Ik vind dat fotografie wel een kunst is, maar dan is de fotograaf de kunstenaar en skateboarden het onderwerp.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:45 schreef Thomas B. het volgende:
Skatefotografie is ook vaak heel mooi en kan je zo aan de muur hangen om naar te kijken... had ze ingelijst boven m'n bed hangen. Maar is dat kunst? Ik denk het niet eigenlijk.
Vroeger was het gelijk als ik uit mijn werk kwam skaten wat de klok luidt. Een biertje kwam daar ook weleens aan te pas inderdaadquote:Een lifestyle vind ik het zeker wel, eigenlijk nog meer dan dat ik het een sport vind. Het bepaalt in grote mate de mensen met wie je omgaat, de kleding die je draagt en de dingen die je doet. In de tijd dat ik nog veel skate, was ik heel wat meer in het park te vinden met wat biertjes dan in de kroeg ofzo. In dat opzicht is het zeker wel een lifestyle. En meer dan een sport omdat ik het niet zag als sport of iets waarin ik de beste wilde zijn en wilde presteren, of zelfs maar een goede conditie krijgen ofzoiets, maar gewoon echt als hobby inderdaad.
Hmmm, ik heb ooit samen met een vriend skateboardlessen gegeven aan een groepje. Dan kun je het toch vergelijken met een training, maar dat is niet de essentie van het skateboarden (was wel leuk overigens).quote:En daarom is het eigenlijk de mooiste sport die er isJe gaat niet bij een club waar je training krijgt en op zaterdag wedstrijden moet rijden. Je gaat skaten, niet alleen omdat het gewoon zo fucking gek is, maar omdat je gewoon gaat chillen met je maten en daarbij lekker skaten.

inspanning is de beste ontspanningquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:47 schreef Document1 het volgende:
Wat ik ook heb is dat als ik me kut voel of whatever, ik mn plank pak en alles er uit kan raggen, zelfs al cruise ik maar een beetje

Dat voelt zo klote he!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:26 schreef Lakai het volgende:
maar als ik mij kut voel, en ik ga planken en vervolgens gaat dat ok kut....dan breek ik
of mijn deck

Same here!quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:38 schreef Rechterbal het volgende:
Ik kan sowieso niet presteren op me board als iedereen iets van me verwacht.
Dan moet ik ze echt wegdenken![]()

Heeft jou board een afwijking?quote:Op zondag 22 april 2007 21:49 schreef DoDie het volgende:
Weet iemand wat ik fout doe, als ik rijdend ollie en mijn ik met 1 voet op de grond land?
Stilstaand gaat ie wel gewoon goed

jouw ik?quote:Op zondag 22 april 2007 21:49 schreef DoDie het volgende:
Weet iemand wat ik fout doe, als ik rijdend ollie en mijn ik met 1 voet op de grond land?

dat is stiekeme angst die je hebt, heb/had ik ook last van.quote:Op zondag 22 april 2007 22:52 schreef DoDie het volgende:
Staat toch goed?. Mijn board heeft geen afwijking denk ik, heb het ook op iemand anders zijn board. Heb net een uur geoefend maar niks! :|

Yep, had ik altijd met de kickflipquote:Op maandag 23 april 2007 00:57 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
dat is stiekeme angst die je hebt, heb/had ik ook last van.
zonder dat je het weet ben je bang om te vallen daarom gaat je been naast je plank.

Same here!quote:Op maandag 23 april 2007 01:06 schreef Document1 het volgende:
[..]
Yep, had ik altijd met de kickfliptot ie een keer goed ging en toen was het over
![]()

quote:Op maandag 23 april 2007 20:50 schreef Conekiller het volgende:
http://youtube.com/watch?v=PMM-3_ksv6w&mode=related&search=

wow das vetquote:Op maandag 23 april 2007 20:50 schreef Conekiller het volgende:
http://youtube.com/watch?v=PMM-3_ksv6w&mode=related&search=

voor zover ik weet welquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:03 schreef DoDie het volgende:
Ik heb nog 1 klein vraagje trouwens
Ben ik de enige die goofy rijd, en normal ollied? Snowboarden ben ik ook goofy, maar ik moet nu dus leren om normal te gaan rijden....

kameraad van mij stept goofy (mongo), ollied regular. echt zo;n probleem geval.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:03 schreef DoDie het volgende:
Ik heb nog 1 klein vraagje trouwens
Ben ik de enige die goofy rijd, en normal ollied? Snowboarden ben ik ook goofy, maar ik moet nu dus leren om normal te gaan rijden....

quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:02 schreef luciferist het volgende:
[..]
met mongo steppen kan je wel sneller

Damm, dat is een nasty wondquote:Op maandag 23 april 2007 11:56 schreef Conekiller het volgende:
en de brandwond. Kwam een auto aan die ik niet echt kon ontwijken. Toen op m'n kont weggelede met m'n voet perongeluk onder m'n been :S
[afbeelding]
[afbeelding]
En de broek
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:34 schreef luciferist het volgende:
ik kan ook geen meter skaten als anderen toekijken, zelfs mijn ollie kan dan nog zo fout gaan XD
Het blijft idd, erg kut. Onder een groepje skaters lukt het nog redelijk, maar bij vreemden of andere vrienden, gaat het niet echt top nee.quote:Op zondag 22 april 2007 20:07 schreef Snever het volgende:
[..]
Same here!
Terwijl ik als ik alleen ben alles meteen land en zelfs nieuwe dingen makkelijker leer!

Ik tic-tac toch meestalquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef Rechterbal het volgende:
Mongo ziet vet uit, maar je hebt er niks aan![]()

ziet mongo er vet uit?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef Rechterbal het volgende:

Rijdende ollie gaat heel anders dan een stilstaande ollie, dus dat is ff oefenen.quote:Op zondag 22 april 2007 21:49 schreef DoDie het volgende:
Weet iemand wat ik fout doe, als ik rijdend ollie en ik met 1 voet op de grond land?

Onjuist.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef Rechterbal het volgende:

half jaartje nu. Na brussel vorig jaarquote:Op woensdag 25 april 2007 09:26 schreef hermanniet het volgende:
[..]
ziet mongo er vet uit?![]()
conekiller > sinds wanneer tuck jij met je knie op het bord? skate het ook fijner?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |