Ja, ik weet dat ik niet hoog genoeg kom, daardoor krijg ik me andere voet niet goed eropquote:Op maandag 9 april 2007 10:01 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik weet al precies wat het probleem is bij jouw en de kickflip. De meeste mensen springen niet hoog genoeg als ze de kickflip doen. Denk eraan. Zodra je flipt hoog springen. Dan komt alles goed
damn... ik zat m'n tijd weer te verdoen met eitjes zoeken en dan zul je net zien dat je dit mist. Iemand geweest? Al zal een signeersessie niet echt spannend zijnquote:Op maandag 9 april 2007 12:33 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
voor de mensen die in amsterdam zijn en een handtekening willen van nicky guerrero, hij geeft vandaag (09-04-07) een signeer sessie in de rodolfos in de magna plaza vanaf 14.00u
is dat niet dat buitenparkje in Tilburg?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:44 schreef Rubbish11 het volgende:
Dalijk weer is eventjes rollen
Een paar fotos die ik van een maat van me heb gemaakt afgelopen week:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry als ze groot zijn.. Ik ben niet zo goed in verkleinen
Zoiets ja. Je moet ook eens proberen dat je als je de ollie doet voor de flipt je iets naar achter ollied. Dat werkte bij mij iigquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Met de kickflip is het niet persee dat mensen niet hoog genoeg springen er zijn ook hééééel veel mensen die bij de kickflip hun ene been weer op de grond zetten en niet hoog houden, dan flippen ze en stappen ze met 1 been op hun board en 1 been op de grondDat is gewoon questie van oefenen
![]()
Nee heurquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:37 schreef Document1 het volgende:
Ben ik de enige die eerst de ollie leerde?
hehe, ik had het alleen over de flips.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:37 schreef Document1 het volgende:
Ben ik de enige die eerst de ollie leerde?
kruisje+pijltje links+ vierkantje?quote:
Een 540 :/quote:Op woensdag 11 april 2007 12:44 schreef hermanniet het volgende:
nee hoor, ik kon hem echt op flat!!!
ben hem alleen verleerd toen ik de ollie ging leren...![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:44 schreef hermanniet het volgende:
nee hoor, ik kon hem echt op flat!!!
ben hem alleen verleerd toen ik de ollie ging leren...![]()
Ik kan het net zoquote:Op woensdag 11 april 2007 14:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind dat alleen maar kut truukjes tenzij je het net zo goed kan als rodney mullen, anders vind ik het eruit ziet alsof je geen fatsoenlijke flips e.d. kan en maar gewoon zoiets probeert
het was niet egt druk nee, alleen de mensen die wat van hem moesten ( fotografen, mensen van een muziek website, nog een dude van een skateboardsite enz.)quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:06 schreef Cat_Byte het volgende:
[..]
damn... ik zat m'n tijd weer te verdoen met eitjes zoeken en dan zul je net zien dat je dit mist. Iemand geweest? Al zal een signeersessie niet echt spannend zijn![]()
leek wel of me wielen aan het smelten waren gisterenquote:Op zondag 15 april 2007 13:59 schreef Rechterbal het volgende:
Hmmm, het was wel verdomde heet de afgelopen paar dagen. Skaten is niet te doen [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |