Het is meer de trotse lach van een moeder die haar ondeugende lievelingszoontje privé-muziekles geeft.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:52 schreef Yollie het volgende:
Judith kan zo lekker zwoel lachen naar Huub, prachtig.
Dan moet jij je wel vreselijk ergeren aan 'achter' en aan BANJ. Zo onrechtvaardigquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:49 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ben niet een voor groupies, ik ben voor rechtvaardigheid.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:57 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dan moet jij je wel vreselijk ergeren aan 'achter' en aan BANJ. Zo onrechtvaardig
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:59 schreef mootie het volgende:
alle liedjes zijn verdwenen uit de piano, dat vind ik dan wel weer een kutstreek!
was er en mogelijkheid voor lieke om te winnen dan???quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Net andersom. Lieke heeft verloren bij de 58e opdruk als ik me niet vergis.
doe niet zo fokking blijquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dan meoten de 'mensen' mij niet persoonlijk aanvallen, zolang men mij persoonlijk aanvalt blijf ik deze link geven.
Ik ben een maand geleden gebant en hou mij nu aan de regels waar ik deze individuen ook naar verwijs.
Zo zag ze dat zelf in elk geval wel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:00 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
was er en mogelijkheid voor lieke om te winnen dan???
mogelijkheid 1 zij mag de antilliaan masseren
mogelijkheid 2 hij mag haar lichaam betasten onder het mom van masage whahahahahah
maar ze is ook blond hequote:Op zaterdag 7 april 2007 14:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo zag ze dat zelf in elk geval wel.
Ik begrijp ook niet wat ze in Brian ziet, behalve dan dat het haar moet aanspreken dat ie niet rookt en veel bezig is met zijn lichaam.quote:
de hormonen van lieke geilen op de testosteron van brian...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:00 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
was er en mogelijkheid voor lieke om te winnen dan???
mogelijkheid 1 zij mag de antilliaan masseren
mogelijkheid 2 hij mag haar lichaam betasten onder het mom van masage whahahahahah
Het zijn beide 2 sporters (fitness). Misshcien moet Huub ook eens wat aan zijn lichaam gaan doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de hormonen van lieke geilen op de testosteron van brian...
4 sporters, dus???quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het zijn beide 2 sporters (fitness). Misshcien moet Huub ook eens wat aan zijn lichaam gaan doen.
dus... lieke wil brian naar zijn 'sportieve' hoogtepunt brengen omdat het bij nena en amanda niet lukt...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het zijn beide 2 sporters (fitness). Misshcien moet Huub ook eens wat aan zijn lichaam gaan doen.
Tsjaa bij Huub wil ze het blijkbaar niet, en bij Brian wel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dus... lieke wil brian naar zijn 'sportieve' hoogtepunt brengen omdat het bij nena en amanda niet lukt...
En ik hoop van harte dat ze Brian weet te...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Tsjaa bij Huub wil ze het blijkbaar niet, en bij Brian wel.
....daar gaat ze. Ik vind het maar een hele rare aktie van Lieke. Zal wel zijn om Huub jaloers te krijgen ofzo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:19 schreef Marrije het volgende:
Nog 10 minuten en dan gaat Lieke weg?
bij brian heeft 'het' iets dierlijks... brian gedraagt zich niet alleen als een beest maar denkt ook als een beest... het is maar waar je voorkeur ligt...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Tsjaa bij Huub wil ze het blijkbaar niet, en bij Brian wel.
Ik vind het sowieso al raar dat ze op m valt, maar ok, over smaak valt niet te twisten, maar dat ze hem nog steeds leuk (meer dan leuk) vindt na dat feessie. . .?quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
....daar gaat ze. Ik vind het maar een hele rare aktie van Lieke. Zal wel zijn om Huub jaloers te krijgen ofzo.
Eindelijk!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:19 schreef Marrije het volgende:
Nog 10 minuten en dan gaat Lieke weg?
echte liefde is het niet en zal het naar alle waarschijnlijkheid nooit worden...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al raar dat ze op m valt, maar ok, over smaak valt niet te twisten, maar dat ze hem nog steeds leuk (meer dan leuk) vindt na dat feessie. . .?
Ze vindt Huub helemaal niet zo leuk, ze wil gewoon tv maken en dat doet ze door dichterbij Brian te komen.
Dit is meer logopedie geloof ik. Beetje fatsoenlijk leren spreken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:28 schreef Marrije het volgende:
Maar hoezo heeft Natasja nu les van juf judith? ze had toch een andere zangleraar?
Nu Natasja geen rijlessen meer heeft is het kantoor verbouwd. Daar mag ze elke dag Wilgo een uurtje afwerken...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:35 schreef proh het volgende:
BTW, is het kantoor al een ker open of hoe zit dat, en wat zijn zijn ze daar in hemelsnaam aan het doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |