quote:15-4-2007 20:13:56 waren paar lui vandaag
15-4-2007 20:13:58 net zo wild
15-4-2007 20:14:02 lui vielen elke keer weer net zo hard
15-4-2007 20:14:11 zonder shirt, vol met de rug over die ruwe asfaltbultjes

OMG OMG!quote:Op zondag 15 april 2007 21:55 schreef luciferist het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
en bbq

LOL! das zo vet XD ik wou een 180 handshovit doen, en dan weer 180 eronder,quote:Op zondag 15 april 2007 23:29 schreef hermanniet het volgende:
haha![]()
quote van een msn gesprek met een local van daar:
[..]

bonusquote:Op maandag 16 april 2007 14:13 schreef Document1 het volgende:
Doet me denken aan een Bonus.... zo met je poot op de grond... niet dat dat hetis maar dacht meld t ff

Moet je lid voor zijnquote:Op maandag 16 april 2007 14:32 schreef blondesporter het volgende:
Check dit filmpje: Een lerende skateboarder.
http://groningen.i-see.tv/movies/1045/?channelID=

Hij staat toch op een plank... das pas een kick man met dikke snelheid ergens vanaf gaanquote:

Die bovenste foto's wel... doen het niet zoquote:Op maandag 16 april 2007 20:22 schreef Conekiller het volgende:
Het is trouwens geen imageshack maar op photobucket geupt :S

ik doe ze nog een keer. Ik zie het nu ookquote:Op maandag 16 april 2007 20:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Die bovenste foto's wel... doen het niet zo

Ze meoten toch wat verzinnen op dat moe worden tijdens skatenquote:Op zondag 15 april 2007 14:52 schreef Lakai het volgende:
vind het ook veel te warm.....2 ollies en je bent dood....

Doen, ik vind het wel tof namelijkquote:Op maandag 16 april 2007 20:46 schreef Conekiller het volgende:
[..]
ik doe ze nog een keer. Ik zie het nu ook

bonus = bonelessquote:Op maandag 16 april 2007 14:13 schreef Document1 het volgende:
Doet me denken aan een Bonus.... zo met je poot op de grond... niet dat dat hetis maar dacht meld t ff

Ik moet nog ergens video-opname hebben van hetzelfde (als ik het goed begreep) zonder handen to manualquote:Op maandag 16 april 2007 14:29 schreef luciferist het volgende:
en ik kan hem van een curb zonder mijn voetjes neer te zetten, sweet he

quote:Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef Conekiller het volgende:
Streetskaten hangt er maar wat bij wat dat betreft

van die dingen moet ik eigenlijk een beetjequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:44 schreef SharQueDo het volgende:
"I concider skateboarding an art form, a lifestyle and a sport."
-Tony Hawk
* helemaal mee eensch is![]()

mooi verhaal voel ik me wel inquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:45 schreef Thomas B. het volgende:
Ach, is skateboarden een vorm van kunst? Voor mij niet echt. Maar dingen als klassiek ballet kunnen ook als kunst gezien worden. Als je het op die manier bekijkt en je pakt een zieke skatefilm, speelt 'm een beetje vertraagd af en je zet er een mooi muziekje onder, kan het wel iets kunstigs hebben natuurlijk. Skatefotografie is ook vaak heel mooi en kan je zo aan de muur hangen om naar te kijken... had ze ingelijst boven m'n bed hangen. Maar is dat kunst? Ik denk het niet eigenlijk.
Een lifestyle vind ik het zeker wel, eigenlijk nog meer dan dat ik het een sport vind. Het bepaalt in grote mate de mensen met wie je omgaat, de kleding die je draagt en de dingen die je doet. In de tijd dat ik nog veel skate, was ik heel wat meer in het park te vinden met wat biertjes dan in de kroeg ofzo. In dat opzicht is het zeker wel een lifestyle. En meer dan een sport omdat ik het niet zag als sport of iets waarin ik de beste wilde zijn en wilde presteren, of zelfs maar een goede conditie krijgen ofzoiets, maar gewoon echt als hobby inderdaad.
En daarom is het eigenlijk de mooiste sport die er isJe gaat niet bij een club waar je training krijgt en op zaterdag wedstrijden moet rijden. Je gaat skaten, niet alleen omdat het gewoon zo fucking gek is, maar omdat je gewoon gaat chillen met je maten en daarbij lekker skaten.

ik fotografeer zelf alquote:Op woensdag 18 april 2007 01:27 schreef GenesiZ het volgende:
Onderstaande post heb ik in het vorige topic al geplaatst, heeft iemand hier nog intresse in ?
[centraal] skateboarding topic deel #7

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |