quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:02 schreef luciferist het volgende:
[..]
met mongo steppen kan je wel sneller

Damm, dat is een nasty wondquote:Op maandag 23 april 2007 11:56 schreef Conekiller het volgende:
en de brandwond. Kwam een auto aan die ik niet echt kon ontwijken. Toen op m'n kont weggelede met m'n voet perongeluk onder m'n been :S
[afbeelding]
[afbeelding]
En de broek
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:34 schreef luciferist het volgende:
ik kan ook geen meter skaten als anderen toekijken, zelfs mijn ollie kan dan nog zo fout gaan XD
Het blijft idd, erg kut. Onder een groepje skaters lukt het nog redelijk, maar bij vreemden of andere vrienden, gaat het niet echt top nee.quote:Op zondag 22 april 2007 20:07 schreef Snever het volgende:
[..]
Same here!
Terwijl ik als ik alleen ben alles meteen land en zelfs nieuwe dingen makkelijker leer!

Ik tic-tac toch meestalquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef Rechterbal het volgende:
Mongo ziet vet uit, maar je hebt er niks aan![]()

ziet mongo er vet uit?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef Rechterbal het volgende:

Rijdende ollie gaat heel anders dan een stilstaande ollie, dus dat is ff oefenen.quote:Op zondag 22 april 2007 21:49 schreef DoDie het volgende:
Weet iemand wat ik fout doe, als ik rijdend ollie en ik met 1 voet op de grond land?
Stilstaand gaat ie wel gewoon goed

Onjuist.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef Rechterbal het volgende:

half jaartje nu. Na brussel vorig jaarquote:Op woensdag 25 april 2007 09:26 schreef hermanniet het volgende:
[..]
ziet mongo er vet uit?![]()
conekiller > sinds wanneer tuck jij met je knie op het bord? skate het ook fijner?

quote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef KaMo het volgende:
Yes yes yes! Kan eindelijk stoep op Ollieën
(Vast niet perfect maar het is een begin en ik kom erop)

Feliquote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef KaMo het volgende:

Koel man moet een goed gevoel gegeven hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef KaMo het volgende:

hehe, ik kan me nog herinneren hoe ik daar op oefende vroeger. Hoe vaak ik niet met mijn truck achter de stoeprand ben blijven hangen...quote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef KaMo het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |