verklaard ook gelijk die irritante stem van Amandaquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:23 schreef mootie het volgende:
Judith schat ook zo in dat Natasia en Amanda ook in de buitenwereld een hoog scheldniveau hebben.
Ik geef haar nog 5 jaar, daarna is het helemáál niks meer!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:22 schreef proh het volgende:
Die spijkerbroek moet ze maar niet meer aantrekken
[afbeelding]
Dank je...quote:
Waarom.. wat zegt ze dan??quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lieke.......hou je smoel....
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:26 brabbelde tongytongylickylicky het volgende:
bla ... bla .... bla .....
Dat moet een band tussen jullie scheppen!quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:28 schreef scanman01 het volgende:
Judith laat haar voorkeur heel duidelijk blijken
Ja, het scheelt dat jij dat totaal niet doet inderdaadquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:32 schreef demins het volgende:
[..]
Dat moet een band tussen jullie scheppen!
Juf Judith gaat wel meer buiten haar boekje, wat zij doet mag niet, info geven aan een bewoner.Ik zeg , ik houd er niet van.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:28 schreef scanman01 het volgende:
Judith laat haar voorkeur heel duidelijk blijken
Nogmaals: [DGK FB # 3] Vragen mbt dit DGK-forum of [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeikquote:
Ik vraag me echt af wat jij hier doet, behalve afzeiken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sylvia blijft een gore kont hebben..die mag ook wel wat meer gaan sporten.
jij ging toch een ander forum zoeken?quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:34 schreef maril het volgende:
[..]
Juf Judith gaat wel meer buiten haar boekje, wat zij doet mag niet, info geven aan een bewoner.Ik zeg , ik houd er niet van.![]()
Dit is richting SHE dat mag welquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:34 schreef maril het volgende:
[..]
Juf Judith gaat wel meer buiten haar boekje, wat zij doet mag niet, info geven aan een bewoner.Ik zeg , ik houd er niet van.![]()
Ook voor jou, commentaar op users graag hier: [DGK FB # 3] Vragen mbt dit DGK-forum of [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeikquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat jij hier doet, behalve afzeiken.
laat me raden, jij heet kubatz van je achternaam.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ook voor jou, commentaar op users graag hier: [DGK FB # 3] Vragen mbt dit DGK-forum of [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeik![]()
Is mij niet gelukt dus helaas voor sommigen hier , ik ben weer terugquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:35 schreef mootie het volgende:
[..]
jij ging toch een ander forum zoeken?![]()
dat doet de karateleraar ook, en carlos niet te vergeten, ze doen het allemaalquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:34 schreef maril het volgende:
[..]
Welkom terugquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:39 schreef maril het volgende:
[..]
Is mij niet gelukt dus helaas voor sommigen hier , ik ben weer terug![]()
[DGK FB # 3] Vragen mbt dit DGK-forum of [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeikquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:39 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
laat me raden, jij heet kubatz van je achternaam.
hou even op met die vervuiling, mensen lezen dit terug voor info, niet voor constante verwijzingen!quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
[DGK FB # 3] Vragen mbt dit DGK-forum of [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeik![]()
Geen pro BANJ forum kunnen vinden? Apart!quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:39 schreef maril het volgende:
[..]
Is mij niet gelukt dus helaas voor sommigen hier , ik ben weer terug![]()
Dan meoten de 'mensen' mij niet persoonlijk aanvallen, zolang men mij persoonlijk aanvalt blijf ik deze link geven.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
hou even op met die vervuiling, mensen lezen dit terug voor info, niet voor constante verwijzingen!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:42 schreef mazaru het volgende:
Zou zo'n paard nou voelen dat er een psychoot op zijn rug zit?
even kappen nu svp, tongytongylickylicky, dank jequote:Op zaterdag 7 april 2007 13:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
[DGK FB # 3] Vragen mbt dit DGK-forum of [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeik![]()
Eve of destruction - Barry McGuire - 1965quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:44 schreef proh het volgende:
ik vind het irritant nummer wat Huub zingt, hoe heet het eigenlijk?
En daarom zit je hier nu dus alweer offtopic te emmeren?quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dan meoten de 'mensen' mij niet persoonlijk aanvallen, zolang men mij persoonlijk aanvalt blijf ik deze link geven.
Ik ben een maand geleden gebant en hou mij nu aan de regels waar ik deze individuen ook naar verwijs.
Eve of Destruction.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:44 schreef proh het volgende:
ik vind het irritant nummer wat Huub zingt, hoe heet het eigenlijk?
dat mensen altijd zo raar hoog gaan praten tegen honden, ik betrap me d'r zelf ook wel eens opquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:47 schreef mootie het volgende:
Eric met die overslaande stem tegen die hondjes...... te grappig!
Ik ben niet een voor groupies, ik ben voor rechtvaardigheid.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen pro BANJ forum kunnen vinden? Apart!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |