quote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef KaMo het volgende:
Yes yes yes! Kan eindelijk stoep op Ollieën
(Vast niet perfect maar het is een begin en ik kom erop)
Feliquote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef KaMo het volgende:
Koel man moet een goed gevoel gegeven hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef KaMo het volgende:
hehe, ik kan me nog herinneren hoe ik daar op oefende vroeger. Hoe vaak ik niet met mijn truck achter de stoeprand ben blijven hangen...quote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef KaMo het volgende:
idd, smackquote:Op donderdag 26 april 2007 08:30 schreef Goofup het volgende:
[..]
hehe, ik kan me nog herinneren hoe ik daar op oefende vroeger. Hoe vaak ik niet met mijn truck achter de stoeprand ben blijven hangen...
Gefeliciteerd. Nu op zoek naar een hogere stoeprand
ik vind dat juist niet...quote:Op donderdag 26 april 2007 09:17 schreef Conekiller het volgende:
Ik vind op een een of andere manier het makkelijker om hoog ergens op te ollieen dan eroverheen
ongeveer hetzelfde als je avatar jaquote:Op donderdag 26 april 2007 12:07 schreef Lakai het volgende:
[..]
idd, smack
en als je genoeg snelheid had dan vloog je wel eens !!
is dat je vrouw?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:35 schreef Goofup het volgende:
ik vind ergens overheen ook gemakkelijker, dan hoef je niet helemaal je evenwicht te vinden bij het landen.
[afbeelding]
Fototje van een ollie over een fietsenrekje in een parkeergarage in Brussel waar we onderweg met vakantie langsreden en besloten te 'overnachten'.
ik kan zelf niet zien of de foto werkt, want die wordt geblokkeerd waar ik nu zit, maar als het goed is heb ik de goeie uitgekozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |