Het is beter dan dingen 3 keer doen om te checken of het wel goed is... en het is een maatschappelijk verantwoorde neurosequote:Op vrijdag 22 december 2006 13:15 schreef Biancavia het volgende:
Het verbeteren van spelfouten.
Zoals dat ik terugloop naar de auto om een pen te pakken, omdat er op een opgeplakt papier in de parkeergarage stond: "Let op. Pas geverft."
En ja, dan maak ik er een d van.
Als ik dat niet doe zou ik de rest van de dag een rotgevoel hebben over zo'n openbare spelfout.
Smetvrees is ook een dwangneurose.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Als ik een tijdschrift koop, dan neem ik nooit de voorste, maar de tweede. Heeft meer met smetvrees te maken denk ik.
dat heb ik precies hetzelfde, ik kan nooit een tijdschrift dat vooraanstaat pakken (nu ik er over nadenk heb ik dat eigenlijk ook met andere producten in een supermarkt...)quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Als ik een tijdschrift koop, dan neem ik nooit de voorste, maar de tweede. Heeft meer met smetvrees te maken denk ik.
Wie niet? Same herequote:Op vrijdag 22 december 2006 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
dat heb ik precies hetzelfde, ik kan nooit een tijdschrift dat vooraanstaat pakken (nu ik er over nadenk heb ik dat eigenlijk ook met andere producten in een supermarkt...)
En daarmee je reet zou afvegen waarna je 43 keer je de deur open en dicht doet waarna je 201 keer je handen wast en weer een keer de deur dichtdoet om daarna weer door te gaan met gebruik te maken van de sanitaire voorzieningen. En dat dan elke dagquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, ik ook niet echt.
Dat zou het weer wel zijn als je perse elke dag een tijdschrift moest kopen.
#1 en #2 heb ik ook...wie niet?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:36 schreef RealZeus het volgende:
Die heb ik genoeg:
- Kopjes/bekers/glazen omspelen voor ik ze gebruik.
- Op de voegen lopen op een tegelpad.
- Met mijn vingers lijntjes trekken op de mur tussen de spijkergaatjes.
Maar dat geeft niks;ik vind het fijn om niet te sporen.![]()
Heb je wel 7 keer op "Invoeren" geklikt?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:50 schreef _Arual_ het volgende:
- ik check wel vijf keer of ik de deur echt goed heb afgesloten, maar niet voordat ik heb gecontroleerd of de waterkoker / strijkbout / TV zijn uitgeschakeld.
- Ik speur naar spelfouten in kranten, tijdschriften en de ondertiteling van TV-programma's
- Heb ik mijn sleutels wel in mijn tas zitten? Heb ik mijn portemonnee wel bij me? Zit mijn pinpas in mijn portemonnee? Was dat nou net mijn pinpas, of een van mijn drie miljoen andere pasjes? Heb ik mijn tas wel goed dichtgeritst?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:52 schreef wmml het volgende:
[..]
Heb je wel 7 keer op "Invoeren" geklikt?
Oh ja dat heb ik ook; dan tel ik tot drie: mp3, telefoon en m'n tasquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:18 schreef Gremen het volgende:
Ik tel altijd tot 5 als ik thuis of op me werk weg ga. Waarbij ik tel of ik me sleutels, portomonee en telefoon enzo wel bij me heb.
Dat is dan wel de enige dwangneurose
Ja het 'hoort' gewoon zo. Je koopt shampoo en cremespoeling tegelijk, gebruikt het na elkaar, evenveel, dus moet het tegelijk op zijn. Is de cremespoeling eerder op dan de shampoo, dan moet mijn vriend de shampoo opmaken. Als ie dat niet wil dan pleur ik t gewoon weg. Maar meestal kom ik wel redelijk goed uit hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
Leintjuh, echt?
Waarom dan? Of heb je echt geen idee.
Oh my.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja het 'hoort' gewoon zo. Je koopt shampoo en cremespoeling tegelijk, gebruikt het na elkaar, evenveel, dus moet het tegelijk op zijn. Is de cremespoeling eerder op dan de shampoo, dan moet mijn vriend de shampoo opmaken. Als ie dat niet wil dan pleur ik t gewoon weg. Maar meestal kom ik wel redelijk goed uit hoor
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:05 schreef Brighteyes het volgende:
Oh my.Sorry dat ik lach, ik vind het gewoon grappig. Ik sta niet eens stil bij dat soort dingen.
Nou ja goed, elke gek zijn gebrek.
wat ik wel doe, is de fles shampoo leeggooien als er net niet genoeg meer in zit voor een haarwasbeurt. Ik wil namelijk niet twee shampoos (uit de bijna lege fles en de nieuwe fles) door elkaar gebruikenquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik vind mensen gek die shampoo en cremespoeling niet tegelijk leeg hebben!
Maar serieus: mijn schoonfamilie! Mn schoonzus doet de avond van tevoren een theekopje, broodbeleg en pillen klaar leggen voor de volgende ochtend. Als ze dat niet doet kan ze niet slapen.
En mn schoonvader zet ook elke avond een theekopje met theezakje en suiker klaar, samen met de pot stroop voor op zn brood. Hij staat speciaal een uur vroeger op om rustig te kunnen ontbijten
Hangt ervan af, als het dezelfde shampoo is, ben je wel gek. Als het andere shampoo is, ben je niet gek zei de gekquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:27 schreef Viking84 het volgende:
wat ik wel doe, is de fles shampoo leeggooien als er net niet genoeg meer in zit voor een haarwasbeurt. Ik wil namelijk niet twee shampoos (uit de bijna lege fles en de nieuwe fles) door elkaar gebruiken. Maar dat is niet gek, toch
De verhouding gebruik shampoo/crèmespoeling ligt bij mij op 2/1. twee keer wassen, één keer crèmespoelen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:21 schreef Leintjeuh het volgende:ik vind mensen gek die shampoo en cremespoeling niet tegelijk leeg hebben!
het is andere shampooquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hangt ervan af, als het dezelfde shampoo is, ben je wel gek. Als het andere shampoo is, ben je niet gek zei de gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |