Mag best, zolang het geen Billy of Charly heetquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je gaat toch niet iets kopen hè? Ik weet niet of ik nog zo'n verhaal aan kan![]()
Klik ik op Aanvraagformulier:quote:Helaas zijn uw sim-unlockcode en de gid-unlockcode op dit moment niet beschikbaar
Wij willen u vragen uw sim-unlockcode en gid-unlockcode via het aanvraagformulier aan te vragen. Controleer bij het invullen van het aanvraagformulier of alles is ingevuld. Wij zullen ervoor zorgen dat u zo spoedig mogelijk beide codes en de instructie voor het unlocken van uw toestel per post ontvangt.
Ja, geen wonder dat je veel klanten hebt, als je ze niet laat gaanquote:Helaas,
De door jou opgevraagde pagina is niet gevonden.
Onze excuses voor het ongemak.
Het verhaal: http://www.lantaren-venster.nl/36-206-Inland_Empirequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:20 schreef B.ertha het volgende:
Ah, waar gaat ie over? Heb er wel iets van gezien, maar ben het vergeten.
Is je bed nu al kapot? Ruige nacht gehad?quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is je bed nu al kapot? Ruige nacht gehad?![]()
Mooiquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zal je steunen bij je zware taak.![]()
Ik vond jequote:Op vrijdag 6 april 2007 14:19 schreef Jojoortje het volgende:
Dit is een tijdelijke... Na een paar dagen ben ik Jeroen wel weer zat denk ik![]()
Ja mijn schatje als avaquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:19 schreef Mikkie het volgende:
Hee, een nieuwe avatar!
Ummmmm.... neequote:Op vrijdag 6 april 2007 14:30 schreef B.ertha het volgende:
JJ, heb je ook een 'echt' schatje?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:29 schreef Supersheep het volgende:
Moet je het wel meteen goed doen en niet een te kleine avatar nemen
Weet je wat lekker is?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:51 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet er alleen wel ff aan denken dat ik op tijd naar de supermarkt ga, anders heb ik niks te eten vanavond en van 't weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |