daar hebben ze (de redactie) een 'pannenkoeken' wedstrijd wie met het slechtste idee komt... het slechtste wordt dan ten uitvoer gebracht...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:35 schreef proh het volgende:
BTW, is het kantoor al een ker open of hoe zit dat, en wat zijn zijn ze daar in hemelsnaam aan het doen?
Gaat vast nog wel een unanieme stemming over komen ...... niet te vroeg juichen dusquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap gaat deze zomer trouwen ... niet in mei want dat voelt niet goed, ook niet op de 22e want dat voelt ook niet goed. Jaap heeft besloten dat ze 7-7 gaan trouwen. Gefeliciteerd Jaap.
Die unanieme stemmingen zijn niet meer wat ze geweest zijn .... als het daaraan moet liggen gaat het wel komen vrees ik. Ik zou het een stunt vinden, dat wel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gaat vast nog wel een unanieme stemming over komen ...... niet te vroeg juichen dus![]()
Als de redaktie voorstelde om een datum op redelijke termijn te bedenken, dan weet je:quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat vast nog wel een unanieme stemming over komen ...... niet te vroeg juichen dus![]()
Ik vind dat hele gedoe met nieuwe bewoners toch raar gaan hoor. Er moeten nog personen vervangen worden die máánden geleden het huis hebben verlaten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:47 schreef Ashrak het volgende:
Als de 2 hoogste bazen niet aanwezig zijn dit weekend denk ik niet dat dit weekend de nieuwe miljonair binnenkomt.
Ik verheug mij nu al op de misselijkmakende beelden van de huwelijksnachtquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap gaat deze zomer trouwen ... niet in mei want dat voelt niet goed, ook niet op de 22e want dat voelt ook niet goed. Jaap heeft besloten dat ze 7-7 gaan trouwen. Gefeliciteerd Jaap.
Ik had ook verwacht dat er gelijk iemand zou binnenkomen, maar helaas was dat niet zo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:49 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik vind dat hele gedoe met nieuwe bewoners toch raar gaan hoor. Er moeten nog personen vervangen worden die máánden geleden het huis hebben verlaten.
Als er dan een stemming komt "oud of nieuw" verwacht ik op zijn minst dat beiden klaar staan met hun koffers om direct na de stemming het huis te betreden. Waarom moeten we daar in vredesnaam wéér een eeuwigheid op wachten?
Kun jij je uberhaupt Jaap in een romatische situatie voorstellen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik verheug mij nu al op de misselijkmakende beelden van de huwelijksnacht
![]()
...en bedankt ...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik verheug mij nu al op de misselijkmakende beelden van de huwelijksnacht
![]()
Degene die komt wil gewoon nog ff gezellig thuis het paasontbijt doen ipv meteen in het oorlogsgebied te stappen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat er gelijk iemand zou binnenkomen, maar helaas was dat niet zo.
Waarom het allemaal zo lang moet duren is een groot raadsel.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Degene die komt wil gewoon nog ff gezellig thuis het paasontbijt doen ipv meteen in het oorlogsgebied te stappen.
vette grafiek, wat is de 100 day-MA? ik blijf negatief, volgens mij gaan we crashenquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de liefhebbers staan de nieuwe grafieken van de kijkcijfers weer klaar.
Zie De kijkcijfers, deel 4
Medelijden met Cora, die zal altijd bovenop moeten konijnen anders wordt ze verpletterd...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kun jij je uberhaupt Jaap in een romatische situatie voorstellen?![]()
![]()
Graag gedaan...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...en bedankt ...
* schuift late lunch maar een stukje weg.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:58 schreef Ashrak het volgende:
Om deze reden, de gigantische euforie die is ontstaan door het uitblijven van sancties voor BAJ, heb ik alle respect voor BANJ en DGK verloren.
Het 100 day-MA is niet zo significant. Het spel pas 200 dagen aan de gang. Ik heb wel 21 day-MA en 35 day-MA gemnaakt, maar die vertonen niet veel extra inzicht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:55 schreef Spoko het volgende:
[..]
vette grafiek, wat is de 100 day-MA? ik blijf negatief, volgens mij gaan we crashen
Als ze bovenop zit komt ze nog niet bij dat lulletje van jaap. Zit nog aardig wat in de weg dan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Medelijden met Cora, die zal altijd bovenop moeten konijnen anders wordt ze verpletterd...![]()
Gelukkig kunnen wij ons opmaken voor een giga bruiloft: de taart zal bestaan uit 5 lagen spare-ribs, de strooirijst zal worden vervangen door M&M's, en voor de huwelijksnacht zal Cora een eetbaar slipje dragenquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:58 schreef Ashrak het volgende:
Om deze reden, de gigantische euforie die is ontstaan door het uitblijven van sancties voor BAJ, heb ik alle respect voor BANJ en DGK verloren.
Tegen die tijd ben ik al lang van mijn DGK-verslaving af en zal ik zeker niet aan de streams hangen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen wij ons opmaken voor een giga bruiloft: de taart zal bestaan uit 5 lagen spare-ribs, de strooirijst zal worden vervangen door M&M's, en voor de huwelijksnacht zal Cora een eetbaar slipje dragen![]()
Ik mag jou wel...quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Als ze bovenop zit komt ze nog niet bij dat lulletje van jaap. Zit nog aardig wat in de weg dan.
Me too, het mooie weer komt eraan. IK haat het dat er geen waarschuwingen zijn gekomen voor BANJ dus dat helpt me ook aardig van me verslaving af.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik al lang van mijn DGK-verslaving af en zal ik zeker niet aan de streams hangen.
Het idee alleen al.
Een eetbaar slipje van Cora is voor velen een complete maaltijd ....quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen wij ons opmaken voor een giga bruiloft: de taart zal bestaan uit 5 lagen spare-ribs, de strooirijst zal worden vervangen door M&M's, en voor de huwelijksnacht zal Cora een eetbaar slipje dragen![]()
De mijne begint nu al af te nemen door het wangedrag van brian en de redactie..quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik al lang van mijn DGK-verslaving af en zal ik zeker niet aan de streams hangen.
Het idee alleen al.
Volgens mij vervalt ie 16 april.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:58 schreef Ashrak het volgende:
Weet iemand nog wanneer de waarschuwing per brief is binnengekomen (na 30 dagen vervalt deze) ?
Hier hetzelfde ....quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
De mijne begint nu al af te nemen door het wangedrag van brian en de redactie..
Precies op mijn verjaardag .. hmmm .. een voorteken ?!quote:
De eerste planning was vandaag. Dat werd al vrij snel verzet naar volgende week zaterdag.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wanneer is die kookwedstrijd eigenlijk?
Ok .. 19 april ....quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:09 schreef petraa het volgende:
19 maart heeft hij de waarschuwing gekregen.
Het ergste is nog wel dat Amandel geen alcohol-verbod heeft gekregen, terwijl haar alcohol-problemen net zo groot (misschien zelfs groter) als Huub zijn...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:58 schreef Ashrak het volgende:
Om deze reden, de gigantische euforie die is ontstaan door het uitblijven van sancties voor BAJ, heb ik alle respect voor BANJ (was al weg) en DGK verloren.
Volgende week zaterdag, probeer het hier een beetje bij te houden: DGK week-agendaquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wanneer is die kookwedstrijd eigenlijk?
Judith vroeg ook tijdens de zangles wie Huub binnen DGK vertrouwde .... zijn antwoord: Niemand.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:13 schreef Clank het volgende:
Juf Judith zegt tegen Sylvia dat ze best wel wat zou kunnen bereiken als ze dat zou willen.
Sylvia verbaast zich daarover omdat ze nooit heeft gedacht te kunnen zingen.
Misschien krijgen we Nicolaas erbij, nog een alcoholist (al heb ik nu het gevoel dat het Nathanael wordt....)quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat Amandel geen alcohol-verbod heeft gekregen, terwijl haar alcohol-problemen net zo groot (misschien zelfs groter) als Huub zijn...
Mag ze wel eens beginnen met stoppen te roken, want als je iets wilt bereiken met zingen dan heb je toch wel "adem" nodig, als je na 10 minuten al buiten adem bent dan zal je weinig bereiken. Bovendien is 2 pakjes per dag ook een enorme aanslag op je stem.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:13 schreef Clank het volgende:
Juf Judith zegt tegen Sylvia dat ze best wel wat zou kunnen bereiken als ze dat zou willen.
Sylvia verbaast zich daarover omdat ze nooit heeft gedacht te kunnen zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |