Leuke dag voor de boeg heb je dan...quote:Op donderdag 5 april 2007 08:56 schreef iamredleader het volgende:ben er weer, al is het maar zeer kort
vandaag weer werken, vanavond naar m'n schoonfamilie
![]()
Ga naar het plaatselijke zwembadquote:Op donderdag 5 april 2007 03:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niks mis met vrouwen in bikini, toch?
Ik ben al een paar jaar niet op vakantie geweest
Een beetje wel. Maar dan moet je niet zo zeurenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, dat zou wel ultra kansloos zijn hè
Waar? In de aula op de grondquote:Op donderdag 5 april 2007 10:16 schreef iamredleader het volgende:
Het wordt een gezellige avond, en een heerlijk weekend bij m'n schoonfamilie, het zijn echt leuke mensen
B.ertha, ga anders even liggen een uurtje, voel je je waarschijnlijk wat beter.
Gelukkig ben ik dus niet de enige. Ik vind echt dat we een club moeten beginnen samen.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:24 schreef Etcetera het volgende:
herkenbaar
ik heb nog Spitsen liggen van vorig jaar waar ik artikelen uit wil halen
Eehmm we hebben 2 rondes full score gehaald. Uiteindelijk 31 dus niet verschrikkelijk slecht.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hee Nem, hoe was het maandagavond?
31 is goed, welke rondes waren dan full score? En wie waren er van The Undead Pints?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eehmm we hebben 2 rondes full score gehaald. Uiteindelijk 31 dus niet verschrikkelijk slecht.
Tja..dat is een goeie vraag. Volgens mij Entertainment en een General Knowledge.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
31 is goed, welke rondes waren dan full score? En wie waren er van The Undead Pints?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, ik heb geluk!
Ik krijg zojuist een mailtje dan ik 1 miljoen euro heb gewonnen in een loterij die op 9 maart is gehouden. Mijn verjaardag! Wat een toeval!
Ik wist wel dat ik voor het geluk geboren was
Ik geef wel een feestjequote:
de watquote:Op donderdag 5 april 2007 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
Wehehe dat heb ik vaker met Adobe producten gehaad. Vaak is het een probleem met de scratch disk....
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, ik heb geluk!
Ik krijg zojuist een mailtje dan ik 1 miljoen euro heb gewonnen in een loterij die op 9 maart is gehouden. Mijn verjaardag! Wat een toeval!
Ik wist wel dat ik voor het geluk geboren was
Een scratch disk is de schijf waar het programma tijdelijke dingen neergooit.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de wat
ik ga wel ff een trial downloaden en daar wat mee prutsen
Je avatarquote:
ik dacht laat ik hem is aanpassen aan mijn ondertitelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |