quote:Op woensdag 4 april 2007 16:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Vol?
Dat kan echt maar bij één persoon gebeurenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:42 schreef Soempie het volgende:
Alleen zit er in de verpakking van de bloemzaadjes nóg een verpakking waar de zaadjes dan ook daadwerkelijk in zitten. Ik had die er allemaal uitgehaald en vervolgens wist ik niet meer wat nu wat was.Afwachten wat er uit komt.
![]()
quote:
Waarom niet? Hij kijkt er toch vrolijk bij?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:25 schreef Plasterk het volgende:
geen gespot met gehandicapten aub
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan echt maar bij één persoon gebeuren
Zeker in het begin zou ik het wel vochtig houden ja. En met vochtig bedoel ik dan niet kleddernat.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:29 schreef Soempie het volgende:
Vraagje! Hoe vaak moet je plantjes (in wording) water geven? Elke dag? Om de dag? 1 keer per week?
Moet de aarde vochtig blijven of gaat het dan schimmelen?
![]()
Oke, bedankt!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker in het begin zou ik het wel vochtig houden ja. En met vochtig bedoel ik dan niet kleddernat.
Dus ik denk 1 keer in de 2 dagen. Gewoon elke dag even voelen.
Staat dat trouwens OOK niet op de verpakking?
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Heb nu twee van die bakken![]()
Zelfs aan gedacht om gaatjes onderin die bakken te maken.Alleen zit er in de verpakking van de bloemzaadjes nóg een verpakking waar de zaadjes dan ook daadwerkelijk in zitten. Ik had die er allemaal uitgehaald en vervolgens wist ik niet meer wat nu wat was.
Afwachten wat er uit komt.
![]()
[afbeelding]
And then we'll sit back and wait![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan echt maar bij één persoon gebeuren
quote:
Hoe kom je daar nou weer aan danquote:Op woensdag 4 april 2007 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat ben je zelf
Niet klikken
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan dan![]()
Ik beweeg mij in kringen die het daglicht niet kunnen verdagenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan dan![]()
Dat is toch helegaar niet nodig als onderaan Fok de Top500 staat?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:36 schreef Etcetera het volgende:
mss kunnen we Arcee vragen om een lijstje wie de grootste spammerd is hier
d'r zijn wel meer lijstjes voor aparte topics geloof ikquote:Op woensdag 4 april 2007 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is toch helegaar niet nodig als onderaan Fok de Top500 staat?
Oh zo...nou nee hoor. Ik zal wel ergens in de top staan. Wellicht zelfs op 1. De enige reden dat mijn postcount zo hoog is geworden in zulke korte tijd is de AKQ+AKQ-SCquote:Op woensdag 4 april 2007 17:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
d'r zijn wel meer lijstjes voor aparte topics geloof ik
of ben je bang wat de uitslag zal zijn![]()
kijk uit maloot, een kokosnootquote:Op woensdag 4 april 2007 19:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Intro
Vrouwtje theelepelquote:Op woensdag 4 april 2007 19:13 schreef Plasterk het volgende:
[afbeelding]
Ik was vroeger verliefd op Wendy![]()
Bontmuts, handschoenen en een winterjas?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:09 schreef B.ertha het volgende:
Wel een heel eind
Heb nog wat kleedgeld over, dus ga nog wel een keertje. Voor vakantiespulletjes.
Korte broekjes, simpele rokjes en topjes voor aan het strand. Van die goedkope gevalletjes die je alleen thuis en op vakantie aandoet ^^quote:Op woensdag 4 april 2007 20:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Bontmuts, handschoenen en een winerjas?
Ik hecht er niet zoveel waarde aan, dus misschien moet Nem dat zelf dan ff doenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even; wie gaat 700 openen? Kan me herinneren dat Nem nogal teleurgesteld was dat 600 zonder mooie plaatjes was
dank jequote:Op woensdag 4 april 2007 20:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het valt je niet op dat er 100 op staat?
Niks, je komt maar naar de meetquote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tof! Doe je die bikini ook nog een keer aan op de foto?
Ja, later pas...had geen zin om mezelf te corrigerenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het valt je niet op dat er 100 op staat?
Joah I couldn't care lessquote:Op woensdag 4 april 2007 20:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gevolg: nu denken wij allemaal dat je niet zo snugger bent
Morgen en overmorgen pasquote:Op woensdag 4 april 2007 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weer een Christelijke feestdag? daar hebben ze er nogal wat van
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is wel mijn definitie van een goede week
Mwah, zolang ik er maar geen last van heb, is alles goedquote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die Duitsers hebben regelmatig een dag vrij die wij niet hebben. Helaas
Eentje in enschede, in mei, en bij mij in juni/juliquote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef Plasterk het volgende:
wanneer is de meet?
nog steeds geen datum geplant maar ergens in meiquote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef Plasterk het volgende:
wanneer is de meet?
in dat gat van je?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Eentje in enschede, in mei, en bij mij in juni/juli
jaquote:
Is dat niet dat ding dat borat draagt?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:45 schreef B.ertha het volgende:
balg?
Dan had ik het misquote:Op woensdag 4 april 2007 20:52 schreef Plasterk het volgende:
balg is buik met een lichte vetlaag a.k.a bierbuik
hou een poll zou ik zeggenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Plasterk gebanned van de meet?![]()
Gewoon een wijde broek aanquote:Op woensdag 4 april 2007 20:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Plasterk gebanned van de meet?![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Of een full-body zwem'broek'
Zo'n burkini, maar dan voor mannen
mag Jaap ook komen?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:03 schreef B.ertha het volgende:
Nee, iedereen is welkom
walvissen en sprietjes en alles ertussenin![]()
quote:
zo jij vindt latijn niet moeilijk? vriendin van mij in 6vwo haalt alleen maar vieren en vijfenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]![]()
Heb ook al puntjes terug. 7,5 voor Latijn en 7 voor mondeling
De beste punten waarschijnlijk van deze pww, was ik het bangst voor![]()
Hoe vind je de film tot nu toe?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:15 schreef Soempie het volgende:
Under Suspicion
Latijn is te doen, zo hoog had ik niet verwachtquote:Op woensdag 4 april 2007 21:14 schreef Nesle het volgende:
[..]
zo jij vindt latijn niet moeilijk? vriendin van mij in 6vwo haalt alleen maar vieren en vijfen
hoeveel pw's had je?
ja, wel goedquote:
Fijn staaltje multitaskingquote:Op woensdag 4 april 2007 21:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, wel goed![]()
En het mooie is dat ik ondertussen m'n 'administratie' doos met allerlei formulieren, etc kan bijwerken.![]()
Oeh en Freeman heeft echt een geweldige blik![]()
![]()
Dat is best makkelijk hoor. Of telefoneren, tv kijken en leren tegelijkquote:Op woensdag 4 april 2007 21:22 schreef erkel het volgende:
[..]
Fijn staaltje multitaskingZOu dat niet kunnen, maar daar ben je dan ook een vrouw voor
![]()
Freeman is goed in die film idd![]()
Je kan het ook te gek makenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is best makkelijk hoor. Of telefoneren, tv kijken en leren tegelijk
Ik kijk een film (wel eentje waar je niet zo snel iets mistquote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef erkel het volgende:
[..]
Je kan het ook te gek maken![]()
![]()
Zit nu te pc'en en voetbal te kijken en heb het gevoel of ik de helft van de wedstrijd misDat kan ik al niet eens tegelijk. Ik kies voor voetbal nu
![]()
Jaquote:Op woensdag 4 april 2007 21:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, net als de rust begint hè
27 flesjesquote:
Dus niet de mei-meetquote:Op woensdag 4 april 2007 22:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat is de eventuele nog niet besproken onofficieele zomer meet![]()
Ja dat klopt, maar dat zijn ook ielige schermpjes. Ik bedoel gewoon vaste toestellenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens kan je nu al wel beeldtelefoons krijgen bij bepaalde abonnementen, maar da's nog redelijk prijzig
Volgens mij gaan we de mist inquote:Op woensdag 4 april 2007 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Valt wel mee hoor, cm of 8 bestaat dacht ik wel. Is gewoon een vast toestel
Edit: hm, ik zie de telefoon waar ik het over had nergens terug. Ik bedoelde de Houston van KPN
Gebeurt vaker bij onsquote:Op woensdag 4 april 2007 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we de mist in
Ik dacht dat jij het over die nieuwe mobieltjes had waar het bij zit.
Vaste toestellen bestaan inderdaad al jááááren. Ook met redelijk normale schermen.
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind het vaak juist wel prettig dat mensen mij niet kunnen zien tijdens het bellen, dan kan ik ondertussen wat anders doen
tis er?quote:Op donderdag 5 april 2007 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
Plop...een soemp...
Nee, gewoon 100 xquote:Op donderdag 5 april 2007 00:00 schreef Soempie het volgende:
TSE, is er een reden dat je zó vrolijk bent?
Ik word er epileptisch vanquote:Op donderdag 5 april 2007 00:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, gewoon 100 xvoor de honderdste AKQ-SC.
Ik ben benieuwd..quote:Op donderdag 5 april 2007 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb zojuist een theorie ontwikkeld...
Oh!quote:Op donderdag 5 april 2007 00:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, gewoon 100 xvoor de honderdste AKQ-SC.
Whehe ik ken het. En dan tóch niet alles weg willen gooien want uiteindelijk heb je het ooit met een bepaalde reden bewaardquote:Op donderdag 5 april 2007 00:06 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet precies waar ik last van heb, maar ik ben al de hele avond m'n kamer aan het opruimen.Voorjaarskriebels, denk ik.
Mên, wat een troep kan er uit een kleine la komenEn m'n laatste verhuisdozen aan het uitzoeken/ uitpakken
Verschrikkelijk, en nu moet ik het nog afmaken ook...
![]()
Jawelquote:Op woensdag 4 april 2007 23:00 schreef B.ertha het volgende:
Maar jojoor, wil je niet zwemmen?
jammer..
quote:Op donderdag 5 april 2007 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehe ik ken het. En dan tóch niet alles weg willen gooien want uiteindelijk heb je het ooit met een bepaalde reden bewaard
Zo blijf je met zooi zitten.
quote:Op donderdag 5 april 2007 00:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel
Ik heb alleen nog geen bikini. Mijn oude bikini is kapot gegaan door een waterglijbaan![]()
Dat weet ik tochquote:Op donderdag 5 april 2007 00:15 schreef Soempie het volgende:
[..]ik dacht net precies hetzelfde. Ik heb nu drie stapels: weg, blijft zeker, twijfel
Ik denk dat ik morgen met m'n ogen dicht die twijfelstapel in een vuilniszak prop en het gewoon weggooi.![]()
Ja, zul je net zien dat ik dan net wél behoefte heb aan m'n cd-roms met uittreksels, m'n kleed-je-sneeuwpop-aan pakket, zelfgemaakte medaille, griezelmuziek of cd-rek in de vorm van een kratje Heineken...quote:Op donderdag 5 april 2007 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik toch![]()
Weet je wat het nadeel van het laatste plan is? Dat gaat heeeeel lang aan je knagen. Zéker als je over een paar weken opeens iets nodig hebt dat je dus "blind" hebt weggegooid
Dat was snel naar de handdoek rennenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel
Ik heb alleen nog geen bikini. Mijn oude bikini is kapot gegaan door een waterglijbaan![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat was snel naar de handdoek rennen![]()
Ik ga naar bedje Slaap lekker iedereen![]()
Eftelingmuziek, dát moet je downloadenquote:
Leuke dag voor de boeg heb je dan...quote:Op donderdag 5 april 2007 08:56 schreef iamredleader het volgende:ben er weer, al is het maar zeer kort
vandaag weer werken, vanavond naar m'n schoonfamilie
![]()
Ga naar het plaatselijke zwembadquote:Op donderdag 5 april 2007 03:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niks mis met vrouwen in bikini, toch?
Ik ben al een paar jaar niet op vakantie geweest
Een beetje wel. Maar dan moet je niet zo zeurenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, dat zou wel ultra kansloos zijn hè
Waar? In de aula op de grondquote:Op donderdag 5 april 2007 10:16 schreef iamredleader het volgende:
Het wordt een gezellige avond, en een heerlijk weekend bij m'n schoonfamilie, het zijn echt leuke mensen
B.ertha, ga anders even liggen een uurtje, voel je je waarschijnlijk wat beter.
Gelukkig ben ik dus niet de enige. Ik vind echt dat we een club moeten beginnen samen.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:24 schreef Etcetera het volgende:
herkenbaar
ik heb nog Spitsen liggen van vorig jaar waar ik artikelen uit wil halen
Eehmm we hebben 2 rondes full score gehaald. Uiteindelijk 31 dus niet verschrikkelijk slecht.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hee Nem, hoe was het maandagavond?
31 is goed, welke rondes waren dan full score? En wie waren er van The Undead Pints?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eehmm we hebben 2 rondes full score gehaald. Uiteindelijk 31 dus niet verschrikkelijk slecht.
Tja..dat is een goeie vraag. Volgens mij Entertainment en een General Knowledge.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
31 is goed, welke rondes waren dan full score? En wie waren er van The Undead Pints?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, ik heb geluk!
Ik krijg zojuist een mailtje dan ik 1 miljoen euro heb gewonnen in een loterij die op 9 maart is gehouden. Mijn verjaardag! Wat een toeval!
Ik wist wel dat ik voor het geluk geboren was
Ik geef wel een feestjequote:
de watquote:Op donderdag 5 april 2007 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
Wehehe dat heb ik vaker met Adobe producten gehaad. Vaak is het een probleem met de scratch disk....
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, ik heb geluk!
Ik krijg zojuist een mailtje dan ik 1 miljoen euro heb gewonnen in een loterij die op 9 maart is gehouden. Mijn verjaardag! Wat een toeval!
Ik wist wel dat ik voor het geluk geboren was
Een scratch disk is de schijf waar het programma tijdelijke dingen neergooit.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de wat
ik ga wel ff een trial downloaden en daar wat mee prutsen
Je avatarquote:
ik dacht laat ik hem is aanpassen aan mijn ondertitelquote:
Goeie avaquote:Op donderdag 5 april 2007 14:58 schreef Nesle het volgende:
Haha ieder zijn eigen smaak toch?
is geen wansmaak
Wat vind je van deze knapperd dan?
http://adam.flirtatious.o(...)irlPhotoShoot/06.jpg
Hij lacht idd leukquote:Op donderdag 5 april 2007 15:02 schreef Soempie het volgende:
Eigenlijk vind ik Heath alleen leuk als hij iets zegt en lacht![]()
dankquote:Op donderdag 5 april 2007 15:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Goeie ava
Maar die op je foto is niet knap, alleen; die foto is goed genomen.
adam. Had het net verduidelijktquote:Op donderdag 5 april 2007 15:07 schreef Nesle het volgende:
[..]
dank
welke is niet knap? adam of ryan
Leuk-humor jaquote:Op donderdag 5 april 2007 15:07 schreef Soempie het volgende:
ik vind Jack Black wel leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
echt..![]()
![]()
Het huis?!?!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben het huis aan het schuren
Dat werkt prima met een bandschuurmachine
quote:
helemaal gemist dit berichtquote:Op donderdag 5 april 2007 15:05 schreef B.ertha het volgende:
Ik had trouwens een 7,5 voor M&O
En een zesje voor wiskunde
Ja, of van die oude afleveringen van de jaren 60 ofzo, die zijn soms nog best leukquote:Op donderdag 5 april 2007 15:19 schreef Nesle het volgende:
sowieso, belspelletjes
evenals die stomme kutrnachtprogrammas met die 0906 nummers
al die stomme wijven op je buis.
laat ze dan programmas van de middag/ vroege avond herhalen.
Dankquote:Op donderdag 5 april 2007 15:20 schreef Nesle het volgende:
[..]
helemaal gemist dit bericht
well done![]()
Achquote:Op donderdag 5 april 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:
de opa van m'n vriend heeft ongeneeslijke longkanker
Oh, meis wat naar..quote:Op donderdag 5 april 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja, voor en achterkant. Dus de raamkozijnen maar ook de facade zeg maar, is van hout. Dus verf, beits en olie. Ik post wel wat fotos gaandeweg.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het huis?!?!
Heb je zo'n helemaal geverfd huis? Das wel mooi
nou inderdaad!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, of van die oude afleveringen van de jaren 60 ofzo, die zijn soms nog best leuk
haha, tja ik heb ook nog nooit in mijn AKQ tijd mn ava verandert dus het was ook een flinke beslissingquote:Op donderdag 5 april 2007 15:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dank
Moet wel wennen aan je nieuwe ava, Nes, moet steeds even goed kijken
ahhquote:Op donderdag 5 april 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:
ja, hij was al een hele tijd moe en alles, ziekig, veel onderzoeken gehad en vandaag de uitslagquote:
en je zou zeggen dat het niet zo hard aankomt omdat het geen familie van mij is, maar het is ook een beetje mijn opa geworden in de loop van de tijd, de mijne zal al een hele tijd geleden overledenquote:
En nu? Ik bedoel, duurt het nog lang?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja, hij was al een hele tijd moe en alles, ziekig, veel onderzoeken gehad en vandaag de uitslag
[..]
en je zou zeggen dat het niet zo hard aankomt omdat het geen familie van mij is, maar het is ook een beetje mijn opa geworden in de loop van de tijd, de mijne zal al een hele tijd geleden overleden
we hadden wel op zoiets 'gerekend' maar je hoopt altijd dat het mee valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |