daar hebben ze (de redactie) een 'pannenkoeken' wedstrijd wie met het slechtste idee komt... het slechtste wordt dan ten uitvoer gebracht...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:35 schreef proh het volgende:
BTW, is het kantoor al een ker open of hoe zit dat, en wat zijn zijn ze daar in hemelsnaam aan het doen?
Gaat vast nog wel een unanieme stemming over komen ...... niet te vroeg juichen dusquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap gaat deze zomer trouwen ... niet in mei want dat voelt niet goed, ook niet op de 22e want dat voelt ook niet goed. Jaap heeft besloten dat ze 7-7 gaan trouwen. Gefeliciteerd Jaap.
Die unanieme stemmingen zijn niet meer wat ze geweest zijn .... als het daaraan moet liggen gaat het wel komen vrees ik. Ik zou het een stunt vinden, dat wel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gaat vast nog wel een unanieme stemming over komen ...... niet te vroeg juichen dus![]()
Als de redaktie voorstelde om een datum op redelijke termijn te bedenken, dan weet je:quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat vast nog wel een unanieme stemming over komen ...... niet te vroeg juichen dus![]()
Ik vind dat hele gedoe met nieuwe bewoners toch raar gaan hoor. Er moeten nog personen vervangen worden die máánden geleden het huis hebben verlaten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:47 schreef Ashrak het volgende:
Als de 2 hoogste bazen niet aanwezig zijn dit weekend denk ik niet dat dit weekend de nieuwe miljonair binnenkomt.
Ik verheug mij nu al op de misselijkmakende beelden van de huwelijksnachtquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap gaat deze zomer trouwen ... niet in mei want dat voelt niet goed, ook niet op de 22e want dat voelt ook niet goed. Jaap heeft besloten dat ze 7-7 gaan trouwen. Gefeliciteerd Jaap.
Ik had ook verwacht dat er gelijk iemand zou binnenkomen, maar helaas was dat niet zo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:49 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik vind dat hele gedoe met nieuwe bewoners toch raar gaan hoor. Er moeten nog personen vervangen worden die máánden geleden het huis hebben verlaten.
Als er dan een stemming komt "oud of nieuw" verwacht ik op zijn minst dat beiden klaar staan met hun koffers om direct na de stemming het huis te betreden. Waarom moeten we daar in vredesnaam wéér een eeuwigheid op wachten?
Kun jij je uberhaupt Jaap in een romatische situatie voorstellen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik verheug mij nu al op de misselijkmakende beelden van de huwelijksnacht
![]()
...en bedankt ...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik verheug mij nu al op de misselijkmakende beelden van de huwelijksnacht
![]()
Degene die komt wil gewoon nog ff gezellig thuis het paasontbijt doen ipv meteen in het oorlogsgebied te stappen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat er gelijk iemand zou binnenkomen, maar helaas was dat niet zo.
Waarom het allemaal zo lang moet duren is een groot raadsel.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Degene die komt wil gewoon nog ff gezellig thuis het paasontbijt doen ipv meteen in het oorlogsgebied te stappen.
vette grafiek, wat is de 100 day-MA? ik blijf negatief, volgens mij gaan we crashenquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de liefhebbers staan de nieuwe grafieken van de kijkcijfers weer klaar.
Zie De kijkcijfers, deel 4
Medelijden met Cora, die zal altijd bovenop moeten konijnen anders wordt ze verpletterd...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kun jij je uberhaupt Jaap in een romatische situatie voorstellen?![]()
![]()
Graag gedaan...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...en bedankt ...
* schuift late lunch maar een stukje weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |