Goeie avaquote:Op donderdag 5 april 2007 14:58 schreef Nesle het volgende:
Haha ieder zijn eigen smaak toch?
is geen wansmaak
Wat vind je van deze knapperd dan?
http://adam.flirtatious.o(...)irlPhotoShoot/06.jpg
Hij lacht idd leukquote:Op donderdag 5 april 2007 15:02 schreef Soempie het volgende:
Eigenlijk vind ik Heath alleen leuk als hij iets zegt en lacht![]()
dankquote:Op donderdag 5 april 2007 15:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Goeie ava
Maar die op je foto is niet knap, alleen; die foto is goed genomen.
adam. Had het net verduidelijktquote:Op donderdag 5 april 2007 15:07 schreef Nesle het volgende:
[..]
dank
welke is niet knap? adam of ryan
Leuk-humor jaquote:Op donderdag 5 april 2007 15:07 schreef Soempie het volgende:
ik vind Jack Black wel leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
echt..![]()
![]()
Het huis?!?!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben het huis aan het schuren
Dat werkt prima met een bandschuurmachine
quote:
helemaal gemist dit berichtquote:Op donderdag 5 april 2007 15:05 schreef B.ertha het volgende:
Ik had trouwens een 7,5 voor M&O
En een zesje voor wiskunde
Ja, of van die oude afleveringen van de jaren 60 ofzo, die zijn soms nog best leukquote:Op donderdag 5 april 2007 15:19 schreef Nesle het volgende:
sowieso, belspelletjes
evenals die stomme kutrnachtprogrammas met die 0906 nummers
al die stomme wijven op je buis.
laat ze dan programmas van de middag/ vroege avond herhalen.
Dankquote:Op donderdag 5 april 2007 15:20 schreef Nesle het volgende:
[..]
helemaal gemist dit bericht
well done![]()
Achquote:Op donderdag 5 april 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:
de opa van m'n vriend heeft ongeneeslijke longkanker
Oh, meis wat naar..quote:Op donderdag 5 april 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja, voor en achterkant. Dus de raamkozijnen maar ook de facade zeg maar, is van hout. Dus verf, beits en olie. Ik post wel wat fotos gaandeweg.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het huis?!?!
Heb je zo'n helemaal geverfd huis? Das wel mooi
nou inderdaad!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, of van die oude afleveringen van de jaren 60 ofzo, die zijn soms nog best leuk
haha, tja ik heb ook nog nooit in mijn AKQ tijd mn ava verandert dus het was ook een flinke beslissingquote:Op donderdag 5 april 2007 15:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dank
Moet wel wennen aan je nieuwe ava, Nes, moet steeds even goed kijken
ahhquote:Op donderdag 5 april 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:
ja, hij was al een hele tijd moe en alles, ziekig, veel onderzoeken gehad en vandaag de uitslagquote:
en je zou zeggen dat het niet zo hard aankomt omdat het geen familie van mij is, maar het is ook een beetje mijn opa geworden in de loop van de tijd, de mijne zal al een hele tijd geleden overledenquote:
En nu? Ik bedoel, duurt het nog lang?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja, hij was al een hele tijd moe en alles, ziekig, veel onderzoeken gehad en vandaag de uitslag
[..]
en je zou zeggen dat het niet zo hard aankomt omdat het geen familie van mij is, maar het is ook een beetje mijn opa geworden in de loop van de tijd, de mijne zal al een hele tijd geleden overleden
we hadden wel op zoiets 'gerekend' maar je hoopt altijd dat het mee valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |