waar werk je dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik moet eerst nog anderhalf uur werken, en dan een half uurtje naar huis brommeren voordat ik naar bedje kan.
Keurslagerquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
Wat doen jullie voor werk?
Ooh bahquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik moet eerst nog anderhalf uur werken, en dan een half uurtje naar huis brommeren voordat ik naar bedje kan.
Beveiligingquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooh bahWat voor 'n werk doe je dan?
Oja, dat wist ik ook ja! Je wilde toch wat anders gaan doen? Of hoe zat dat ook alweer?quote:
Samen met nog 1 meisje... Was gewoon normaalquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:36 schreef Mikkie het volgende:
Da's wel raar... vond je dat niet apart, om tussen al die jochies te staan als enig meisje?
Ooja, dat was het ja! Ik ben ook een vakkenvuller geweest en mja... verdient idd niet super!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:41 schreef Beelzebub85 het volgende:
Is inderdaad al eens ter sprake gekomen hier.... Ik ga mijn opleiding ervan betalen.
-Edit-
Velen zeggen dat ik dom ben....vanwege de keuze een opleiding te volgen, met dat diploma te werken om een andere opleiding te bekostigen.
Maar.
Beveiliger wordt je door 3 maanden naar school te gaan en een beetje stage. Dus op 4/5 maanden kun je gewoon lekker aan de bak in de beveiliging met een mwah redelijk salaris.
Ik had ook vakken kunnen vullen maar dat verdient niet.
6/7/8 jaarquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:45 schreef Mikkie het volgende:
Hoe oud was je toen?
Pre-puber neem ik aan?
Mikkiequote:Op vrijdag 6 april 2007 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oooh, dan kan dat nog. Wel jammer dat je dat nu niet meer doet dan
Ze waren bijna de lulquote:
Maar op de bbc kijk ik nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:46 schreef Mikkie het volgende:
Die aflevering is toch al lang op de BBC geweest
Uitslapen is lekkerder dan vroeg naar bed, dus ik zou het wel weten. + je slaapt dan in je eigen bedquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:52 schreef erkel het volgende:
Hmm ik heb de keuze: of vanavond nog naar Grunn (ben ik er om 1 uur), zodat ik morgen wat langer kan slapen. Of ik blijf nu bij mijn ouders slapen en dan moet ik er morgen vroeg uit voor de bus.
Moet morgen werken om 10 uur.
hmmm...
Ja, best wel, bij dat tankstationquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze waren bijna de lul![]()
[..]
Maar op de bbc kijk ik niet
Jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Was die Redneck-aflevering toch? Ronduit briljant! Ik heb hier echt krom gelegen van het lachen!
Dat eten langs de weg, dat was ook grappigquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Was die Redneck-aflevering toch? Ronduit briljant! Ik heb hier echt krom gelegen van het lachen!
En the fat stigquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat eten langs de weg, dat was ook grappigWel ranzig...
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:52 schreef B.ertha het volgende:
Uitslapen is lekkerder dan vroeg naar bed, dus ik zou het wel weten. + je slaapt dan in je eigen bed
Heb net besloten om hier te blijven slapen en morgen om 9 uur te bus te nemen, valt nog mee op zich.quote:
Oké. Slapen danquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:57 schreef erkel het volgende:
[..]
[..]
Heb net besloten om hier te blijven slapen en morgen om 9 uur te bus te nemen, valt nog mee op zich.
Als ik nu nog naar Grunn ga, dan ben ik bang dat ik pas om 3 uur in mijn nest lig![]()
De amerikaanse 'neef' ofzo van the stig ging in de auto's een ronde rijden,quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, dat had ik half gemist. Hoe zat dat?
prima tijd om te gaan slapenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Inderdaad het is pas 11 uur en nou al nara bed![]()
af en toe kom ik even binnenwippen. maar niet gelijktijdig met jou denk ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
Homdeck! Jij bent hier lang niet meer geweest of wel?
straks nog even little britainquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:09 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga 't ook niet veel later dan een uurtje of twaalf maken vandaag.
Zo m'n bedje in, vanuit daar de meest recente aflevering van '24' kijken en dan plat... morgen weer een dagje werken en heb eigenlijk wel zin om naar bed te gaan.
john malkovichquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb gisteren ook wel een aardige film gezien.... Rounders. Met Edward Norton en Matt Damon. Lekker een goeie film over poker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |