kijk uit maloot, een kokosnootquote:Op woensdag 4 april 2007 19:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Intro
Vrouwtje theelepelquote:Op woensdag 4 april 2007 19:13 schreef Plasterk het volgende:
[afbeelding]
Ik was vroeger verliefd op Wendy![]()
Bontmuts, handschoenen en een winterjas?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:09 schreef B.ertha het volgende:
Wel een heel eind
Heb nog wat kleedgeld over, dus ga nog wel een keertje. Voor vakantiespulletjes.
Korte broekjes, simpele rokjes en topjes voor aan het strand. Van die goedkope gevalletjes die je alleen thuis en op vakantie aandoet ^^quote:Op woensdag 4 april 2007 20:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Bontmuts, handschoenen en een winerjas?
Ik hecht er niet zoveel waarde aan, dus misschien moet Nem dat zelf dan ff doenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even; wie gaat 700 openen? Kan me herinneren dat Nem nogal teleurgesteld was dat 600 zonder mooie plaatjes was
dank jequote:Op woensdag 4 april 2007 20:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het valt je niet op dat er 100 op staat?
Niks, je komt maar naar de meetquote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tof! Doe je die bikini ook nog een keer aan op de foto?
Ja, later pas...had geen zin om mezelf te corrigerenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het valt je niet op dat er 100 op staat?
Joah I couldn't care lessquote:Op woensdag 4 april 2007 20:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gevolg: nu denken wij allemaal dat je niet zo snugger bent
Morgen en overmorgen pasquote:Op woensdag 4 april 2007 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weer een Christelijke feestdag? daar hebben ze er nogal wat van
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is wel mijn definitie van een goede week
Mwah, zolang ik er maar geen last van heb, is alles goedquote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die Duitsers hebben regelmatig een dag vrij die wij niet hebben. Helaas
Eentje in enschede, in mei, en bij mij in juni/juliquote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef Plasterk het volgende:
wanneer is de meet?
nog steeds geen datum geplant maar ergens in meiquote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef Plasterk het volgende:
wanneer is de meet?
in dat gat van je?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Eentje in enschede, in mei, en bij mij in juni/juli
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |