Beetje zoals het gaat bij Jaap en Brian dusquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:48 schreef Suikeroom het volgende:
Huub: vertel een feitje
Eric: klopt idd
Huub: somt een paar feiten op
Eric: ja dat klopt
Huub: vertelt een anekdote
Eric: lacht het hardst van allemaal
Huub: deponeert een stelling
Eric: daar ben ik het mee eens
Eric meeloper![]()
![]()
![]()
Ach, op ieder potje past wel een dekseltjequote:
Het grappige aan de berichten van Suikeroom is meestal dat hij even tevoren zoiets al bij de buren heeft gepost .......quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
Beetje zoals het gaat bij Jaap en Brian dus
Wat is er mis met de Tokkies?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Charming...... NOT...
Shit, het Tokkie-gehalte slaat zelfs op Sylvia over![]()
oh dus je geeft toe dat Eric geen eigen mening heeft?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
Beetje zoals het gaat bij Jaap en Brian dus
Sorry, ik zal nix meer over je zeggenquote:
Hij heeft het haar ook wel erg makkelijk gemaakt hoor ....quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:37 schreef miesy het volgende:
[..]
natuurlijk niet, hij denkt toch alleen aan 1 ding, en gezien haar outfitje van vandaag geeft ze hem daar ook alle reden toe.
daar kunnen ze het niet hebben, daar mag je alleen groupie gedrag vertonenquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het grappige aan de berichten van Suikeroom is meestal dat hij even tevoren zoiets al bij de buren heeft gepost .......
meestal loopt hij achter Huub aan ja.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oh dus je geeft toe dat Eric geen eigen mening heeft?
Jaap is tv aan het maken, dus die heeft even geen tijdquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:55 schreef schatje het volgende:
Jaap komt er ook niet gezellig bij zitten. Die is weer binnen aan het bakken.
Het geeft aan dat Huub en Eric vaak op 1 lijn zitten op hun niveau en Jaa en Brian idemquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
meestal loopt hij achter Huub aan ja.
Die stellen zich voor in bikini en trailertrash shirt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:03 schreef Mokum020 het volgende:
Iedereen verwelkomt ze en Dellie en Para blijven gewoon zitten....
de onbeschoftheid ten top...![]()
Ik walg van die 2....ze nemen niet eens de moeite Syl haar ouders gedag te zeggen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:04 schreef Disana het volgende:
Wat intens zielig, de twee meest talentloze mensen die juf Judith hun plannen en vragen voor de toekomst voorleggen. Arme Judith...
Maak jullie niet zo drukquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die stellen zich voor in bikini en trailertrash shirt.
héle leuke cap ! ... Sylvia geniet met volle teugen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Te leuk om niet te plaatsen
Tenenkrommed moeilijk voor Judith.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:05 schreef Marrije het volgende:
Juf Judith: op een gegeven moment kom je op een niveau, dan moet je ervoor werken
Amanda: ja, acteren lijkt me ook wel wat
Juf Judith, zoekt naar woorden: hoe zeg ik dit, ik bedoel het niet verkeerd, acteren is je in kunnen leven en verschillende karakters spelen. . .daar moet je verschrikkelijk over nadenken, het is echt heel moeilijk
Amanda: ik kan ook wel moeilijke dingen hoor
Ze zijn met hun veelbelovende carrieres bezig. Topberaad!quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik walg van die 2....ze nemen niet eens de moeite Syl haar ouders gedag te zeggen...
kots kots![]()
![]()
Ze denkt....hoer...maar zegt het niet..quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:02 schreef VirtualPOM het volgende:
Ijzige stilte na amanda's vraag en judith: "welk beroep vind je nou bij mij passen?"![]()
Nogmaals.. maak je niet zo druk.. syl wil ze er toch niet bij hebben..quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn met hun veelbelovende carrieres bezig. Topberaad!
omg meesterlijkquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:20 schreef StefanPeeters het volgende:
Nou de eerste track van het album van Juf Judith en Natasja mag er wezen:
http://www.evilshare.com/f2960d54-365a-102a-847b-00a0c993e9d6
quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia laat de sauna zien "Hier zit Jaap altijd. Hij denkt dat hij daarvan afvalt. Dat laten we maar zo, want het is lekker rustig"
Wel leuk dat iemand zo lang over zoiets kan nagenietenquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:16 schreef Disana het volgende:
Brian, echt goed man! Jammer dat ik deze niet heb bedacht!
Brian vertelt nog maar eens dat Huub dat zei. Ahahahaaa hihihi haha, is beider commentaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |