jaquote:
oke, wel een leuk ideequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja
heb wel vaker vulpennen gehad, maar die gingen allemaal lekken
en een boekenboek is een boek waarin ik kan bijhouden welke boeken ik allemaal heb gelezen, kan er een kleine recensie bijschrijven enzo![]()
bij de slegte, 10 euro
Ik ben het tegenovergestelde... Ik ben ze altijd kwijt.... of leen ze uit en zie ze niet meer terug.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik jat wel vaak pennen
Of nouja, ik schrijf er mee en stop 'm daarna gedachtenloos in mn tas of m'n jaszak ofzo. En dan later afvragen waar die pen vandaan komt
als je dan maar uit de buurt van mijn pennen blijft..quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik jat wel vaak pennen
Of nouja, ik schrijf er mee en stop 'm daarna gedachtenloos in mn tas of m'n jaszak ofzo. En dan later afvragen waar die pen vandaan komt
Maar kun je ook schrijven?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:03 schreef Yurithemaster het volgende:
altijd op beurzen pak ik zoveel mogelijk pennen![]()
Dat voetbal niks is voor vrouwen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en wat heb je nu geleerd?
jij durftquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat voetbal niks is voor vrouwen?![]()
![]()
Vroeger moest ik nog met de jongetjes douchenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:45 schreef Beelzebub85 het volgende:
Het enige voordeel van vrouwenvoetbal... gezamenlijk douchen.
Vechten jullie ook? Dan is dat ook een pluspunt
Is daar een musical van?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:47 schreef B.ertha het volgende:
Weet je hoe cool!
Die vrijwilligersvereniging waar ik zit, daar waren ze vroeger nogal gek van Doe Maar. Dat is altijd een beetje blijven hangen en nu gaan we heel (heel heel) misschien met zijn allen naar die musical toe
Ik ben nog nooit bij een musical geweest
Ja, sinds kortquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is daar een musical van?![]()
Maar eh leuk B.!![]()
En normaal krijg ik steeds de schuldquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:18 schreef Jojoortje het volgende:
Rustig hier!
komt denk ik omdat Soemp er niet is![]()
Sssstquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw aantal posts per dag schieten ook ineens omhoog zag ik net!![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:32 schreef Beelzebub85 het volgende:
4 op een rij.
We moeten dit topic effe volknallen met zn 3en.
Ik ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik ga straks ook naar mijn bedje...
Morgen gewoon kats de hele dag werken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |