Ja dat klopt, maar dat zijn ook ielige schermpjes. Ik bedoel gewoon vaste toestellenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens kan je nu al wel beeldtelefoons krijgen bij bepaalde abonnementen, maar da's nog redelijk prijzig
Volgens mij gaan we de mist inquote:Op woensdag 4 april 2007 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Valt wel mee hoor, cm of 8 bestaat dacht ik wel. Is gewoon een vast toestel
Edit: hm, ik zie de telefoon waar ik het over had nergens terug. Ik bedoelde de Houston van KPN
Gebeurt vaker bij onsquote:Op woensdag 4 april 2007 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we de mist in
Ik dacht dat jij het over die nieuwe mobieltjes had waar het bij zit.
Vaste toestellen bestaan inderdaad al jįįįįren. Ook met redelijk normale schermen.
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind het vaak juist wel prettig dat mensen mij niet kunnen zien tijdens het bellen, dan kan ik ondertussen wat anders doen
tis er?quote:Op donderdag 5 april 2007 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
Plop...een soemp...
Nee, gewoon 100 xquote:Op donderdag 5 april 2007 00:00 schreef Soempie het volgende:
TSE, is er een reden dat je zó vrolijk bent?
Ik word er epileptisch vanquote:Op donderdag 5 april 2007 00:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, gewoon 100 xvoor de honderdste AKQ-SC.
Ik ben benieuwd..quote:Op donderdag 5 april 2007 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb zojuist een theorie ontwikkeld...
Oh!quote:Op donderdag 5 april 2007 00:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, gewoon 100 xvoor de honderdste AKQ-SC.
Whehe ik ken het. En dan tóch niet alles weg willen gooien want uiteindelijk heb je het ooit met een bepaalde reden bewaardquote:Op donderdag 5 april 2007 00:06 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet precies waar ik last van heb, maar ik ben al de hele avond m'n kamer aan het opruimen.Voorjaarskriebels, denk ik.
Mźn, wat een troep kan er uit een kleine la komenEn m'n laatste verhuisdozen aan het uitzoeken/ uitpakken
Verschrikkelijk, en nu moet ik het nog afmaken ook...
![]()
Jawelquote:Op woensdag 4 april 2007 23:00 schreef B.ertha het volgende:
Maar jojoor, wil je niet zwemmen?
jammer..
quote:Op donderdag 5 april 2007 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehe ik ken het. En dan tóch niet alles weg willen gooien want uiteindelijk heb je het ooit met een bepaalde reden bewaard
Zo blijf je met zooi zitten.
quote:Op donderdag 5 april 2007 00:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel
Ik heb alleen nog geen bikini. Mijn oude bikini is kapot gegaan door een waterglijbaan![]()
Dat weet ik tochquote:Op donderdag 5 april 2007 00:15 schreef Soempie het volgende:
[..]ik dacht net precies hetzelfde. Ik heb nu drie stapels: weg, blijft zeker, twijfel
Ik denk dat ik morgen met m'n ogen dicht die twijfelstapel in een vuilniszak prop en het gewoon weggooi.![]()
Ja, zul je net zien dat ik dan net wél behoefte heb aan m'n cd-roms met uittreksels, m'n kleed-je-sneeuwpop-aan pakket, zelfgemaakte medaille, griezelmuziek of cd-rek in de vorm van een kratje Heineken...quote:Op donderdag 5 april 2007 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik toch![]()
Weet je wat het nadeel van het laatste plan is? Dat gaat heeeeel lang aan je knagen. Zéker als je over een paar weken opeens iets nodig hebt dat je dus "blind" hebt weggegooid
Dat was snel naar de handdoek rennenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel
Ik heb alleen nog geen bikini. Mijn oude bikini is kapot gegaan door een waterglijbaan![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat was snel naar de handdoek rennen![]()
Ik ga naar bedje Slaap lekker iedereen![]()
Eftelingmuziek, dįt moet je downloadenquote:
Leuke dag voor de boeg heb je dan...quote:Op donderdag 5 april 2007 08:56 schreef iamredleader het volgende:ben er weer, al is het maar zeer kort
vandaag weer werken, vanavond naar m'n schoonfamilie
![]()
Ga naar het plaatselijke zwembadquote:Op donderdag 5 april 2007 03:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niks mis met vrouwen in bikini, toch?
Ik ben al een paar jaar niet op vakantie geweest
Een beetje wel. Maar dan moet je niet zo zeurenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, dat zou wel ultra kansloos zijn hč
Waar? In de aula op de grondquote:Op donderdag 5 april 2007 10:16 schreef iamredleader het volgende:
Het wordt een gezellige avond, en een heerlijk weekend bij m'n schoonfamilie, het zijn echt leuke mensen
B.ertha, ga anders even liggen een uurtje, voel je je waarschijnlijk wat beter.
Gelukkig ben ik dus niet de enige. Ik vind echt dat we een club moeten beginnen samen.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:24 schreef Etcetera het volgende:
herkenbaar
ik heb nog Spitsen liggen van vorig jaar waar ik artikelen uit wil halen
Eehmm we hebben 2 rondes full score gehaald. Uiteindelijk 31 dus niet verschrikkelijk slecht.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hee Nem, hoe was het maandagavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |