dank jequote:Op woensdag 4 april 2007 20:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het valt je niet op dat er 100 op staat?
Niks, je komt maar naar de meetquote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tof! Doe je die bikini ook nog een keer aan op de foto?
Ja, later pas...had geen zin om mezelf te corrigerenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het valt je niet op dat er 100 op staat?
Joah I couldn't care lessquote:Op woensdag 4 april 2007 20:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gevolg: nu denken wij allemaal dat je niet zo snugger bent
Morgen en overmorgen pasquote:Op woensdag 4 april 2007 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weer een Christelijke feestdag? daar hebben ze er nogal wat van
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is wel mijn definitie van een goede week
Mwah, zolang ik er maar geen last van heb, is alles goedquote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die Duitsers hebben regelmatig een dag vrij die wij niet hebben. Helaas
Eentje in enschede, in mei, en bij mij in juni/juliquote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef Plasterk het volgende:
wanneer is de meet?
nog steeds geen datum geplant maar ergens in meiquote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef Plasterk het volgende:
wanneer is de meet?
in dat gat van je?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Eentje in enschede, in mei, en bij mij in juni/juli
jaquote:
Is dat niet dat ding dat borat draagt?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:45 schreef B.ertha het volgende:
balg?
Dan had ik het misquote:Op woensdag 4 april 2007 20:52 schreef Plasterk het volgende:
balg is buik met een lichte vetlaag a.k.a bierbuik
hou een poll zou ik zeggenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Plasterk gebanned van de meet?![]()
Gewoon een wijde broek aanquote:Op woensdag 4 april 2007 20:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Plasterk gebanned van de meet?![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Of een full-body zwem'broek'
Zo'n burkini, maar dan voor mannen
mag Jaap ook komen?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:03 schreef B.ertha het volgende:
Nee, iedereen is welkom
walvissen en sprietjes en alles ertussenin![]()
quote:
zo jij vindt latijn niet moeilijk? vriendin van mij in 6vwo haalt alleen maar vieren en vijfenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]![]()
Heb ook al puntjes terug. 7,5 voor Latijn en 7 voor mondeling
De beste punten waarschijnlijk van deze pww, was ik het bangst voor![]()
Hoe vind je de film tot nu toe?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:15 schreef Soempie het volgende:
Under Suspicion
Latijn is te doen, zo hoog had ik niet verwachtquote:Op woensdag 4 april 2007 21:14 schreef Nesle het volgende:
[..]
zo jij vindt latijn niet moeilijk? vriendin van mij in 6vwo haalt alleen maar vieren en vijfen
hoeveel pw's had je?
ja, wel goedquote:
Fijn staaltje multitaskingquote:Op woensdag 4 april 2007 21:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, wel goed![]()
En het mooie is dat ik ondertussen m'n 'administratie' doos met allerlei formulieren, etc kan bijwerken.![]()
Oeh en Freeman heeft echt een geweldige blik![]()
![]()
Dat is best makkelijk hoor. Of telefoneren, tv kijken en leren tegelijkquote:Op woensdag 4 april 2007 21:22 schreef erkel het volgende:
[..]
Fijn staaltje multitaskingZOu dat niet kunnen, maar daar ben je dan ook een vrouw voor
![]()
Freeman is goed in die film idd![]()
Je kan het ook te gek makenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is best makkelijk hoor. Of telefoneren, tv kijken en leren tegelijk
Ik kijk een film (wel eentje waar je niet zo snel iets mistquote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef erkel het volgende:
[..]
Je kan het ook te gek maken![]()
![]()
Zit nu te pc'en en voetbal te kijken en heb het gevoel of ik de helft van de wedstrijd misDat kan ik al niet eens tegelijk. Ik kies voor voetbal nu
![]()
Jaquote:Op woensdag 4 april 2007 21:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, net als de rust begint hè
27 flesjesquote:
Dus niet de mei-meetquote:Op woensdag 4 april 2007 22:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat is de eventuele nog niet besproken onofficieele zomer meet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |