regels waar ik deze individuen ook naar verwijs.
Eve of Destruction.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:44 schreef proh het volgende:
ik vind het irritant nummer wat Huub zingt, hoe heet het eigenlijk?
dat mensen altijd zo raar hoog gaan praten tegen honden, ik betrap me d'r zelf ook wel eens opquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:47 schreef mootie het volgende:
Eric met die overslaande stem tegen die hondjes...... te grappig!
Ik ben niet een voor groupies, ik ben voor rechtvaardigheid.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen pro BANJ forum kunnen vinden? Apart!![]()
Het is meer de trotse lach van een moeder die haar ondeugende lievelingszoontje privé-muziekles geeft.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:52 schreef Yollie het volgende:
Judith kan zo lekker zwoel lachen naar Huub, prachtig.
Dan moet jij je wel vreselijk ergeren aan 'achter' en aan BANJ. Zo onrechtvaardigquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:49 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ben niet een voor groupies, ik ben voor rechtvaardigheid.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:57 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dan moet jij je wel vreselijk ergeren aan 'achter' en aan BANJ. Zo onrechtvaardig
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:59 schreef mootie het volgende:
alle liedjes zijn verdwenen uit de piano, dat vind ik dan wel weer een kutstreek!
was er en mogelijkheid voor lieke om te winnen dan???quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Net andersom. Lieke heeft verloren bij de 58e opdruk als ik me niet vergis.
doe niet zo fokking blijquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dan meoten de 'mensen' mij niet persoonlijk aanvallen, zolang men mij persoonlijk aanvalt blijf ik deze link geven.
Ik ben een maand geleden gebant en hou mij nu aan de regels waar ik deze individuen ook naar verwijs.
Zo zag ze dat zelf in elk geval wel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:00 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
was er en mogelijkheid voor lieke om te winnen dan???
mogelijkheid 1 zij mag de antilliaan masseren
mogelijkheid 2 hij mag haar lichaam betasten onder het mom van masage whahahahahah
maar ze is ook blond hequote:Op zaterdag 7 april 2007 14:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo zag ze dat zelf in elk geval wel.
Ik begrijp ook niet wat ze in Brian ziet, behalve dan dat het haar moet aanspreken dat ie niet rookt en veel bezig is met zijn lichaam.quote:
de hormonen van lieke geilen op de testosteron van brian...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:00 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
was er en mogelijkheid voor lieke om te winnen dan???
mogelijkheid 1 zij mag de antilliaan masseren
mogelijkheid 2 hij mag haar lichaam betasten onder het mom van masage whahahahahah
Het zijn beide 2 sporters (fitness). Misshcien moet Huub ook eens wat aan zijn lichaam gaan doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de hormonen van lieke geilen op de testosteron van brian...
4 sporters, dus???quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het zijn beide 2 sporters (fitness). Misshcien moet Huub ook eens wat aan zijn lichaam gaan doen.
dus... lieke wil brian naar zijn 'sportieve' hoogtepunt brengen omdat het bij nena en amanda niet lukt...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het zijn beide 2 sporters (fitness). Misshcien moet Huub ook eens wat aan zijn lichaam gaan doen.
Tsjaa bij Huub wil ze het blijkbaar niet, en bij Brian wel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dus... lieke wil brian naar zijn 'sportieve' hoogtepunt brengen omdat het bij nena en amanda niet lukt...
En ik hoop van harte dat ze Brian weet te...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Tsjaa bij Huub wil ze het blijkbaar niet, en bij Brian wel.
....daar gaat ze. Ik vind het maar een hele rare aktie van Lieke. Zal wel zijn om Huub jaloers te krijgen ofzo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:19 schreef Marrije het volgende:
Nog 10 minuten en dan gaat Lieke weg?
bij brian heeft 'het' iets dierlijks... brian gedraagt zich niet alleen als een beest maar denkt ook als een beest... het is maar waar je voorkeur ligt...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Tsjaa bij Huub wil ze het blijkbaar niet, en bij Brian wel.
Ik vind het sowieso al raar dat ze op m valt, maar ok, over smaak valt niet te twisten, maar dat ze hem nog steeds leuk (meer dan leuk) vindt na dat feessie. . .?quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
....daar gaat ze. Ik vind het maar een hele rare aktie van Lieke. Zal wel zijn om Huub jaloers te krijgen ofzo.
Eindelijk!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:19 schreef Marrije het volgende:
Nog 10 minuten en dan gaat Lieke weg?
echte liefde is het niet en zal het naar alle waarschijnlijkheid nooit worden...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al raar dat ze op m valt, maar ok, over smaak valt niet te twisten, maar dat ze hem nog steeds leuk (meer dan leuk) vindt na dat feessie. . .?
Ze vindt Huub helemaal niet zo leuk, ze wil gewoon tv maken en dat doet ze door dichterbij Brian te komen.
Dit is meer logopedie geloof ik. Beetje fatsoenlijk leren spreken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:28 schreef Marrije het volgende:
Maar hoezo heeft Natasja nu les van juf judith? ze had toch een andere zangleraar?
Nu Natasja geen rijlessen meer heeft is het kantoor verbouwd. Daar mag ze elke dag Wilgo een uurtje afwerken...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:35 schreef proh het volgende:
BTW, is het kantoor al een ker open of hoe zit dat, en wat zijn zijn ze daar in hemelsnaam aan het doen?
daar hebben ze (de redactie) een 'pannenkoeken' wedstrijd wie met het slechtste idee komt... het slechtste wordt dan ten uitvoer gebracht...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:35 schreef proh het volgende:
BTW, is het kantoor al een ker open of hoe zit dat, en wat zijn zijn ze daar in hemelsnaam aan het doen?
Gaat vast nog wel een unanieme stemming over komen ...... niet te vroeg juichen dusquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap gaat deze zomer trouwen ... niet in mei want dat voelt niet goed, ook niet op de 22e want dat voelt ook niet goed. Jaap heeft besloten dat ze 7-7 gaan trouwen. Gefeliciteerd Jaap.
Die unanieme stemmingen zijn niet meer wat ze geweest zijn .... als het daaraan moet liggen gaat het wel komen vrees ik. Ik zou het een stunt vinden, dat wel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gaat vast nog wel een unanieme stemming over komen ...... niet te vroeg juichen dus![]()
Als de redaktie voorstelde om een datum op redelijke termijn te bedenken, dan weet je:quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat vast nog wel een unanieme stemming over komen ...... niet te vroeg juichen dus![]()
Ik vind dat hele gedoe met nieuwe bewoners toch raar gaan hoor. Er moeten nog personen vervangen worden die máánden geleden het huis hebben verlaten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:47 schreef Ashrak het volgende:
Als de 2 hoogste bazen niet aanwezig zijn dit weekend denk ik niet dat dit weekend de nieuwe miljonair binnenkomt.
Ik verheug mij nu al op de misselijkmakende beelden van de huwelijksnachtquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap gaat deze zomer trouwen ... niet in mei want dat voelt niet goed, ook niet op de 22e want dat voelt ook niet goed. Jaap heeft besloten dat ze 7-7 gaan trouwen. Gefeliciteerd Jaap.
Ik had ook verwacht dat er gelijk iemand zou binnenkomen, maar helaas was dat niet zo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:49 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik vind dat hele gedoe met nieuwe bewoners toch raar gaan hoor. Er moeten nog personen vervangen worden die máánden geleden het huis hebben verlaten.
Als er dan een stemming komt "oud of nieuw" verwacht ik op zijn minst dat beiden klaar staan met hun koffers om direct na de stemming het huis te betreden. Waarom moeten we daar in vredesnaam wéér een eeuwigheid op wachten?
Kun jij je uberhaupt Jaap in een romatische situatie voorstellen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik verheug mij nu al op de misselijkmakende beelden van de huwelijksnacht
![]()
...en bedankt ...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik verheug mij nu al op de misselijkmakende beelden van de huwelijksnacht
![]()
Degene die komt wil gewoon nog ff gezellig thuis het paasontbijt doen ipv meteen in het oorlogsgebied te stappen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat er gelijk iemand zou binnenkomen, maar helaas was dat niet zo.
Waarom het allemaal zo lang moet duren is een groot raadsel.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Degene die komt wil gewoon nog ff gezellig thuis het paasontbijt doen ipv meteen in het oorlogsgebied te stappen.
vette grafiek, wat is de 100 day-MA? ik blijf negatief, volgens mij gaan we crashenquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de liefhebbers staan de nieuwe grafieken van de kijkcijfers weer klaar.
Zie De kijkcijfers, deel 4
Medelijden met Cora, die zal altijd bovenop moeten konijnen anders wordt ze verpletterd...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kun jij je uberhaupt Jaap in een romatische situatie voorstellen?![]()
![]()
Graag gedaan...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...en bedankt ...
* schuift late lunch maar een stukje weg.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:58 schreef Ashrak het volgende:
Om deze reden, de gigantische euforie die is ontstaan door het uitblijven van sancties voor BAJ, heb ik alle respect voor BANJ en DGK verloren.
Het 100 day-MA is niet zo significant. Het spel pas 200 dagen aan de gang. Ik heb wel 21 day-MA en 35 day-MA gemnaakt, maar die vertonen niet veel extra inzicht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:55 schreef Spoko het volgende:
[..]
vette grafiek, wat is de 100 day-MA? ik blijf negatief, volgens mij gaan we crashen
Als ze bovenop zit komt ze nog niet bij dat lulletje van jaap. Zit nog aardig wat in de weg dan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Medelijden met Cora, die zal altijd bovenop moeten konijnen anders wordt ze verpletterd...![]()
Gelukkig kunnen wij ons opmaken voor een giga bruiloft: de taart zal bestaan uit 5 lagen spare-ribs, de strooirijst zal worden vervangen door M&M's, en voor de huwelijksnacht zal Cora een eetbaar slipje dragenquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:58 schreef Ashrak het volgende:
Om deze reden, de gigantische euforie die is ontstaan door het uitblijven van sancties voor BAJ, heb ik alle respect voor BANJ en DGK verloren.
Tegen die tijd ben ik al lang van mijn DGK-verslaving af en zal ik zeker niet aan de streams hangen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen wij ons opmaken voor een giga bruiloft: de taart zal bestaan uit 5 lagen spare-ribs, de strooirijst zal worden vervangen door M&M's, en voor de huwelijksnacht zal Cora een eetbaar slipje dragen![]()
Ik mag jou wel...quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Als ze bovenop zit komt ze nog niet bij dat lulletje van jaap. Zit nog aardig wat in de weg dan.
Me too, het mooie weer komt eraan. IK haat het dat er geen waarschuwingen zijn gekomen voor BANJ dus dat helpt me ook aardig van me verslaving af.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik al lang van mijn DGK-verslaving af en zal ik zeker niet aan de streams hangen.
Het idee alleen al.
Een eetbaar slipje van Cora is voor velen een complete maaltijd ....quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen wij ons opmaken voor een giga bruiloft: de taart zal bestaan uit 5 lagen spare-ribs, de strooirijst zal worden vervangen door M&M's, en voor de huwelijksnacht zal Cora een eetbaar slipje dragen![]()
De mijne begint nu al af te nemen door het wangedrag van brian en de redactie..quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik al lang van mijn DGK-verslaving af en zal ik zeker niet aan de streams hangen.
Het idee alleen al.
Volgens mij vervalt ie 16 april.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:58 schreef Ashrak het volgende:
Weet iemand nog wanneer de waarschuwing per brief is binnengekomen (na 30 dagen vervalt deze) ?
Hier hetzelfde ....quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
De mijne begint nu al af te nemen door het wangedrag van brian en de redactie..
Precies op mijn verjaardag .. hmmm .. een voorteken ?!quote:
De eerste planning was vandaag. Dat werd al vrij snel verzet naar volgende week zaterdag.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wanneer is die kookwedstrijd eigenlijk?
Ok .. 19 april ....quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:09 schreef petraa het volgende:
19 maart heeft hij de waarschuwing gekregen.
Het ergste is nog wel dat Amandel geen alcohol-verbod heeft gekregen, terwijl haar alcohol-problemen net zo groot (misschien zelfs groter) als Huub zijn...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:58 schreef Ashrak het volgende:
Om deze reden, de gigantische euforie die is ontstaan door het uitblijven van sancties voor BAJ, heb ik alle respect voor BANJ (was al weg) en DGK verloren.
Volgende week zaterdag, probeer het hier een beetje bij te houden: DGK week-agendaquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wanneer is die kookwedstrijd eigenlijk?
Judith vroeg ook tijdens de zangles wie Huub binnen DGK vertrouwde .... zijn antwoord: Niemand.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:13 schreef Clank het volgende:
Juf Judith zegt tegen Sylvia dat ze best wel wat zou kunnen bereiken als ze dat zou willen.
Sylvia verbaast zich daarover omdat ze nooit heeft gedacht te kunnen zingen.
Misschien krijgen we Nicolaas erbij, nog een alcoholist (al heb ik nu het gevoel dat het Nathanael wordt....)quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat Amandel geen alcohol-verbod heeft gekregen, terwijl haar alcohol-problemen net zo groot (misschien zelfs groter) als Huub zijn...
Mag ze wel eens beginnen met stoppen te roken, want als je iets wilt bereiken met zingen dan heb je toch wel "adem" nodig, als je na 10 minuten al buiten adem bent dan zal je weinig bereiken. Bovendien is 2 pakjes per dag ook een enorme aanslag op je stem.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:13 schreef Clank het volgende:
Juf Judith zegt tegen Sylvia dat ze best wel wat zou kunnen bereiken als ze dat zou willen.
Sylvia verbaast zich daarover omdat ze nooit heeft gedacht te kunnen zingen.
Ik hoop ook op Nicolaas.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:18 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Misschien krijgen we Nicolaas erbij, nog een alcoholist (al heb ik nu het gevoel dat het Nathanael wordt....)![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:20 schreef StefanPeeters het volgende:
Nou de eerste track van het album van Juf Judith en Natasja mag er wezen:
http://www.evilshare.com/f2960d54-365a-102a-847b-00a0c993e9d6
Porno mag nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is het HOT-nieuws aan het lezen. NOS teletext. Ik heb hem nog nooit andere sites zien bezoeken.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Als ik die bontjas niet had gekocht, dan had toch iemand anders de jas gekocht."
Tja, hoe simpel kun je wel niet denken ........
De DGK_REDAKTIE moet Huub gewoon toestemming geven om die jas onder te spuiten met groene verf. Het zou een leuke actie zijn die goed bij Huub past en voor het nodige spectakel zal zorgen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Als ik die bontjas niet had gekocht, dan had toch iemand anders de jas gekocht."
Tja, hoe simpel kun je wel niet denken ........
En slangenleer is volgens mij in NL wel verboden... of was t nou krokodillenleer??quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:30 schreef schatje het volgende:
Ze heeft ook laarzen van een python.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De DGK_REDAKTIE moet Huub gewoon toestemming geven om die jas onder te spuiten met groene verf. Het zou een leuke actie zijn die goed bij Huub past en voor het nodige spectakel zal zorgen.
Jij wel ja...quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En slangenleer is volgens mij in NL wel verboden... of was t nou krokodillenleer??
Ik ga voor beide.
Denk toch dat ze nu eindelijk aan het denken is gezetquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:33 schreef Mika25 het volgende:
Amandel is een materialistische snol, alsof ze maar enige seconde denkt aan zeehondjes, nertsen of andere dieren. Ze weet niet eens hoe ze fatsoenlijk voor honden hoort te zorgen...
Het kan (en is dat waarschijnlijk ook) toeval zijn, maar het is natuurlijk wel héél erg toevallig dat de kijkcijfers begonnen te dalen op hetzelfde moment dat de redaktie Huub aan banden legde. Huub mag niets meer tegenwoordig.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:33 schreef Ashrak het volgende:
Alleen ontbreekt bij DGK toch de ruggegraat en zullen ze het helaas niet toestaan.
Ik dacht al...hoor ik dat nou goed....quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:35 schreef beequeen het volgende:
Yairo slikt Prednisalon volgens Zdngmw.![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
Juf Judith, hoeveel wilt u afvallen? ... vraagt Amanda
Ze is zó beleefd tegen de juf ... nog even en ze steekt haar vingertje op als ze wat aan de juf wil vragen
Een zeer waarschijnlijke gedachtengang van Amanda: Vlees komt toch uit de supermarkt?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:33 schreef Mika25 het volgende:
Amandel is een materialistische snol, alsof ze maar enige seconde denkt aan zeehondjes, nertsen of andere dieren. Ze weet niet eens hoe ze fatsoenlijk voor honden hoort te zorgen...
Jammer dat ze een simpele naam als Prednison niet uit kan spreken, verklaart wel gelijk zijn opgeblazen buikje.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:35 schreef beequeen het volgende:
natuurlijk niet, hij denkt toch alleen aan 1 ding, en gezien haar outfitje van vandaag geeft ze hem daar ook alle reden toe.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:18 schreef Ashrak het volgende:
Wel grappig om te zien dat de hints echt van alle kanten komen en Huub er toch ogenschijnlijk niets mee
doet.
Ze zijn beiden inderdaad verboden in Nederland.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:32 schreef Leandra het volgende:
En slangenleer is volgens mij in NL wel verboden... of was t nou krokodillenleer??
Ik ga voor beide.
Dat kan toch goed, als ontstekingsremmer en om afstotingsverschijnselen tegen te gaan. Prednisalon is de merknaam voor een bepaalde prednison.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:35 schreef beequeen het volgende:
ik denk dat die hond in de tussentijd aan amanda's vingers had geliktquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whooow. Amanda heeft een vegaballetje gegeten en pakt een tweede uit de schaal. Meteen een opmerking van Natasia : "Je hebt met je vingers in je mond gezeten en nu in de schaal.". Amanda zegt nog wel dat ze alleen maar een balletje pakte, maar dat is kennelijk niet belangrijk. Iedereen moet lachen om Natasia.
Ja, waar vindt je tegenwoordig nog een warme slager?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:37 schreef proh het volgende:
[..]
Een zeer waarschijnlijke gedachtengang van Amanda: Vlees komt toch uit de supermarkt?
Oeps, even googelen en ik zie dat Prednisalon wel bestaatquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer dat ze een simpele naam als Prednison niet uit kan spreken, verklaart wel gelijk zijn opgeblazen buikje.
'k hoorde het ook, jammer dat Huub er niet op inhaaktequote:Op zaterdag 7 april 2007 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer dat ze een simpele naam als Prednison niet uit kan spreken, verklaart wel gelijk zijn opgeblazen buikje.
oh?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, even googelen en ik zie dat Prednisalon wel bestaat![]()
prednison voor in de salonquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
niet te snel oordelen hehquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
We gaan er bij voorbaat al van uit dat alles wat ze zegt belachelijk is...dus zo gek is dat niet..quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maakt geen indruk, haar bont is van nerts en niet van zeehondquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:28 schreef rebellious_angel het volgende:
Amanda is van jongs af aan al gek op bontjassen, Judith geeft goede argumenten. Amanda is het niet eens met wat er met die dieren gedaan wordt, maar koopt toch de jassen want ze hangen toch al in de winkel.
Maar goed, ik hoop dat de brief van zoonlief en mij voor dellie doorkomt. Inclusief foto afgeslachte zeehondjes.
Ik zal er op letten in het vervolgquote:
Ik zie maar een paar hits, en daarvan is de lijst met foutgespelde namen toch wel de meest voor de hand liggende.... maar ze zou ook prednisolon(e) gezegd kunnen hebben....quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beetje zoals het gaat bij Jaap en Brian dusquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:48 schreef Suikeroom het volgende:
Huub: vertel een feitje
Eric: klopt idd
Huub: somt een paar feiten op
Eric: ja dat klopt
Huub: vertelt een anekdote
Eric: lacht het hardst van allemaal
Huub: deponeert een stelling
Eric: daar ben ik het mee eens
Eric meeloper![]()
![]()
![]()
Ach, op ieder potje past wel een dekseltjequote:
Het grappige aan de berichten van Suikeroom is meestal dat hij even tevoren zoiets al bij de buren heeft gepost .......quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
Beetje zoals het gaat bij Jaap en Brian dus
Wat is er mis met de Tokkies?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Charming...... NOT...
Shit, het Tokkie-gehalte slaat zelfs op Sylvia over![]()
oh dus je geeft toe dat Eric geen eigen mening heeft?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
Beetje zoals het gaat bij Jaap en Brian dus
Sorry, ik zal nix meer over je zeggenquote:
Hij heeft het haar ook wel erg makkelijk gemaakt hoor ....quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:37 schreef miesy het volgende:
[..]
natuurlijk niet, hij denkt toch alleen aan 1 ding, en gezien haar outfitje van vandaag geeft ze hem daar ook alle reden toe.
daar kunnen ze het niet hebben, daar mag je alleen groupie gedrag vertonenquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het grappige aan de berichten van Suikeroom is meestal dat hij even tevoren zoiets al bij de buren heeft gepost .......
meestal loopt hij achter Huub aan ja.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oh dus je geeft toe dat Eric geen eigen mening heeft?
Jaap is tv aan het maken, dus die heeft even geen tijdquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:55 schreef schatje het volgende:
Jaap komt er ook niet gezellig bij zitten. Die is weer binnen aan het bakken.
Het geeft aan dat Huub en Eric vaak op 1 lijn zitten op hun niveau en Jaa en Brian idemquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
meestal loopt hij achter Huub aan ja.
Die stellen zich voor in bikini en trailertrash shirt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:03 schreef Mokum020 het volgende:
Iedereen verwelkomt ze en Dellie en Para blijven gewoon zitten....
de onbeschoftheid ten top...![]()
Ik walg van die 2....ze nemen niet eens de moeite Syl haar ouders gedag te zeggen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:04 schreef Disana het volgende:
Wat intens zielig, de twee meest talentloze mensen die juf Judith hun plannen en vragen voor de toekomst voorleggen. Arme Judith...
Maak jullie niet zo drukquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die stellen zich voor in bikini en trailertrash shirt.
héle leuke cap ! ... Sylvia geniet met volle teugen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Te leuk om niet te plaatsen
Tenenkrommed moeilijk voor Judith.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:05 schreef Marrije het volgende:
Juf Judith: op een gegeven moment kom je op een niveau, dan moet je ervoor werken
Amanda: ja, acteren lijkt me ook wel wat
Juf Judith, zoekt naar woorden: hoe zeg ik dit, ik bedoel het niet verkeerd, acteren is je in kunnen leven en verschillende karakters spelen. . .daar moet je verschrikkelijk over nadenken, het is echt heel moeilijk
Amanda: ik kan ook wel moeilijke dingen hoor
Ze zijn met hun veelbelovende carrieres bezig. Topberaad!quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik walg van die 2....ze nemen niet eens de moeite Syl haar ouders gedag te zeggen...
kots kots![]()
![]()
Ze denkt....hoer...maar zegt het niet..quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:02 schreef VirtualPOM het volgende:
Ijzige stilte na amanda's vraag en judith: "welk beroep vind je nou bij mij passen?"![]()
Nogmaals.. maak je niet zo druk.. syl wil ze er toch niet bij hebben..quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn met hun veelbelovende carrieres bezig. Topberaad!
omg meesterlijkquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:20 schreef StefanPeeters het volgende:
Nou de eerste track van het album van Juf Judith en Natasja mag er wezen:
http://www.evilshare.com/f2960d54-365a-102a-847b-00a0c993e9d6
quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia laat de sauna zien "Hier zit Jaap altijd. Hij denkt dat hij daarvan afvalt. Dat laten we maar zo, want het is lekker rustig"
Wel leuk dat iemand zo lang over zoiets kan nagenietenquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:16 schreef Disana het volgende:
Brian, echt goed man! Jammer dat ik deze niet heb bedacht!
Brian vertelt nog maar eens dat Huub dat zei. Ahahahaaa hihihi haha, is beider commentaar.
Waar je mee omgaat... Het zal een hele schok zijn voor Jaap weer onder medestudenten te komen; en vice versaquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:16 schreef ericahysterica het volgende:
japio begint al net zo psychotische te lachen als zijn maatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |