Het probleem is echter dat de redaktie wilt dat Natasja, Jaap en Brainless de 'good guys' zijn, en Huub/ Eric de 'bad guys'. Het probleem is echter dat het publiek dat niet wilt. Misschien dat ze daarom Huub altijd zo negatief in beeld brengen en Brainless positief, dat ze er vanuit gaan dat op de lange termijn de rollen omgekeerd worden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:22 schreef Gert het volgende:
2. het presenteren van twee duidelijke kampen, een goed en een slecht kamp. De treiterijen van Huub en Eric dus niet meer laten zien, en Natasia opdracht geven om weer te gaan schreeuwen.
Amanda kan dan mooi neergezet worden als een soort leerlinge van Natasia.
Ik denk dat je je hier zwaar in vergist. De telegraaf vermeld regelmatig gebeurtenissen, maar daar zijn de kijkcijfers nog nooit van gestegen. Je hebt media zoals RTL Boulevard nodig, de SBS-kijkers, kortom de trailer-trash. Die zijn het makkelijkste te "beinvloeden" voor sensatie.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:56 schreef BENJOLA het volgende:
we hebben een nieuw incident
... de voorpagina van de telegraaf gehaald
... een stuk in de gay krant
Die trendlijn geeft idd een eng beeld. Ook de langdurige trend, die hieronder staat, vertoont de daling al fors. Maar ten opzichte van de cijfers over vorig jaar zitten we nog relatief hoog.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:29 schreef Mika25 het volgende:
Die trend lijn ziet er eng uit, en dan te bedenken dat de echte barbeque-periode nog moet gaan beginnen... Dat voorspelt weinig goeds.
Hoewel ik ze op dit moment geen hoge kijkcijfers gun, na hun wanbeleid achter de schermen, wil ik natuurlijk ook niet dat het programma gaat stoppen. En als de kijkcijfers structureel onder de 300.000 blijven, dan gaat dat natuurlijk wel gevolgen hebben...
thanks.. ziet er goed uit voor mijn verslaving (laat de zomer en de evenementen beginnen), maar slecht voor de bewoners... ben benieuwd waar (gezien de structurele daling) de redactie stopt met het programma...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die trendlijn geeft idd een eng beeld. Ook de langdurige trend, die hieronder staat, vertoont de daling al fors. Maar ten opzichte van de cijfers over vorig jaar zitten we nog relatief hoog.
[afbeelding]
Ze zullen het wel zo lang mogelijk proberen te rekken, maar er zal toch echt een moment gaan komen dat ze geen keus meer hebben. Een programma zoals Deal or No Deal trekt 365.000 - 486.000 kijkers, en Lotte (herhalingen?) rond de 200.000. Dus als de kijkcijfers van DGK rond de 200.000 zitten dan zullen ze of zéér drastische maatregelen gaan nemen mbt het programma concept, of het programma gewoon verwijderen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:39 schreef Polonium-120 het volgende:
ben benieuwd waar (gezien de structurele daling) de redactie stopt met het programma...
Helemaal mee eens. Dat is ook mijn probleem waarom ik niet meer kijk. Ik doe TV onderzoek voor de nipo. moet elke dag invullen waar ik naar kijk, en kijk een maandje sinds Jaap er in kwam steeds minder.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het probleem is echter dat de redaktie wilt dat Natasja, Jaap en Brainless de 'good guys' zijn, en Huub/ Eric de 'bad guys'. Het probleem is echter dat het publiek dat niet wilt. Misschien dat ze daarom Huub altijd zo negatief in beeld brengen en Brainless positief, dat ze er vanuit gaan dat op de lange termijn de rollen omgekeerd worden.
De late herhaling heeft altijd meer kijkers dan de ochtend herhaling. Al weken is de maandag een uitzondering. Op maandag wordt NOX uitgezonden en dan is de late herhaling diep triest. Je kunt het ook zien in de details grafiek hierboven.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:34 schreef Mika25 het volgende:
Maandag 9 April 2007
10:14 - 22.000 (madl: 1.9)
19:30 - 274.000 (madl: 5.3)
00:46 - 12.000 (madl: 1.6)
Nog steeds geen verbetering, 4000 lager dan vorige week maandag. Maar met de komst van de oude bewoners zullen de cijfers wel (tijdelijk) omhoog gaan.
Wat ik echter niet begrijp is dat de herhaling na NOX uitgezonden wordt. De herhaling was meestal wel goed voor 80.000 mensen in het verleden, maar met de komst van NOX zit je nu met slechte cijfers voor zowel de DGK-herhaling als NOX. Dan kan je beter eerst DGK herhalen, en daarna NOX uitzenden. Waarom zien ze dat bij Talpa/Tien niet in?
Of mensen haken massaal af nadat Amandel 10 keer "flikker" schreeuwt... We zullen het morgen zien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:18 schreef RSie het volgende:
vergeet niet dat het de laatste dagen mooi weer is geweest en op 2e paasdag zullen er ook vrij weinig mensen kijken.
Ik gok dat de kijkcijfers van vandaag stukken hoger zijn!
Ik wed dat TIEN absoluut niet doorheeft waarom de kijkcijfers gestaag dalen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Of mensen haken massaal af nadat Amandel 10 keer "flikker" schreeuwt... We zullen het morgen zien.
Het marktaandeel was ook erg slecht hoor: 5.3% van de mensen die op dat moment tv keken, keken naar De Gouden Kooi. Voor het duurste amusementsprogramma van dit moment is dat echt belachelijk slecht.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:18 schreef RSie het volgende:
vergeet niet dat het de laatste dagen mooi weer is geweest en op 2e paasdag zullen er ook vrij weinig mensen kijken.
maar het wekt toch intresse en het is frappant dat jdm ineens intresse voor de telegraaf zen aandelen kreegquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:08 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je hier zwaar in vergist. De telegraaf vermeld regelmatig gebeurtenissen, maar daar zijn de kijkcijfers nog nooit van gestegen. Je hebt media zoals RTL Boulevard nodig, de SBS-kijkers, kortom de trailer-trash. Die zijn het makkelijkste te "beinvloeden" voor sensatie.
En een incident met een homosexuele achtergrond scoort niet, sterker nog... het is heel goed mogelijk dat veel potentiele kijkers dan juist NIET gaan kijken. Kijk maar naar de bekrompen geest van enkele FOKkers die plotseling een hekel aan SHE hebben omdat er een homo bij zit... Daar scoor je echt geen extra kijkers mee, waarschijnlijk is daarom het Huub-Eric incident systematisch de doofpot in gegaan, als uitlekt dat 2 mannen sex hebben in een TV programma, zal de buitenlandse pers er wel eens voor kunnen zorgen dat JdM het programma nooit meer kan doorverkopen
nou ik heb die verlopen kop van nicolaas gezien en hem gehoord das in mijn ogen een mannelijke versie vanquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:18 schreef RSie het volgende:
Ik gok dat de kijkcijfers van vandaag stukken hoger zijn!
Dinsdag 10 aprilquote:Op woensdag 11 april 2007 08:47 schreef Gert het volgende:
Ineens weer een tonnetje meer. Wrom?
Kijkers zijn raar.
Het weekgemiddelde was een paar weken terug nog 416.000, dus zo goed is 367.000 niet hoor. Ok, het is natuurlijk beter dan de kijkcijfers van vorige week maar nog steeds ver onder de piek...quote:Op woensdag 11 april 2007 09:10 schreef RSie het volgende:
zoals ik dus al voorspelde zijn de kijkcijfers ineens weer een stuk hoger!
dit komt puur door het weer!
En vér boven het dal.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het weekgemiddelde was een paar weken terug nog 416.000, dus zo goed is 367.000 niet hoor. Ok, het is natuurlijk beter dan de kijkcijfers van vorige week maar nog steeds ver onder de piek...
eindelijk een stijgingquote:Op woensdag 11 april 2007 08:11 schreef tuinfluiter het volgende:
DINSDAG 10 APRIL 2007
10:19 uur----4.000----madl-0.7
19:29 uur-367.000----madl-6.9
00:35 uur--34.000----madl-3.8
reken er maar wel op!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En vér boven het dal.![]()
Ik vind het in ieder geval opmerkelijk, dat er ineens weer een hele zooi kijkers aanhaken.
Ben benieuwd of de weer-theorie klopt, want dan zouden de cijfers de rest van de week weer bagger moeten zijn.
In de Telegraaf stond gisteren wat over aangifte en politie in de villa, dus wellicht dat het wederom de sensatie was.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En vér boven het dal.![]()
Ik vind het in ieder geval opmerkelijk, dat er ineens weer een hele zooi kijkers aanhaken.
Ben benieuwd of de weer-theorie klopt, want dan zouden de cijfers de rest van de week weer bagger moeten zijn.
donderdag: terug keer Nena + gesprek Amanda, Nena vs. Brian, Amanda en Huub in gesprek over Leike en Nenaquote:Op woensdag 11 april 2007 17:16 schreef Cynix ® het volgende:
De terugkeer van Nicolaas in de villa wordt normaalgesproken ongeveer eind april uitgezonden. Of half mei.
Vrije val ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:06 schreef the_undertaker het volgende:
Maandag 2 April reguliere uitzending
278.000 (5.5 markt aandeel)
vrije val![]()
Deborah![]()
Vrijdag is altijd het dieptepunt van de weekquote:Op donderdag 12 april 2007 11:08 schreef RSie het volgende:
jep, maar als het mooie weer een klein beetje doorzet vandaag en het zo rond 19:30 ook weer goed uit te houden is zullen de kijkcijfers van vanavond weer stukken lager liggen.
morgen wordt het dieptepunt van deze week,..wat de kijkcijfers betreft dan !!
Ben benieuwd! Vanavond wordt het idd lekker weer.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:08 schreef RSie het volgende:
jep, maar als het mooie weer een klein beetje doorzet vandaag en het zo rond 19:30 ook weer goed uit te houden is zullen de kijkcijfers van vanavond weer stukken lager liggen.
boven de 400.000 Kquote:Op donderdag 12 april 2007 07:49 schreef ItaloDancer het volgende:
Ochtend - 19.000 (3.6% madl)
Regulier - 412.000 (8.2% madl)
Nacht - 59.000 (3.7% madl)
Idd, men wil dit juist zien. Als ze vooral aandacht gaan besteden aan Natasia die samen met haar dochter een plaat opneemt, haakt het grootste gedeelte af.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:25 schreef Suikeroom het volgende:
de afgelopen 2 afleveringen zat ook vol met ruzies, ordinaire scheldpartijen, en dat soort praktijken, kortom tokkie-niveau scoort goed
En sentimele gezeik over een kankerpatient hoef ik ook niet te zien (niet dat het niet erg is), maar daarvoor kijk ik niet naar de Gouden Kooiquote:Op donderdag 12 april 2007 16:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, men wil dit juist zien. Als ze vooral aandacht gaan besteden aan Natasia die samen met haar dochter een plaat opneemt, haakt het grootste gedeelte af.
Ugh...nu gaan we het "mooi weer" gezeik weer krijgenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:28 schreef tuinfluiter het volgende:
DONDERDAG 12 APRIL 2007
10:13 uur----11.000----madl-2.7
19:30 uur--- 296.000 ----madl-6.4
00:45 uur----50.000----madl-6.5
Er zijn gemiddeld 420.000 DGK-kijkers ,quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:57 schreef Mika25 het volgende:
Ugh...nu gaan we het "mooi weer" gezeik weer krijgen
nee dat scoort juistquote:Op donderdag 12 april 2007 14:25 schreef Suikeroom het volgende:
de afgelopen 2 afleveringen zat ook vol met ruzies, ordinaire scheldpartijen, en dat soort praktijken, kortom tokkie-niveau scoort goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |