quote:Op donderdag 5 april 2007 21:37 schreef getl0st het volgende:
komt tog weer een compleet onnodige ontslagronde... schop die oude miljonair nou maar het huis in.. weten we dat ook weer
Ga jij maar even lekker een 'Steun Juicy en Nikki'-topic openen.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Wat zijn jullie walgelijke streamers zeg, daaaaaaaaag![]()
I owed someone one....quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:40 schreef pullup het volgende:
Juicy ziet er uit als een oversizede tampon
Dan kan je bezig blijven, deel 1000 was pas 5 dagen geledenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:41 schreef yvonne het volgende:
Tvp dan maar voor ik hem weer kwijt ben.
Ja, eens kijken hoe ze dan tegen bont aankijktquote:Op donderdag 5 april 2007 21:39 schreef Sonique het volgende:
Misschien moeten ze die honmdjes maar eens villen en een mooie stola voor Amanda er van maken...
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef cobain94 het volgende:
Brian ook blij?.... Vannacht die beesten bij hun in bed.. Paara...
Makkelijk toch? Zo kan hij ook niet per ongeluk een 4e glas pakken.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef Ashrak het volgende:
Elke keer nabellen wat Huub drinkt. Zien zij dat niet gewoon op de streams als hij het inschenkt ?
Ben jij nou zo dom of ben ik zo.......Flikker betekent HOMO en zwart betekent zwart..ZWARTE betekent dan weer wel neger..quote:Op donderdag 5 april 2007 21:36 schreef Sonique het volgende:
eindelijk te pakken...
Met twee maten meten ze al een tijd, dus ik stream even niet meer.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef Ashrak het volgende:
Erg flauw hoor van DGK
Elke keer nabellen wat Huub drinkt. Zien zij dat niet gewoon op de streams als hij het inschenkt ?
Maar anderen die de regels overtreden zien ze dan weer niet ...
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:40 schreef pullup het volgende:
Juicy ziet er uit als een oversizede tampon
Flikker betekent neger?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ben ik zo.......Flikker betekent neger en zwart betekent zwart..ZWARTE betekent dan weer wel neger..
Succes met je rechtzaak tegen van Dale..
Het zou me niet eens verbazen als Amanda dat jasje voor hem zou hebbenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Leuke streetwear voor Juicy:
[afbeelding]
![]()
Wow hoe heb je die gevondenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Leuke streetwear voor Juicy:
[afbeelding]
![]()
Ja lief maar heb ik dit niet al eerder voor je gedaan. ?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef Sonique het volgende:
iamdn nog werkende streams?
Ja hier... via jouw link!!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef Sonique het volgende:
Dat 'te pakken' sloeg niet op jou hoor, zo belangrijk ben je nu ook weer niet....quote:Op donderdag 5 april 2007 21:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ben ik zo.......Flikker betekent neger en zwart betekent zwart..ZWARTE betekent dan weer wel neger..
Nee ...foutj....... betekent homoquote:
1 nek is ook goed.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:49 schreef kissy het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel grappige hondjes, al vind ik niet dat Amanda ze een weekje in de villa zou moeten krijgen.
Nena kreeg Benji omdat ze haar pols had gebroken, het zou eerlijk zijn als Amanda dan ook haar 2 polsen zou breken.
Als zwart zwart betekent, waarom betekent flikker dan geen flikkerquote:Op donderdag 5 april 2007 21:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ben ik zo.......Flikker betekent HOMO en zwart betekent zwart..ZWARTE betekent dan weer wel neger..
Juicy Couture is een (imo) snolliemerk met veel sweatpants met Juicy op de kont.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:49 schreef kissy het volgende:
Nena kreeg Benji omdat ze haar pols had gebroken, het zou eerlijk zijn als Amanda dan ook haar 2 polsen zou breken.
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef Sonique het volgende:
Ik denk dat je niet zoveel aan de Van Dale moet gaan hangen, iedereen weet dat FLIKKER in de 'Volksmond' een Valse vernaming is voor een homo, Ookal staat Flikker gewoon als Homoseksueel in dat boekje (Net als dat het 'iemand die niet te vertrouwen' betekent, en ook 'Kuitenflikker' ) maargoed, het is duidelijk te zien dat jij heel dichtbij het Niveau van Amandaatje komt..quote:
Bij mij doen de VOL-streams het prima!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:50 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Weet iemand nog goede streams ze doen het niet ! v-o-l en tien site doen het niet
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:51 schreef kissa het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=all
en een klein geel eendje staat gelijk aan een klein geel eendjequote:Op donderdag 5 april 2007 21:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als zwart zwart betekent, waarom betekent flikker dan geen flikker
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 5 april 2007 21:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
ik wil ook iets zien!!!!!!!!!!!!
Heeft er iemand een linkje?
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:37 schreef proh het volgende:
Zie hier een kut hond en een kut die, gezien de schade aan de knietjes, op d'r hondjes is genomen...
[afbeelding]
Waarom schrijf je zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:51 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet zoveel aan de Van Dale moet gaan hangen, iedereen weet dat FLIKKER in de 'Volksmond' een Valse vernaming is voor een homo, Ookal staat Flikker gewoon als Homoseksueel in dat boekje (Net als dat het 'iemand die niet te vertrouwen' betekent, en ook 'Kuitenflikker' ) maargoed, het is duidelijk te zien dat jij heel dichtbij het Niveau van Amandaatje komt..
Just my 2 cents.
Ja ik Hoop dan dat mensen dat woord even góed lezen ...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:53 schreef kissa het volgende:
[..]
Waarom schrijf je zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter?
ziet iemand nog iets? En is er al een brief voor amanda?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:54 schreef bunnyma het volgende:
Zo, die hondjes zijn binnen, dan nu een brief voor Amanda dat vanwege de overtredingen van Amanda vandaag de redactie besloten heeft dat als sanctie zij vandaag weer afscheid moet nemen van haar prinsjes.
en dat moeten wij geloven hahahahhahaquote:Op donderdag 5 april 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
Weer over de 12 uur van Syl. Als er iets is met de kids van Zdngmw , gaat ze naar huis.
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:37 schreef proh het volgende:
Zie hier een kut hond en een kut die, gezien de schade aan de knietjes, op d'r hondjes is genomen...
[afbeelding]
Beetje laf.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:55 schreef mazaru het volgende:
Belachelijk dat Huub dat hondje gaat lopen bedreigen
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik Hoop dan dat mensen dat woord even góed lezen ...![]()
Edit ; Naja, eigenlijk 1 mens.
Ontzettend laf.quote:
geen SHE.. wel flikker..quote:Op donderdag 5 april 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Ze mogen geen SHE zeggen. Wat zijn het toch een stelletje sukkels bij de redactie. Onderschrijft maar weer het voortrekken van.....
Inderdaad, niet zielig voor het hondje (want dat meent hij toch niet), maar stom van huubje.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:55 schreef mazaru het volgende:
Beetje BLAFquote:
is voor de tv kijkers niet helemaal duidelijkquote:Op donderdag 5 april 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Ze mogen geen SHE zeggen. Wat zijn het toch een stelletje sukkels bij de redactie. Onderschrijft maar weer het voortrekken van.....
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:59 schreef marky het volgende:
Doen bij jullie die streams het wel gewoon?
Ik zie alles, totaal geen problemen met de streams.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
ziet iemand nog iets? En is er al een brief voor amanda?
nee, hier krijg ik niets, wat was de hidiho url ook al weer?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:59 schreef marky het volgende:
Doen bij jullie die streams het wel gewoon?
Waar staat dit voor?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw
Zij die niet genoemd mag wordenquote:
Ja, ze zegt dus... weg met ratbrianquote:Op donderdag 5 april 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
Zei ze nou: er zijn genoeg kontenbonkers op de wereld?
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:00 schreef Lipsch het volgende:
[..]
nee, hier krijg ik niets, wat was de hidiho url ook al weer?
Ja dat zei ze.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
Ik hoorde wel zoiets maar kon het niet geloven dat ze dat zei.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
Bij mij doen ze het ook niet, ik kan het niet eens volgenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:02 schreef a_leeuwtje het volgende:
er is bij mij gvd niet een stream die het doet de hele dag geen last en nu begint het gezeik weer
dit zijn echt de enige die bij mij top werken!!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:02 schreef Lieve het volgende:
mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa006?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa007?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa008?MSWMExt=.asf
met dank aan Bong4002
inderdaad, ze wordt op dit moment gewoon beloond voor haar homofobische en discriminerende gedrag!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:54 schreef bunnyma het volgende:
Zo, die hondjes zijn binnen, dan nu een brief voor Amanda dat vanwege de overtredingen van Amanda vandaag de redactie besloten heeft dat als sanctie zij vandaag weer afscheid moet nemen van haar prinsjes.
Waar kom jij vandaan ??Schubbekutteveen zekerquote:Op donderdag 5 april 2007 22:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik hoorde wel zoiets maar kon het niet geloven dat ze dat zei.
Zal wel een ...piep.... zijn tijdens de uitzending.
Nog maar een keer: http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op donderdag 5 april 2007 22:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Bij mij doen ze het ook niet, ik kan het niet eens volgen![]()
Je denkt toch niet dat ze gek is, alles gewist.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:05 schreef Lieve het volgende:
Zijn er foto's van mevrouw Flens?
Bij mijn moeder heb ik me nooit afgevraagd waneer ze nieuwe tieten zou krijgen of een andere buik. Ik vond haar gewoon lief.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Sint Natasia doet álles voor de toekomst van haar kinderen. Ze valt af, haalt haar rijbewijs, leert typen, neemt nieuwe tieten en een buikcorrectie. Ik denk dat haar kinderen een gegarandeerd goeie toekomst tegemoet gaan!
is over iemand heen kotsenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:05 schreef milk-shake het volgende:
nou amandel gauw de stoel gepakt..............erg wijf
ligt dit aan mijn pc mijn abonnement waar ligt dit verdorie aan!!!!!!!!!! ik versta dus niet 1 woordquote:Op donderdag 5 april 2007 22:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Bij mij doen ze het ook niet, ik kan het niet eens volgen![]()
Alsof dat hondje dat verstaat!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:55 schreef mazaru het volgende:
Jazekerquote:Op donderdag 5 april 2007 22:05 schreef Lieve het volgende:
Zijn er foto's van mevrouw Flens?
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:04 schreef Sonique het volgende:
Wat zit Amanda steeds aan die hond te likken?
wat een vies wijf!
Ligt aan je verbinding denk ikquote:Op donderdag 5 april 2007 22:06 schreef a_leeuwtje het volgende:
[..]
ligt dit aan mijn pc mijn abonnement waar ligt dit verdorie aan!!!!!!!!!! ik versta dus niet 1 woord
Dat is het...quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:10 schreef proh het volgende:
ok, duidelijk een kopstoot van Brian! eruit met die gast!
yepquote:Op donderdag 5 april 2007 22:10 schreef proh het volgende:
Die van Bong doet het wel goedquote:Op donderdag 5 april 2007 22:06 schreef a_leeuwtje het volgende:
[..]
ligt dit aan mijn pc mijn abonnement waar ligt dit verdorie aan!!!!!!!!!! ik versta dus niet 1 woord
Hijgaat er toch nooit uit hij doet nooit wat foutquote:Op donderdag 5 april 2007 22:10 schreef proh het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:10 schreef bunnyma het volgende:
Trok Brain nu de stoel onder Huub uit?????
Ja! Maar Brrrian mag dat.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:10 schreef bunnyma het volgende:
Trok Brain nu de stoel onder Huub uit?????
Breenless reageert wel goed op zijn eigen kopstoot... Hij zegt meteen tegen Huub ga je nu kopstoten gevenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:10 schreef proh het volgende:
Ach, ze hebben van Huub ook genoeg getolereerd. Was wel op het randje dit.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:10 schreef proh het volgende:
Brian gaf de kopstoot en trok eerst de stoel onder Huub vandaan. Maar dat zal ook weer niemand gezien hebben.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
Kopstoten geven zegt Brainless, hij geeft zelf een kopstoot.
Ja, Huub bel nou 's jongen!!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:11 schreef tutjehola het volgende:
Huub, bel nou idioot, die Brian gaf echt een kopstoot, ik heb het gezien, ik zat er naast
exit? dat kan toch nietquote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef Yollie het volgende:
[..]
Brian gaf de kopstoot en trok eerst de stoel onder Huub vandaan. Maar dat zal ook weer niemand gezien hebben.
En trok de stoel onder 'm vandaan. Ik vind dat persoonlijk niet te ver gaan maar ze moeten nu gewoon ergens een grens trekken.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geen harde, maar het was inderdaad een koopstoot.
Daar is Huub te eerlijk voor.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef blomst het volgende:
Waarom ging Huub nu niet gewoon op de grond vallen, even aanstellen en brian was exit geweest.
neequote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft Sil voor Eric gestemd?
gewoon weg met die ratquote:Op donderdag 5 april 2007 22:11 schreef Clank het volgende:
Brian trekt de stoel onder Huub vandaan, knijpt hem en geeft hem een kopstoot?!!
Wat is er nog meer nodig???
Alles onder controle hier, werkende huisvrouw aan de poets, laptob midden in de kamer en bij het minste geluid in beeld. Het was echt Brian nu die te ver ging.quote:
Nee, voor Jaap natuurlijk mop.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
ja zolang de redactie toestaat dat Brian alles mag doen wat in m opkomt.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:13 schreef Anderkeertje het volgende:
Brian heeft Huub al voor de 2e dag over de rooie. Het lukt hem zo wel Huub er uit te krijgen
Nee voor de ontslagronde voor Jaapquote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Jammer, dat hij dat niet gedaan heeft.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef blomst het volgende:
Waarom ging Huub nu niet gewoon op de grond vallen, even aanstellen en brian was exit geweest.
Ja goed idee, GO HUUBquote:Op donderdag 5 april 2007 22:13 schreef rooie3 het volgende:
Vind dit niet meer leuk hoor.
Die snol kan alles en rat ook.
Huub sla hem maar op de bek en zijn we van alles af.
Kan ik verder kijken hoe de tokkies elkaar verder afmaken.
schwalbequote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef blomst het volgende:
Nee hij heeft ook voor Jaap gestemd.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:14 schreef havefun het volgende:
Dus er is ruzie ontstaan omdat huub tegen het vertrek van Eric heeft gestemd?
De 'trap' van nena was ook niet hard, maar die ging mooi exitquote:Op donderdag 5 april 2007 22:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het al veel te ver laten gaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:14 schreef Yollie het volgende:
Als de redactie nu weer niets doet, gaat dit steeds verder!!!
nou en volgens mij doet de redactie weer niks ........................quote:Op donderdag 5 april 2007 22:14 schreef Yollie het volgende:
Als de redactie nu weer niets doet, gaat dit steeds verder!!!
Edit: Voor Eric, tegen Japio.quote:
Echt ontzettend gevaarlijk. Kan iemand blind van worden in het ergste geval.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:14 schreef Sazziefrazzie het volgende:
hij trekt zijn stoel weg, leer je al op de kleuterschool om dat niet te doen
Hij is gewoon zelf ook super agressief hij speelt het niet, helaas.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef blomst het volgende:
Zidane kreef ook rood voor een mislukte kopstoot... ik zeg eruit met die gast!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oke thanks moppie, ik kon het niet volgen door die haperende streamsquote:
moet het gemeld worden voor er iets aan gedaan wordt?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:15 schreef Katewalker het volgende:
Brian trok de stoel onder Huub vandaan (of deed net alsof dat zag ik niet goed)en Huub springt fel op en ze gingen tegen dicht elkaar aan staan, dreigend zwaaien met de armen, Huub zet zijn voorhoofd tegen Brian aan en Brian geeft Huub een kopstoot...pets..Huub wreef even over zijn voorhoofd..als het hard was wordt het vanzelf een rode plek...
Zo ff van me af schrijven...ik schrok me de (*)(^)*(&_(*&_)*( (vertaling: een haags scheldwoord) mijn hart zat in mijn keel....getver...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |