abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44681906
Van een pleerol altijd het eerste papiertje eraf trekken en wegspoelen voordat ik een stuk papier voor mezelf pak , Handen wassen doe ik ook het liefst ook om de 5 minuten
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_44681995
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:58 schreef hobbs het volgende:
Ik MOET 's avonds richting de muur slapen. Als ik geen muur heb aan een kant dan kan ik niet slapen. Gaat nog een spektakel worden wanneer m'n vriendin en ik gaan verhuizen naar een huis waar een tweepersoonsbed mooi in 't midden kan staan
Ja hád ik ook. Een jaar of 2 geleden moest ik bijna huilen als er geen muur was, of ging ik onder mn kussen slapen Maar dat komt omdat ik the blair witch project had gezien toen ik klein was... dacht altijd dat er opeens iemand in mn kamer kwam staan.....

Gelukkig heb ik er helemaal geen last meer van
pi_44682082
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 14:36 schreef Steve-O het volgende:
Van een pleerol altijd het eerste papiertje eraf trekken en wegspoelen voordat ik een stuk papier voor mezelf pak , Handen wassen doe ik ook het liefst ook om de 5 minuten
Dat laatste is geen dwangneurose,dat noemen we smetvrees.
  zaterdag 23 december 2006 @ 14:51:19 #104
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_44682201
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 14:44 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Mensen met een dwangneurose controleren bvb 100x of de deur wel opslot is Of in dit geval zijn handen extreem vaak wassen
pi_44682972
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Als ik een tijdschrift koop, dan neem ik nooit de voorste, maar de tweede. Heeft meer met smetvrees te maken denk ik .
Heb ik ook!

En heel vaak kijken of ik de wekker wel goed heb gezet...
Noot noot.
pi_44683944
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:22 schreef HailStorm het volgende:

[..]

Wow. Je besproeit de kaas met bacterien om andere bacterien er af te blazen (wat dus echt niet werkt). Vind je het gek dat andere tafelgenoten daar boos over worden
Het blazen deed ik al toen ik 8 jaar was, maar toen was het om de 'vlooien' er af te blazen. Dat is geboren uit die vlooienhypes die er altijd op de basisschool zijn. En ik blaas pas als ik mijn deel van de kaas of wat dan ook er af gesneden heb, niet over het stuk van een ander. Een ander voorbeeld is een glas fris wat te hoog wordt vastgehouden bij het aanreiken: eerst even vlooien van de rand afblazen voor het drinken.
Dat tafelgenoten kwwad worden komt omdat ik ze ermee beledig, ze in feite voor onrein uitmaak.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 23 december 2006 @ 17:05:32 #107
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_44684943
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 16:22 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Het blazen deed ik al toen ik 8 jaar was, maar toen was het om de 'vlooien' er af te blazen. Dat is geboren uit die vlooienhypes die er altijd op de basisschool zijn. En ik blaas pas als ik mijn deel van de kaas of wat dan ook er af gesneden heb, niet over het stuk van een ander. Een ander voorbeeld is een glas fris wat te hoog wordt vastgehouden bij het aanreiken: eerst even vlooien van de rand afblazen voor het drinken.
Dat tafelgenoten kwwad worden komt omdat ik ze ermee beledig, ze in feite voor onrein uitmaak.
En het ziet er ook vrij apart uit als iemand dat doet
pi_44685078
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:05 schreef skippy22 het volgende:

[..]

En het ziet er ook vrij apart uit als iemand dat doet
Dat is meestal met dwangneuroses. Het is dn ook voor iedeen aan te raden om ze enigzins verborgen te houden en snel uit tevoeren als niemand kijkt.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 23 december 2006 @ 17:56:13 #109
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_44686215
Euhm, een paar lichamelijke tics (trekken met mijn wang, knipperen met mijn ogen e.d)

Verder ben ik geneigd om te kijken hoeveel calorieën iets bevat
En ik moet en zal altijd de beste zijn, ben ik dat niet, dan ben ik woest en jaloers
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_44687650
Alle kastjes dicht En laadjes enzooo ..
En soms wil ik nog wel eens make up op doen voor het slapen gaan!
Sowieso schrijf je zo.
pi_44692028
Mijn tanden poets ik altijd 2 keer. En als het naar mijn gevoel nog vies is dan moet het 4,5 keer zijn.
Haren was ik altijd 2 keer. Cremespoeling ook 2 keer en als het niet goed voelt ook weer 4,5 keer. 3 en 6 is geen goed getal.
Soms heb ik het wel eens het gevoel met dingen doen b.v dat het niet goed gaat en dan moet ik het gewoon een keer herhalen maar geen 3 of 6 keer.
Of soms als ik me haren heb gewassen moet ik nog even me haar onder de kraan doen want anders voelt het niet goed.
Maar het valt nu wel eigenlijk mee vroeger was het nog erger. Maar soms wat ik er wel moe van
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_44696525
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 14:44 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Smetvrees is bij uitstek een dwangneurose hoor en dat kan heel ver gaan. Ik zag laatst een docu over een vrouw wier kinderen haar niet aan mochten raken voor ze onder de douche hadden gestaan, omdat ze haar kinderen vies vond en veel ziektekiemen e.d.
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 18:53 schreef -XX- het volgende:
En soms wil ik nog wel eens make up op doen voor het slapen gaan!
Wat is het doel daarachter?
  zondag 24 december 2006 @ 18:06:29 #113
30252 Soempie
Procreating
pi_44713954
Alles wat hierboven staat heb ik gelukkig niet

Maar als ik in een kantoorboekhandel ben moet ik altijd een pen kopen.

Verder vind ik het erg irritant als mensen vragen of ze een pen van me mogen lenen. Tuurlijk leen ik wel een pen uit dan. Ik krijg het zelfs voor elkaar een glimlach op m'n gezicht te persen als ik ze de pen geef.Erg rot als mensen vervolgens de pen vergeten terug te geven. Daar kan ik me dan uren stilletjes aan ergeren.

Het is niet zo dat ik moeite heb met het uitlenen van dingen. CD's, boeken, DVD's, etc, leen ik bijvoorbeeld heel makkelijk uit. Het is echt alleen bij pennen.

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 24 december 2006 @ 18:19:43 #114
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_44714289

das apart..
pi_44714336
Ik heb een dwangmatige behoefte domme mensen af te zeiken.
  zondag 24 december 2006 @ 18:22:29 #116
30252 Soempie
Procreating
pi_44714363
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:19 schreef scrub_nurse het volgende:

das apart..

Ik weet ook niet wat er ooit mis is gegaan..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_44714500
Als ik sta te wachten totdat ik de trein uit kan moet ik altijd kijken of mijn mobiel en mn portemonnee in mn tas zitten! Elke keer maar weer.. en ik moet mn labello of blistex bij me hebben
pi_44714648
M&Ms op kleur sorteren en er dan van balen dat er van sommige kleuren oneven aantallen zijn, omdat ik ze bij voorkeur per twee opeet. Oneven getallen zijn sowieso . Priemgetallen zijn in het kwadraat.
pi_44715174
Grappig die dwangmatige handelingen. Vroeger toen ik een jaar of 7-8 was haddik er ook een paar:

-Bij alles tot 5 tellen.
-Op de hele tegels lopen, indien niet mogelijk dan op de voeg.
-Als ik naar bed ging vanaf beneden van de trap me ogen dicht doen en zo naar me kamer lopen als een blinde (voor het geval er brand kwam moest ik persé weten of ik de weg blind kon vinden)

Nu heb ik eigenlijk nergens meer last van...echt niet
1.....2.....3..4..............5..............1........2.....3........4......5
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_44722975
Ik stond gisteren in de kroeg te zeiken en toen kwam ik achter mijn echte dwangneurose... Als ik sta te pissen moet ik altijd met mijn linkerhand tegen de muur leunen waar ik aan het zeiken ben. Bij mij thuis is ook vaag een handdruk zichtbaar op de muur op de wc.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 28 december 2006 @ 12:22:02 #121
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_44789250
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:06 schreef Soempie het volgende:
Alles wat hierboven staat heb ik gelukkig niet

Maar als ik in een kantoorboekhandel ben moet ik altijd een pen kopen.

Verder vind ik het erg irritant als mensen vragen of ze een pen van me mogen lenen. Tuurlijk leen ik wel een pen uit dan. Ik krijg het zelfs voor elkaar een glimlach op m'n gezicht te persen als ik ze de pen geef.Erg rot als mensen vervolgens de pen vergeten terug te geven. Daar kan ik me dan uren stilletjes aan ergeren.

Het is niet zo dat ik moeite heb met het uitlenen van dingen. CD's, boeken, DVD's, etc, leen ik bijvoorbeeld heel makkelijk uit. Het is echt alleen bij pennen.

En hebben we het hier over doorsnee bic balpennen?
Overal verstand van.
pi_44789460
-als ik nerveus word gaat mijn neus als een gek kriebelen.
Staat heel raar als ik aan het werk plotseling ga wroeten.
-3x terug komen van straat om de voordeur te checken,of het gas uitstaat,of de waterleiding in het washok dichtstaat (1xlekkage gehad),of mijn kat niet opgesloten zit (loopt mij overal achterna),of de strijkbout uitstaat,of de balkondeur openstaat (ventilatie en lekker voor de kat) enz.enz enz.
Knettergek word je ervan.
pi_44790230
Oja ik was nog vergeten dat ik vaak aan mn piemel zit
  donderdag 28 december 2006 @ 13:20:16 #124
84328 Lllaura
painting pictures
pi_44790723
  • Ik zal op straat nooit op een putdeksel gaan staan. Het liefst loop ik er aan de linkerkant langs;
  • bij een putdeksel een stukje verderop, trek ik een denkbeeldige lijn naar mij toe en daar stap ik overheen;
  • als ik me verveel, tel ik de letters van woorden. Daar ben ik dan ook best goed in geworden.

Dat was het eigenlijk al wel... Valt toch best mee. In m'n puberteit was 't erger.

Dit zijn ook geen dwangneuroses die m'n leven bepalen. Als ik bijvoorbeeld wel op een deksel ga staan, is 't jammer, dan vergaat de wereld niet.
  • Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
      donderdag 28 december 2006 @ 13:24:00 #125
    84328 Lllaura
    painting pictures
    pi_44790841
    Ik heb trouwens ook een 'naamneurose'. Als ik in bed lig en ik kan niet op de naam van wie dan ook komen, bijv. een karakter uit GTST of een politicus, doe ik geen oog dicht voordat ik het weet. M'n moeder en vriendinnen zijn dan ook vaak midden in de nacht de klos, want ik bel ze gewoon op.

Soms is het zelfs zo erg dat ik al in bed ga liggen met de gedachte: 'O, o, straks kan ik weer niet op iemands naam komen' en dan ga lopen bedenken wiens naam dat eens zou kunnen zijn...
    Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
    pi_44791227
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 12:22 schreef macondo het volgende:

[..]

En hebben we het hier over doorsnee bic balpennen?
    Ook
    pi_44791309
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 13:24 schreef Lllaura het volgende:

Soms is het zelfs zo erg dat ik al in bed ga liggen met de gedachte: 'O, o, straks kan ik weer niet op iemands naam komen' en dan ga lopen bedenken wiens naam dat eens zou kunnen zijn...
    pi_44791390
    ik ga altijd vage doolhoven tekenen als ik een pen en papier in de buurt heb
    O+ 11-06-2009 O+
      donderdag 28 december 2006 @ 13:47:27 #129
    134643 DIY
    ... ... ... *gaap*
    pi_44791532
    Het tellen van letters in woorden doe ik ook. Het maakt bij mij nu eigenlijk al niks meer uit omdat ik van praktisch alle woorden weet hoeveel letters ze bevatten en het verder eigenlijk niet controleer. Alleen bij karaoke dingen of lange subtitels bij films wil ik nog wel eens gestressed raken omdat ik het niet bij kan houden...
      donderdag 28 december 2006 @ 13:49:53 #130
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_44791593
    Ik moet altijd aan de deurgreep van de auto trekken. Zo kan ik mij later nog herinneren dat ik hem echt op slot heb gedaan. En ik heb altijd wel ergens op de dag een moment waar ik moet checken (de spastische sleutelcheck . ) of mijn sleutels nog in mijn tas zitten. Ook terwijl ik weet dat ze er gewoon inzitten. En ik moet altijd mijn handen wassen als ik een hond heb geaaid. Bij andere dieren heb ik dat niet, alleen bij honden .
    In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
    pi_44791792
    ik kan de laatste tijd geen vuil meer zien. betrapte me derop als ik bij ons in het appartement kom en er ligt vuil op de mat in de gang (meestal want ik heb heel smerige buren, als je Brussel hebt bezocht weet je waar ik over spreek) dan moet en zal ik die mat stofzuigen. het gaat zelfs al zo ver dat mijn buren (we zijn met 8 of zo) nu expres vuil in de gang laten staan. Met de gedachte van : Ach AcidBurner ruimt het wel op... :

ook poets ik mijn eiegen appa. nu toch wel twee maal per week... dan de douche dan de studeerkamer. ik heb altijd wel iets te poetsen ... maar ik vind dat niet echt een neurose... ik ben gewoon net.
      donderdag 28 december 2006 @ 13:56:36 #132
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_44791817
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 13:55 schreef AcidBurner het volgende:
    het gaat zelfs al zo ver dat mijn buren (we zijn met 8 of zo) nu expres vuil in de gang laten staan.
    Da's geen dwangneurose, da's paranoia
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_44791928
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 13:56 schreef soylent het volgende:

[..]

Da's geen dwangneurose, da's paranoia
    Maybe so maybe so... maar vroeger deden ze dat nooit ... nu dat het altijd proper is (zorg ik voor) vind ik veel meer rommel in de gang als vroeger.

Ook heb ik al meermaals gevraagd om de vuilzakken niet voor de voordeur te zetten maar achter de hoek. Want de katten in de buurt krijgen die altijd open en dan ligt heel de fucking straat vol rommel. Ik heb liever dat ze die om de hoek zetten (hebben we der geen last van), maar oooh nee!! dus elke dinsdag, donderdag sleur ik zelf al hun zakken naar de hoek. Ook betrap ik me derop dat ik soms (enige in de straat) het straat sta te kuisen. Acht shoot me ik wil het gewoon proper! :-)
    pi_44793200
    quote:
    Ik heb trouwens ook een 'naamneurose'. Als ik in bed lig en ik kan niet op de naam van wie dan ook komen, bijv. een karakter uit GTST of een politicus, doe ik geen oog dicht voordat ik het weet.
    Dat heb ik ook,maar dan met liedjes.Het heeft me zelfs bijna een aanrijding opgeleverd: een collega was met mij mee en we hadden het over muziek.Ik kom lekker met 120 op knooppunt Joure af denderen en zat mij te bedenken hoe een bepaald nummer ook al weer ging.Hoor ik naast mij:"Zeg,zou je nieteens remmen?"

pi_44794252
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 13:20 schreef Lllaura het volgende:

• als ik me verveel, tel ik de letters van woorden. Daar ben ik dan ook best goed in geworden.
  • Dat deed ik vooral op de middelbare school als ik mn proefwerk af had en nog niemand klaar was. Want ik durfde nooit zo goed als eerste weg te gaan, dus dan vulde ik de tijd me letters of woorden tellen .
    Fake it till you make it...
      donderdag 28 december 2006 @ 15:33:26 #136
    52229 Chanty
    Ik heersch >:)
    pi_44795236
    Als er schuim in de wasbak zit, moet dat weg. Ik kan niet de keuken uitgaan voordat alle schuim door de gootsteen gespoeld is Ik heb het een keer gedaan, ik hield het vijf minuten uit, toen ben ik de keuken weer ingelopen om het schuim weg te spoelen
    Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
    pi_44797024
    - Ik veeg regelmatig met mijn hand over mijn lippen, want mij lippen moeten altijd droog zijn. Zeker als er niets fout mag gaan.
    - Volume van de radio mag nooit op stand 13 staan.
    - Heel vaak kijken als mijn broek-knopen wel dicht zijn. Waar en wanneer dan ook...
    - Waar en wanneer dan ook even controleren als ik alles nog wel bij heb.
    - 's Avonds altijd onder m'n bed kijken. (Is nu iets minder)
    - Steeds opnieuw gaan kijken als de vaatwasser aanstaat.
    - Steeds opnieuw controleren als ik wel alleen thuis ben voordat ik iets anders ga doen...
    blaat
    pi_44797375
    quote:
    Op vrijdag 22 december 2006 19:33 schreef Iloon het volgende:
    Klopt

Dat is het rare van de zaak hihi
    checkt fotoboek van IIoon
      donderdag 28 december 2006 @ 17:07:52 #139
    120048 boekenworm
    Vastgeroest aan letters
    pi_44798151
    O.... ja, in spiegelende opvlakken kijken hoe ik eruit zie. En heel vaak controleren of ik wel écht alles bij me heb
    Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
    pi_44798359
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 16:26 schreef neee het volgende:
    - Ik veeg regelmatig met mijn hand over mijn lippen, want mij lippen moeten altijd droog zijn. Zeker als er niets fout mag gaan.
    - Heel vaak kijken als mijn broek-knopen wel dicht zijn. Waar en wanneer dan ook...
    - Steeds opnieuw controleren als ik wel alleen thuis ben voordat ik iets anders ga doen...
    Weet jij wel wat het woord 'als' betekent?
    pi_44798395
    quote:
    Ik heb trouwens ook een 'naamneurose'. Als ik in bed lig en ik kan niet op de naam van wie dan ook komen, bijv. een karakter uit GTST of een politicus, doe ik geen oog dicht voordat ik het weet. M'n moeder en vriendinnen zijn dan ook vaak midden in de nacht de klos, want ik bel ze gewoon op.

Google is your best friend.
    pi_44799463
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 15:33 schreef Chanty het volgende:
    Als er schuim in de wasbak zit, moet dat weg. Ik kan niet de keuken uitgaan voordat alle schuim door de gootsteen gespoeld is Ik heb het een keer gedaan, ik hield het vijf minuten uit, toen ben ik de keuken weer ingelopen om het schuim weg te spoelen

Als ik dit topic zo eens lees,heb ik er toch meer dan ik dacht.
    pi_44799501
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 16:26 schreef neee het volgende:
    Je bent er nog een vergeten:

-Altijd "als" gebruiken in plaats van "of".
    . : ] S T U D I O B E AT S [ : .
      donderdag 28 december 2006 @ 17:52:05 #144
    52229 Chanty
    Ik heersch >:)
    pi_44799507
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 17:50 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als ik dit topic zo eens lees,heb ik er toch meer dan ik dacht.
    Komt t je bekend voor
    Wil je erover praten
    Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
    pi_44799549
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 17:51 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Je bent er nog een vergeten:

-Altijd "als" gebruiken in plaats van "of".
    Moet een Fries zijn. Dat is een Friesisme.
    pi_44800022
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 17:52 schreef Chanty het volgende:

[..]

Komt t je bekend voor
    Wil je erover praten

Het valt wel mee,mijn leven lijdt er niet onder of zo.
    pi_44800106
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 03:05 schreef Xennia het volgende:

[..]

[..]

Maar als iedereen nou de tweede pakt of aanraakt he, wat dan?
    Als ik een product, maakt echt niks uit wat, wil bekijken pak ik de voorste, wil ik het kopen de 2e of zelfs nog verder naar achter, dan weet ik echt zeker dat het 'nieuw' is
    Verder heb ik zo'n beetje alle mogelijke dingen die hier staan! Van de wcrol die goed moet hangen tot het nummeren in even cijfers, als ik middenin een liedje ben op mn mp3speler en ik moet em afbreken MOET ie stoppen op b.v. 03:28 en niet 25 of 27

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2006 18:14:29 ]
      donderdag 28 december 2006 @ 18:14:36 #148
    84328 Lllaura
    painting pictures
    pi_44800123
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 17:53 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Of Zeeuwisme.
    Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
    pi_44800664
    Ok. Ik rol soms zelf sigaretten, niet met de hand maar met een zo een speciaal apparaatje. Daar zijn speciale doosjes voor, om die sigaretten in te doen. Die doosjes zijn verdeeld in 2 delen en het rechtste moet altijd eerst leeg zijn. Niemand mag een sigaret nemen van de linkerkant. Dat kan niet. Altijd eerst de rechterkant.
    Never underestimate the predictability of stupidity
    pi_44801325
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 17:53 schreef Isegrim het volgende:
    Of een Vlaming
    blaat
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')