niet iedereen met rood haar heet Wiegerquote:
Nice!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:38 schreef Talmon het volgende:
Yo... ik heb gister ook weer eens geskateboardwas wel weer is leuk..
Hier een actie foto'tje..
[afbeelding]
Zoiets is dus serieus mijn doelquote:Op woensdag 4 april 2007 00:38 schreef Talmon het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 april 2007 08:44 schreef Goofup het volgende:
[..]
niet iedereen met rood haar heet Wieger
OMGquote:Op woensdag 4 april 2007 13:06 schreef Lakai het volgende:
[..]
is niet wiegerrrrrr
Niels van der zeeuw volgens mij
Ey wat heeft zo'n trucje voor nut? Beetje doelloos op je deck springen...quote:
damn, een uurtje later ging mijn wekker alweerquote:Op donderdag 5 april 2007 04:52 schreef Document1 het volgende:
Oh das wel een goed idee man, dat ga ik ff doen voor ik ga slapen
het enige nut wat ik ervan inzie is, dat als een truukje mislukt, je hem zo kan oplossenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:22 schreef Talmon het volgende:
[..]
Ey wat heeft zo'n trucje voor nut? Beetje doelloos op je deck springen...
Nja t zal wel aan mij liggenmaar vind t beetje nutteloos
nike neemt contact met me op als het goed is.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:00 schreef Goofup het volgende:
die schoenen zien er nog leuk uit ook (vind ik dan).
Moest je je schoenmaat nog opgeven, of krijg je gewoon een paar boten opgestuurd?
Ach ja ik was euhm.... een beetje dronkenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:46 schreef Goofup het volgende:
[..]
damn, een uurtje later ging mijn wekker alweer
ik ga best vaak voor het slapen nog ff een stukkie rijden lekker relaxt al het asfalt van mijquote:Op donderdag 5 april 2007 04:52 schreef Document1 het volgende:
Oh das wel een goed idee man, dat ga ik ff doen voor ik ga slapen
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:28 schreef Lakai het volgende:
zijn die fotos geschoten in Uden??
Dat onderste deck van die stapel is van mij en ik sta er een beetje achter te kijkenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:38 schreef Talmon het volgende:
[afbeelding]
En ik met één voet de kickflipquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:51 schreef Snever het volgende:
Ze zijn prima
Vandaag voor het eerst de 360 Flip goed gelandt. I am proud
Dat is kut, dan kan je er nietmeer rijden zonder je board vies te makenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef Rechterbal het volgende:
Anyway: Kom ik vandaag bij de halfpipe aan, ligt er gewoon een grote vlek bloedIk weet niet van wie dat bloed was, maar diegene die heeft zich flink pijn gedaan, en een sigaretje gerookt
(het bloedpoor stopte bij een bebloed leeg Malboro-pakje
)
Ik weet al precies wat het probleem is bij jouw en de kickflip. De meeste mensen springen niet hoog genoeg als ze de kickflip doen. Denk eraan. Zodra je flipt hoog springen. Dan komt alles goedquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
En ik met één voet de kickflipIk kreeg nooit de flip beweging gedaan, maar nu wel
![]()
Anyway: Kom ik vandaag bij de halfpipe aan, ligt er gewoon een grote vlek bloedIk weet niet van wie dat bloed was, maar diegene die heeft zich flink pijn gedaan, en een sigaretje gerookt
(het bloedpoor stopte bij een bebloed leeg Malboro-pakje
)
Ja, ik weet dat ik niet hoog genoeg kom, daardoor krijg ik me andere voet niet goed eropquote:Op maandag 9 april 2007 10:01 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik weet al precies wat het probleem is bij jouw en de kickflip. De meeste mensen springen niet hoog genoeg als ze de kickflip doen. Denk eraan. Zodra je flipt hoog springen. Dan komt alles goed
damn... ik zat m'n tijd weer te verdoen met eitjes zoeken en dan zul je net zien dat je dit mist. Iemand geweest? Al zal een signeersessie niet echt spannend zijnquote:Op maandag 9 april 2007 12:33 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
voor de mensen die in amsterdam zijn en een handtekening willen van nicky guerrero, hij geeft vandaag (09-04-07) een signeer sessie in de rodolfos in de magna plaza vanaf 14.00u
is dat niet dat buitenparkje in Tilburg?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:44 schreef Rubbish11 het volgende:
Dalijk weer is eventjes rollen
Een paar fotos die ik van een maat van me heb gemaakt afgelopen week:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry als ze groot zijn.. Ik ben niet zo goed in verkleinen
Zoiets ja. Je moet ook eens proberen dat je als je de ollie doet voor de flipt je iets naar achter ollied. Dat werkte bij mij iigquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Met de kickflip is het niet persee dat mensen niet hoog genoeg springen er zijn ook hééééel veel mensen die bij de kickflip hun ene been weer op de grond zetten en niet hoog houden, dan flippen ze en stappen ze met 1 been op hun board en 1 been op de grondDat is gewoon questie van oefenen
![]()
Nee heurquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:37 schreef Document1 het volgende:
Ben ik de enige die eerst de ollie leerde?
hehe, ik had het alleen over de flips.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:37 schreef Document1 het volgende:
Ben ik de enige die eerst de ollie leerde?
kruisje+pijltje links+ vierkantje?quote:
Een 540 :/quote:Op woensdag 11 april 2007 12:44 schreef hermanniet het volgende:
nee hoor, ik kon hem echt op flat!!!
ben hem alleen verleerd toen ik de ollie ging leren...![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:44 schreef hermanniet het volgende:
nee hoor, ik kon hem echt op flat!!!
ben hem alleen verleerd toen ik de ollie ging leren...![]()
Ik kan het net zoquote:Op woensdag 11 april 2007 14:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind dat alleen maar kut truukjes tenzij je het net zo goed kan als rodney mullen, anders vind ik het eruit ziet alsof je geen fatsoenlijke flips e.d. kan en maar gewoon zoiets probeert
het was niet egt druk nee, alleen de mensen die wat van hem moesten ( fotografen, mensen van een muziek website, nog een dude van een skateboardsite enz.)quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:06 schreef Cat_Byte het volgende:
[..]
damn... ik zat m'n tijd weer te verdoen met eitjes zoeken en dan zul je net zien dat je dit mist. Iemand geweest? Al zal een signeersessie niet echt spannend zijn![]()
leek wel of me wielen aan het smelten waren gisterenquote:Op zondag 15 april 2007 13:59 schreef Rechterbal het volgende:
Hmmm, het was wel verdomde heet de afgelopen paar dagen. Skaten is niet te doen [afbeelding]
quote:15-4-2007 20:13:56 waren paar lui vandaag
15-4-2007 20:13:58 net zo wild
15-4-2007 20:14:02 lui vielen elke keer weer net zo hard
15-4-2007 20:14:11 zonder shirt, vol met de rug over die ruwe asfaltbultjes
OMG OMG!quote:Op zondag 15 april 2007 21:55 schreef luciferist het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
en bbq
LOL! das zo vet XD ik wou een 180 handshovit doen, en dan weer 180 eronder,quote:Op zondag 15 april 2007 23:29 schreef hermanniet het volgende:
haha![]()
quote van een msn gesprek met een local van daar:
[..]
bonusquote:Op maandag 16 april 2007 14:13 schreef Document1 het volgende:
Doet me denken aan een Bonus.... zo met je poot op de grond... niet dat dat hetis maar dacht meld t ff
Moet je lid voor zijnquote:Op maandag 16 april 2007 14:32 schreef blondesporter het volgende:
Check dit filmpje: Een lerende skateboarder.
http://groningen.i-see.tv/movies/1045/?channelID=
Hij staat toch op een plank... das pas een kick man met dikke snelheid ergens vanaf gaanquote:
Die bovenste foto's wel... doen het niet zoquote:Op maandag 16 april 2007 20:22 schreef Conekiller het volgende:
Het is trouwens geen imageshack maar op photobucket geupt :S
ik doe ze nog een keer. Ik zie het nu ookquote:Op maandag 16 april 2007 20:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Die bovenste foto's wel... doen het niet zo
Ze meoten toch wat verzinnen op dat moe worden tijdens skatenquote:Op zondag 15 april 2007 14:52 schreef Lakai het volgende:
vind het ook veel te warm.....2 ollies en je bent dood....
Doen, ik vind het wel tof namelijkquote:Op maandag 16 april 2007 20:46 schreef Conekiller het volgende:
[..]
ik doe ze nog een keer. Ik zie het nu ook
bonus = bonelessquote:Op maandag 16 april 2007 14:13 schreef Document1 het volgende:
Doet me denken aan een Bonus.... zo met je poot op de grond... niet dat dat hetis maar dacht meld t ff
Ik moet nog ergens video-opname hebben van hetzelfde (als ik het goed begreep) zonder handen to manualquote:Op maandag 16 april 2007 14:29 schreef luciferist het volgende:
en ik kan hem van een curb zonder mijn voetjes neer te zetten, sweet he
quote:Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef Conekiller het volgende:
Streetskaten hangt er maar wat bij wat dat betreft
van die dingen moet ik eigenlijk een beetjequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:44 schreef SharQueDo het volgende:
"I concider skateboarding an art form, a lifestyle and a sport."
-Tony Hawk
* helemaal mee eensch is![]()
mooi verhaal voel ik me wel inquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:45 schreef Thomas B. het volgende:
Ach, is skateboarden een vorm van kunst? Voor mij niet echt. Maar dingen als klassiek ballet kunnen ook als kunst gezien worden. Als je het op die manier bekijkt en je pakt een zieke skatefilm, speelt 'm een beetje vertraagd af en je zet er een mooi muziekje onder, kan het wel iets kunstigs hebben natuurlijk. Skatefotografie is ook vaak heel mooi en kan je zo aan de muur hangen om naar te kijken... had ze ingelijst boven m'n bed hangen. Maar is dat kunst? Ik denk het niet eigenlijk.
Een lifestyle vind ik het zeker wel, eigenlijk nog meer dan dat ik het een sport vind. Het bepaalt in grote mate de mensen met wie je omgaat, de kleding die je draagt en de dingen die je doet. In de tijd dat ik nog veel skate, was ik heel wat meer in het park te vinden met wat biertjes dan in de kroeg ofzo. In dat opzicht is het zeker wel een lifestyle. En meer dan een sport omdat ik het niet zag als sport of iets waarin ik de beste wilde zijn en wilde presteren, of zelfs maar een goede conditie krijgen ofzoiets, maar gewoon echt als hobby inderdaad.
En daarom is het eigenlijk de mooiste sport die er isJe gaat niet bij een club waar je training krijgt en op zaterdag wedstrijden moet rijden. Je gaat skaten, niet alleen omdat het gewoon zo fucking gek is, maar omdat je gewoon gaat chillen met je maten en daarbij lekker skaten.
ik fotografeer zelf alquote:Op woensdag 18 april 2007 01:27 schreef GenesiZ het volgende:
Onderstaande post heb ik in het vorige topic al geplaatst, heeft iemand hier nog intresse in ?
[centraal] skateboarding topic deel #7
Ik vind dat fotografie wel een kunst is, maar dan is de fotograaf de kunstenaar en skateboarden het onderwerp.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:45 schreef Thomas B. het volgende:
Skatefotografie is ook vaak heel mooi en kan je zo aan de muur hangen om naar te kijken... had ze ingelijst boven m'n bed hangen. Maar is dat kunst? Ik denk het niet eigenlijk.
Vroeger was het gelijk als ik uit mijn werk kwam skaten wat de klok luidt. Een biertje kwam daar ook weleens aan te pas inderdaadquote:Een lifestyle vind ik het zeker wel, eigenlijk nog meer dan dat ik het een sport vind. Het bepaalt in grote mate de mensen met wie je omgaat, de kleding die je draagt en de dingen die je doet. In de tijd dat ik nog veel skate, was ik heel wat meer in het park te vinden met wat biertjes dan in de kroeg ofzo. In dat opzicht is het zeker wel een lifestyle. En meer dan een sport omdat ik het niet zag als sport of iets waarin ik de beste wilde zijn en wilde presteren, of zelfs maar een goede conditie krijgen ofzoiets, maar gewoon echt als hobby inderdaad.
Hmmm, ik heb ooit samen met een vriend skateboardlessen gegeven aan een groepje. Dan kun je het toch vergelijken met een training, maar dat is niet de essentie van het skateboarden (was wel leuk overigens).quote:En daarom is het eigenlijk de mooiste sport die er isJe gaat niet bij een club waar je training krijgt en op zaterdag wedstrijden moet rijden. Je gaat skaten, niet alleen omdat het gewoon zo fucking gek is, maar omdat je gewoon gaat chillen met je maten en daarbij lekker skaten.
inspanning is de beste ontspanningquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:47 schreef Document1 het volgende:
Wat ik ook heb is dat als ik me kut voel of whatever, ik mn plank pak en alles er uit kan raggen, zelfs al cruise ik maar een beetje
Dat voelt zo klote he!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:26 schreef Lakai het volgende:
maar als ik mij kut voel, en ik ga planken en vervolgens gaat dat ok kut....dan breek ik
of mijn deck
Same here!quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:38 schreef Rechterbal het volgende:
Ik kan sowieso niet presteren op me board als iedereen iets van me verwacht.
Dan moet ik ze echt wegdenken![]()
Heeft jou board een afwijking?quote:Op zondag 22 april 2007 21:49 schreef DoDie het volgende:
Weet iemand wat ik fout doe, als ik rijdend ollie en mijn ik met 1 voet op de grond land?
Stilstaand gaat ie wel gewoon goed
jouw ik?quote:Op zondag 22 april 2007 21:49 schreef DoDie het volgende:
Weet iemand wat ik fout doe, als ik rijdend ollie en mijn ik met 1 voet op de grond land?
dat is stiekeme angst die je hebt, heb/had ik ook last van.quote:Op zondag 22 april 2007 22:52 schreef DoDie het volgende:
Staat toch goed?. Mijn board heeft geen afwijking denk ik, heb het ook op iemand anders zijn board. Heb net een uur geoefend maar niks! :|
Yep, had ik altijd met de kickflipquote:Op maandag 23 april 2007 00:57 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
dat is stiekeme angst die je hebt, heb/had ik ook last van.
zonder dat je het weet ben je bang om te vallen daarom gaat je been naast je plank.
Same here!quote:Op maandag 23 april 2007 01:06 schreef Document1 het volgende:
[..]
Yep, had ik altijd met de kickfliptot ie een keer goed ging en toen was het over
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 20:50 schreef Conekiller het volgende:
http://youtube.com/watch?v=PMM-3_ksv6w&mode=related&search=
wow das vetquote:Op maandag 23 april 2007 20:50 schreef Conekiller het volgende:
http://youtube.com/watch?v=PMM-3_ksv6w&mode=related&search=
voor zover ik weet welquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:03 schreef DoDie het volgende:
Ik heb nog 1 klein vraagje trouwens
Ben ik de enige die goofy rijd, en normal ollied? Snowboarden ben ik ook goofy, maar ik moet nu dus leren om normal te gaan rijden....
kameraad van mij stept goofy (mongo), ollied regular. echt zo;n probleem geval.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:03 schreef DoDie het volgende:
Ik heb nog 1 klein vraagje trouwens
Ben ik de enige die goofy rijd, en normal ollied? Snowboarden ben ik ook goofy, maar ik moet nu dus leren om normal te gaan rijden....
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:02 schreef luciferist het volgende:
[..]
met mongo steppen kan je wel sneller
Damm, dat is een nasty wondquote:Op maandag 23 april 2007 11:56 schreef Conekiller het volgende:
en de brandwond. Kwam een auto aan die ik niet echt kon ontwijken. Toen op m'n kont weggelede met m'n voet perongeluk onder m'n been :S
[afbeelding]
[afbeelding]
En de broek
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:34 schreef luciferist het volgende:
ik kan ook geen meter skaten als anderen toekijken, zelfs mijn ollie kan dan nog zo fout gaan XD
Het blijft idd, erg kut. Onder een groepje skaters lukt het nog redelijk, maar bij vreemden of andere vrienden, gaat het niet echt top nee.quote:Op zondag 22 april 2007 20:07 schreef Snever het volgende:
[..]
Same here!
Terwijl ik als ik alleen ben alles meteen land en zelfs nieuwe dingen makkelijker leer!
Ik tic-tac toch meestalquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef Rechterbal het volgende:
Mongo ziet vet uit, maar je hebt er niks aan![]()
ziet mongo er vet uit?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef Rechterbal het volgende:
Rijdende ollie gaat heel anders dan een stilstaande ollie, dus dat is ff oefenen.quote:Op zondag 22 april 2007 21:49 schreef DoDie het volgende:
Weet iemand wat ik fout doe, als ik rijdend ollie en ik met 1 voet op de grond land?
Onjuist.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef Rechterbal het volgende:
half jaartje nu. Na brussel vorig jaarquote:Op woensdag 25 april 2007 09:26 schreef hermanniet het volgende:
[..]
ziet mongo er vet uit?![]()
conekiller > sinds wanneer tuck jij met je knie op het bord? skate het ook fijner?
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef KaMo het volgende:
Yes yes yes! Kan eindelijk stoep op Ollieën
(Vast niet perfect maar het is een begin en ik kom erop)
Feliquote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef KaMo het volgende:
Koel man moet een goed gevoel gegeven hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef KaMo het volgende:
hehe, ik kan me nog herinneren hoe ik daar op oefende vroeger. Hoe vaak ik niet met mijn truck achter de stoeprand ben blijven hangen...quote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef KaMo het volgende:
idd, smackquote:Op donderdag 26 april 2007 08:30 schreef Goofup het volgende:
[..]
hehe, ik kan me nog herinneren hoe ik daar op oefende vroeger. Hoe vaak ik niet met mijn truck achter de stoeprand ben blijven hangen...
Gefeliciteerd. Nu op zoek naar een hogere stoeprand
ik vind dat juist niet...quote:Op donderdag 26 april 2007 09:17 schreef Conekiller het volgende:
Ik vind op een een of andere manier het makkelijker om hoog ergens op te ollieen dan eroverheen
ongeveer hetzelfde als je avatar jaquote:Op donderdag 26 april 2007 12:07 schreef Lakai het volgende:
[..]
idd, smack
en als je genoeg snelheid had dan vloog je wel eens !!
is dat je vrouw?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:35 schreef Goofup het volgende:
ik vind ergens overheen ook gemakkelijker, dan hoef je niet helemaal je evenwicht te vinden bij het landen.
[afbeelding]
Fototje van een ollie over een fietsenrekje in een parkeergarage in Brussel waar we onderweg met vakantie langsreden en besloten te 'overnachten'.
ik kan zelf niet zien of de foto werkt, want die wordt geblokkeerd waar ik nu zit, maar als het goed is heb ik de goeie uitgekozen
http://illusion.komado.nl/vid3.htmlquote:Op donderdag 26 april 2007 18:03 schreef KaMo het volgende:
* KaMo is een vid aan het uploaden
Met mijn noobbasics![]()
ja heb ik ook. Kon vroeger altijd op het op een na hoogste blok in ons park springen... maar erover heen was moeilijker. Maar dat is logisch, want als je ergens op olliet kan je 'm veel hoger en veel sneller catchen dan wanneer je nog helemaal naar beneden moet... denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:17 schreef Conekiller het volgende:
Ik vind op een een of andere manier het makkelijker om hoog ergens op te ollieen dan eroverheen
ik weet waar het bij mij aanligt, post ik wel zodra ik tijd heb, ben eerst nog ff inklaagbaak reacties uitlokken over pepijnquote:Op donderdag 26 april 2007 21:46 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ja heb ik ook. Kon vroeger altijd op het op een na hoogste blok in ons park springen... maar erover heen was moeilijker. Maar dat is logisch, want als je ergens op olliet kan je 'm veel hoger en veel sneller catchen dan wanneer je nog helemaal naar beneden moet... denk ik.
5 min skaten, 10 min liggen, 5 min skaten, 10 min liggen, 5 min skaten, 10 min liggen, 5 min skaten, 10 min liggen,quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:16 schreef ikJur het volgende:
heb ik nou zo'n kutconditie of is t gewoon te warm om te skaten.
pfff hou t nog geen 5 minuten vol
haha vet ik wou er ook nog heen maar had een feestje gehad dus kwam een beetje traag op gang, ben maar naar doesburg gegaanquote:Op zondag 29 april 2007 11:51 schreef luciferist het volgende:
[..]
5 min skaten, 10 min liggen, 5 min skaten, 10 min liggen, 5 min skaten, 10 min liggen, 5 min skaten, 10 min liggen,
ik was gisteren nog op skatefest in wehl.
1 2 3 4 | 22.50¤ incl verzendkosten 15¤ als je ze ophaalt hier (den haag, kan bij het spui) |
maakt het nou uit of ze lelijk zijn. Ze doen wat ze moeten doen tochquote:Op zondag 29 april 2007 14:52 schreef Rechterbal het volgende:
Wat een lelijke wieletjes![]()
IK ga me eens douchen en dan ga ik skaten![]()
Tricks over putjes <3 kan ik nu nog uren doenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:12 schreef Goofup het volgende:
ik ben opgegroeid in klein dorpje en wist me daar altijd wel te vermaken; ook al was er eigenlijk niet echt iets om te skaten. Ik kon me uren vermaken op een fietspad, door truukjes over de put te maken enz.
Ze zijn loeizwaar voor truukjes, maar op zich wel leuk om een bochtje mee te maken. Het is een soort snowboarden op wieltjes, maar dan zonder bier bij de après-ski. Niet echt leuk dusquote:
Omdat die negertjes wachten totdat je hard op je vreet gaat, dan je board stelen, en ze vervolgens het verkopen op de zwarte markt voor 5 euroquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:35 schreef Conekiller het volgende:
waarom niet skaten in afrika? Wees creatief
Had er nog nooit van gehoord eerlijk gezegd. Maar als ik zie wat ze er in die filmpjes allemaal mee uitvreten, lijkt het wel alsof het toch allemaal een stukje makkelijker gaat dan met een gewone plank. Ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:51 schreef Conekiller het volgende:
Breeks snel uit van achter. Standup slides zijn wel de shizzle dus
http://youtube.com/watch?v=YN5AIt1kGwg
voordeel is dat het ook in pools ed gebruikt kan worden. Vorig jaar in oldenzaal ook geprobeerd en dat is wel leuk.
Daarom hebben we een hele aardige meneer hier in de buurt, die even met zijn puppyhondje langskomt als wij aan het skaten zijn, zodat die kuthonden dat blaffen en bijten afleren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:25 schreef Conekiller het volgende:
nope
mijn deck bestaat daaruit...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef Rechterbal het volgende:
Verdomme, ik heb een chip! [afbeelding]
als je nu ook vooruit leert skaten praten we verderquote:Op zondag 6 mei 2007 11:52 schreef hermanniet het volgende:
in de laatste dagen van dit topic toch maar even mijn filmpje droppen..
ik heb namelijk achteruit leren skaten!!! vet moeilijk jong!!!![]()
check hier
nice & clean!!quote:Op zondag 6 mei 2007 18:04 schreef Lakai het volgende:
heb ook weer een filmpje
van koninginnendag !
http://www.youtube.com/watch?v=62PXRnDazEs
Is nieuw in Eindhoven sinds de winter ongeveer....quote:
heel leuk, heel leuk...quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:13 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Omdat die negertjes wachten totdat je hard op je vreet gaat, dan je board stelen, en ze vervolgens het verkopen op de zwarte markt voor 5 euro![]()
leuk parkje ik zou blij zijn als ze maar een fractie van zoiets hier neer zouden plempen.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:04 schreef Lakai het volgende:
heb ook weer een filmpje
van koninginnendag !
http://www.youtube.com/watch?v=62PXRnDazEs
die gozâh ben ikquote:Op maandag 7 mei 2007 13:09 schreef ikJur het volgende:
[..]
leuk parkje ik zou blij zijn als ze maar een fractie van zoiets hier neer zouden plempen.
Die gozer heeft wel beetje zelfde stijl als ik grappig. al sta ik wel regular
hij is braziliaansquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:22 schreef Conekiller het volgende:
italiaan is het. Flavio. Hij is hoofdorganisator van de ASS www.amsterdamslalom.com
nu slalom met echte regels en niet 1 cone om en DQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |