Oh, géén visliefhebber? Jammer hoor, je mist toch wel wat. Er zijn trouwens best veel mensen die er niet van houden volgens mij. Ik vind vooral paling en krab erg lekker. Maar ja, ik heb jaren in Volendam gewerkt dus dat helpt ook wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:02 schreef Homdeck het volgende:
Ik blief ook geen visschotel op een niet nuchtere maag trouwens
Wat voor werk moet je doen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben ook de Sjaak dadelijk, van 12.00 tot 19.00 ongeveer.
Morgen ook, alleen dan vanaf 9.30. Maandag wieder, 12.00.
Ik heb geen zin
alwéér?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik hier?
Ik ben al een paar uur op. Dit is lunchquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:47 schreef Soempie het volgende:
oh boy, Chilihoe krijg je het weg zo vroeg
Nee, helpdesk. Geopend van 8-22 uurquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's helemaal een lange tijd, ook horeca?
ja, schuren, schuren, schuren...quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben al een paar uur op. Dit is lunch
Hard werken vandaag
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef Soempie het volgende:
ik bedoel: ik ga lekker niks doen vandaagOf in elk geval geen zware arbeid.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, schuren, schuren, schuren...
Ik ben lekker vrij.![]()
Ik moet tot 5 uurquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:54 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben vandaag niet vrij, 5 uur moet ik werken
Kaartjes voor Inland Empire, de nieuwe film van David Lynch.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:05 schreef B.ertha het volgende:
Wat voor kaartjes wil je?
Dat voelde vast goed om te zeggenquote:
Mag best, zolang het geen Billy of Charly heetquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je gaat toch niet iets kopen hè? Ik weet niet of ik nog zo'n verhaal aan kan![]()
Klik ik op Aanvraagformulier:quote:Helaas zijn uw sim-unlockcode en de gid-unlockcode op dit moment niet beschikbaar
Wij willen u vragen uw sim-unlockcode en gid-unlockcode via het aanvraagformulier aan te vragen. Controleer bij het invullen van het aanvraagformulier of alles is ingevuld. Wij zullen ervoor zorgen dat u zo spoedig mogelijk beide codes en de instructie voor het unlocken van uw toestel per post ontvangt.
Ja, geen wonder dat je veel klanten hebt, als je ze niet laat gaanquote:Helaas,
De door jou opgevraagde pagina is niet gevonden.
Onze excuses voor het ongemak.
Het verhaal: http://www.lantaren-venster.nl/36-206-Inland_Empirequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:20 schreef B.ertha het volgende:
Ah, waar gaat ie over? Heb er wel iets van gezien, maar ben het vergeten.
Is je bed nu al kapot? Ruige nacht gehad?quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is je bed nu al kapot? Ruige nacht gehad?![]()
Mooiquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zal je steunen bij je zware taak.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |