Net andersom. Lieke heeft verloren bij de 58e opdruk als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:59 schreef mootie het volgende:
Ouch....... Brian WEER verslagen door een vrouw? (of dame, zoals ie zelf zou zeggen)
ja zoiets ... en volgende week gaat Lieke Brian masserenquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:01 schreef Likkende_Lassie het volgende:
zijn huub en lieke weer samen ?
Helaas welquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:01 schreef Likkende_Lassie het volgende:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:01 schreef Likkende_Lassie het volgende:
het is toch ZIJN huis, met alles erop en eraan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waaorm zegt Huub dat het zijn paarden zijn? Ik zie die kabouter nooit op het paard zitten.
Op dit moment is het huis nog steeds van 'Tien' En zeker niet van die kaboutaaaquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:10 schreef proh het volgende:
[..]
het is toch ZIJN huis, met alles erop en eraan.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waaorm zegt Huub dat het zijn paarden zijn? Ik zie die kabouter nooit op het paard zitten.
[DGK FB # 3] Vragen mbt dit DGK-forum of [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeikquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
Hallo Huub-basher... mag ik vragen we er hier geintresseerd is in deze pulp posts?
![]()
een beetje met het spel meedenken lickylickyquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Op dit moment is het huis nog steeds van 'Tien' En zeker niet van die kaboutaaa![]()
Ze gaat Huub van zijn liefje aftrekken zegt ze.quote:
Kan ik van 99% van jou posts ook zeggen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
[DGK FB # 3] Vragen mbt dit DGK-forum of [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeik![]()
Goed idee...quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:13 schreef Suikeroom het volgende:
Eric uit Zwolle kan weer zn screenshots gaan sturen
Echtquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Komt Huub ook nog eens op voor Brian, dat hij een hele toonladder goed kan zingen...
Hij mag al weken niet meer rijden vanwege een gescheurde of gekneusde rib.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |