Oh, géén visliefhebber? Jammer hoor, je mist toch wel wat. Er zijn trouwens best veel mensen die er niet van houden volgens mij. Ik vind vooral paling en krab erg lekker. Maar ja, ik heb jaren in Volendam gewerkt dus dat helpt ook wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:02 schreef Homdeck het volgende:
Ik blief ook geen visschotel op een niet nuchtere maag trouwens
Wat voor werk moet je doen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben ook de Sjaak dadelijk, van 12.00 tot 19.00 ongeveer.
Morgen ook, alleen dan vanaf 9.30. Maandag wieder, 12.00.
Ik heb geen zin
alwéér?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik hier?
Ik ben al een paar uur op. Dit is lunchquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:47 schreef Soempie het volgende:
oh boy, Chilihoe krijg je het weg zo vroeg
Nee, helpdesk. Geopend van 8-22 uurquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's helemaal een lange tijd, ook horeca?
ja, schuren, schuren, schuren...quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben al een paar uur op. Dit is lunch
Hard werken vandaag
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef Soempie het volgende:
ik bedoel: ik ga lekker niks doen vandaagOf in elk geval geen zware arbeid.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, schuren, schuren, schuren...
Ik ben lekker vrij.![]()
Ik moet tot 5 uurquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:54 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben vandaag niet vrij, 5 uur moet ik werken
Kaartjes voor Inland Empire, de nieuwe film van David Lynch.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:05 schreef B.ertha het volgende:
Wat voor kaartjes wil je?
Dat voelde vast goed om te zeggenquote:
Mag best, zolang het geen Billy of Charly heetquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je gaat toch niet iets kopen hè? Ik weet niet of ik nog zo'n verhaal aan kan![]()
Klik ik op Aanvraagformulier:quote:Helaas zijn uw sim-unlockcode en de gid-unlockcode op dit moment niet beschikbaar
Wij willen u vragen uw sim-unlockcode en gid-unlockcode via het aanvraagformulier aan te vragen. Controleer bij het invullen van het aanvraagformulier of alles is ingevuld. Wij zullen ervoor zorgen dat u zo spoedig mogelijk beide codes en de instructie voor het unlocken van uw toestel per post ontvangt.
Ja, geen wonder dat je veel klanten hebt, als je ze niet laat gaanquote:Helaas,
De door jou opgevraagde pagina is niet gevonden.
Onze excuses voor het ongemak.
Het verhaal: http://www.lantaren-venster.nl/36-206-Inland_Empirequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:20 schreef B.ertha het volgende:
Ah, waar gaat ie over? Heb er wel iets van gezien, maar ben het vergeten.
Is je bed nu al kapot? Ruige nacht gehad?quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is je bed nu al kapot? Ruige nacht gehad?![]()
Mooiquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zal je steunen bij je zware taak.![]()
Ik vond jequote:Op vrijdag 6 april 2007 14:19 schreef Jojoortje het volgende:
Dit is een tijdelijke... Na een paar dagen ben ik Jeroen wel weer zat denk ik![]()
Ja mijn schatje als avaquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:19 schreef Mikkie het volgende:
Hee, een nieuwe avatar!
Ummmmm.... neequote:Op vrijdag 6 april 2007 14:30 schreef B.ertha het volgende:
JJ, heb je ook een 'echt' schatje?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:29 schreef Supersheep het volgende:
Moet je het wel meteen goed doen en niet een te kleine avatar nemen
Weet je wat lekker is?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:51 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet er alleen wel ff aan denken dat ik op tijd naar de supermarkt ga, anders heb ik niks te eten vanavond en van 't weekend
Jawel, een klein kastjequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je gaat toch niet iets kopen hè? Ik weet niet of ik nog zo'n verhaal aan kan![]()
Je bent tot bezinning gekomenquote:
zonnesteek..quote:
Wie is het nu?quote:
Je kan het!quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:36 schreef Soempie het volgende:
ik ga m'n kastje maar eens in elkaar zetten. Met toeschouwer![]()
![]()
Oh oooh.. Succesquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:36 schreef Soempie het volgende:
ik ga m'n kastje maar eens in elkaar zetten. Met toeschouwer![]()
![]()
Mwoah nee niet echtquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:40 schreef Supersheep het volgende:
Wie is het nu?
Loretta Schrijver?
Je kan het!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:50 schreef Soempie het volgende:ik heb m'n kastje gesloopt
echt geen grapje
snifquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
daar waren we ook nog niet achter, ondertussen.quote:
quote:
quote:
quote:
tofquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:16 schreef Mikkie het volgende:
Hé, Soemp, heb je nou zo ontzettend veel pennen op je bureau en in die kast staan of zie ik dat verkeerd?
zo'n dure parkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:25 schreef Etcetera het volgende:
ik vind pennen ook zeer verleidelijk om te kopenmaar doe het bijna nooit
wil ooit nog een keer zo'n hele sjieke vulpen kopen
jaquote:
oke, wel een leuk ideequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja
heb wel vaker vulpennen gehad, maar die gingen allemaal lekken
en een boekenboek is een boek waarin ik kan bijhouden welke boeken ik allemaal heb gelezen, kan er een kleine recensie bijschrijven enzo![]()
bij de slegte, 10 euro
Ik ben het tegenovergestelde... Ik ben ze altijd kwijt.... of leen ze uit en zie ze niet meer terug.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik jat wel vaak pennen
Of nouja, ik schrijf er mee en stop 'm daarna gedachtenloos in mn tas of m'n jaszak ofzo. En dan later afvragen waar die pen vandaan komt
als je dan maar uit de buurt van mijn pennen blijft..quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik jat wel vaak pennen
Of nouja, ik schrijf er mee en stop 'm daarna gedachtenloos in mn tas of m'n jaszak ofzo. En dan later afvragen waar die pen vandaan komt
Maar kun je ook schrijven?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:03 schreef Yurithemaster het volgende:
altijd op beurzen pak ik zoveel mogelijk pennen![]()
Dat voetbal niks is voor vrouwen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en wat heb je nu geleerd?
jij durftquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat voetbal niks is voor vrouwen?![]()
![]()
Vroeger moest ik nog met de jongetjes douchenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:45 schreef Beelzebub85 het volgende:
Het enige voordeel van vrouwenvoetbal... gezamenlijk douchen.
Vechten jullie ook? Dan is dat ook een pluspunt
Is daar een musical van?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:47 schreef B.ertha het volgende:
Weet je hoe cool!
Die vrijwilligersvereniging waar ik zit, daar waren ze vroeger nogal gek van Doe Maar. Dat is altijd een beetje blijven hangen en nu gaan we heel (heel heel) misschien met zijn allen naar die musical toe
Ik ben nog nooit bij een musical geweest
Ja, sinds kortquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is daar een musical van?![]()
Maar eh leuk B.!![]()
En normaal krijg ik steeds de schuldquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:18 schreef Jojoortje het volgende:
Rustig hier!
komt denk ik omdat Soemp er niet is![]()
Sssstquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw aantal posts per dag schieten ook ineens omhoog zag ik net!![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:32 schreef Beelzebub85 het volgende:
4 op een rij.
We moeten dit topic effe volknallen met zn 3en.
Ik ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik ga straks ook naar mijn bedje...
Morgen gewoon kats de hele dag werken!![]()
waar werk je dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik moet eerst nog anderhalf uur werken, en dan een half uurtje naar huis brommeren voordat ik naar bedje kan.
Keurslagerquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
Wat doen jullie voor werk?
Ooh bahquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik moet eerst nog anderhalf uur werken, en dan een half uurtje naar huis brommeren voordat ik naar bedje kan.
Beveiligingquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooh bahWat voor 'n werk doe je dan?
Oja, dat wist ik ook ja! Je wilde toch wat anders gaan doen? Of hoe zat dat ook alweer?quote:
Samen met nog 1 meisje... Was gewoon normaalquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:36 schreef Mikkie het volgende:
Da's wel raar... vond je dat niet apart, om tussen al die jochies te staan als enig meisje?
Ooja, dat was het ja! Ik ben ook een vakkenvuller geweest en mja... verdient idd niet super!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:41 schreef Beelzebub85 het volgende:
Is inderdaad al eens ter sprake gekomen hier.... Ik ga mijn opleiding ervan betalen.
-Edit-
Velen zeggen dat ik dom ben....vanwege de keuze een opleiding te volgen, met dat diploma te werken om een andere opleiding te bekostigen.
Maar.
Beveiliger wordt je door 3 maanden naar school te gaan en een beetje stage. Dus op 4/5 maanden kun je gewoon lekker aan de bak in de beveiliging met een mwah redelijk salaris.
Ik had ook vakken kunnen vullen maar dat verdient niet.
6/7/8 jaarquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:45 schreef Mikkie het volgende:
Hoe oud was je toen?
Pre-puber neem ik aan?
Mikkiequote:Op vrijdag 6 april 2007 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oooh, dan kan dat nog. Wel jammer dat je dat nu niet meer doet dan
Ze waren bijna de lulquote:
Maar op de bbc kijk ik nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:46 schreef Mikkie het volgende:
Die aflevering is toch al lang op de BBC geweest
Uitslapen is lekkerder dan vroeg naar bed, dus ik zou het wel weten. + je slaapt dan in je eigen bedquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:52 schreef erkel het volgende:
Hmm ik heb de keuze: of vanavond nog naar Grunn (ben ik er om 1 uur), zodat ik morgen wat langer kan slapen. Of ik blijf nu bij mijn ouders slapen en dan moet ik er morgen vroeg uit voor de bus.
Moet morgen werken om 10 uur.
hmmm...
Ja, best wel, bij dat tankstationquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze waren bijna de lul![]()
[..]
Maar op de bbc kijk ik niet
Jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Was die Redneck-aflevering toch? Ronduit briljant! Ik heb hier echt krom gelegen van het lachen!
Dat eten langs de weg, dat was ook grappigquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Was die Redneck-aflevering toch? Ronduit briljant! Ik heb hier echt krom gelegen van het lachen!
En the fat stigquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat eten langs de weg, dat was ook grappigWel ranzig...
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:52 schreef B.ertha het volgende:
Uitslapen is lekkerder dan vroeg naar bed, dus ik zou het wel weten. + je slaapt dan in je eigen bed
Heb net besloten om hier te blijven slapen en morgen om 9 uur te bus te nemen, valt nog mee op zich.quote:
Oké. Slapen danquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:57 schreef erkel het volgende:
[..]
[..]
Heb net besloten om hier te blijven slapen en morgen om 9 uur te bus te nemen, valt nog mee op zich.
Als ik nu nog naar Grunn ga, dan ben ik bang dat ik pas om 3 uur in mijn nest lig![]()
De amerikaanse 'neef' ofzo van the stig ging in de auto's een ronde rijden,quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, dat had ik half gemist. Hoe zat dat?
prima tijd om te gaan slapenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Inderdaad het is pas 11 uur en nou al nara bed![]()
af en toe kom ik even binnenwippen. maar niet gelijktijdig met jou denk ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
Homdeck! Jij bent hier lang niet meer geweest of wel?
straks nog even little britainquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:09 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga 't ook niet veel later dan een uurtje of twaalf maken vandaag.
Zo m'n bedje in, vanuit daar de meest recente aflevering van '24' kijken en dan plat... morgen weer een dagje werken en heb eigenlijk wel zin om naar bed te gaan.
john malkovichquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb gisteren ook wel een aardige film gezien.... Rounders. Met Edward Norton en Matt Damon. Lekker een goeie film over poker
Little Britainquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:12 schreef Homdeck het volgende:
[..]
straks nog even little britainkijken en dan
![]()
Hij speelt die Rusquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
OokMaar wat die reactie in dit topic doet.... ik heb geen idee.
Little Britainquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:12 schreef Homdeck het volgende:
[..]
straks nog even little britainkijken en dan
![]()
Oeps!quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:10 schreef Mikkie het volgende:
Mwoah, vanmiddag nog hoor
AKQ Slowchat #102: Géén visschotel op de nuchtere maag!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:11 schreef Homdeck het volgende:
af en toe kom ik even binnenwippen. maar niet gelijktijdig met jou denk ik![]()
Geweldigquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:33 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=f3ibJeOORKA
Schitterend!quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:33 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=f3ibJeOORKA
quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
Zo....net terug van Inland Empire, de nieuwste film van David Lync.
Wat een dwaze film![]()
Ik zal hem zeker nog 2 keer moeten kijken
Daar ben ik dus nog niet over uitquote:
Vroeg wakker? Valt mee hoor. Ben vaak op rond deze tijd. Maar dat ik niet altijd rond deze tijd op Fok te vinden ben is gewoon gezond lijkt mequote:Op zaterdag 7 april 2007 10:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
roze? Ben je niet wat vroeg wakker?
ik las kamerplantquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:46 schreef Etcetera het volgende:
ik zit hier met mijn vriend en een kameraad in een tent, mini campzone te houden
's nachts in een tent slapen is nog best koude nu trouwens
en on luchtbed was (uiteraard) lek, moeten we ff een andere regelen
zal die waarderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |