niet iedereen met rood haar heet Wiegerquote:
Nice!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:38 schreef Talmon het volgende:
Yo... ik heb gister ook weer eens geskateboardwas wel weer is leuk..
Hier een actie foto'tje..
[afbeelding]
Zoiets is dus serieus mijn doelquote:Op woensdag 4 april 2007 00:38 schreef Talmon het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 april 2007 08:44 schreef Goofup het volgende:
[..]
niet iedereen met rood haar heet Wieger
OMGquote:Op woensdag 4 april 2007 13:06 schreef Lakai het volgende:
[..]
is niet wiegerrrrrr
Niels van der zeeuw volgens mij
Ey wat heeft zo'n trucje voor nut? Beetje doelloos op je deck springen...quote:
damn, een uurtje later ging mijn wekker alweerquote:Op donderdag 5 april 2007 04:52 schreef Document1 het volgende:
Oh das wel een goed idee man, dat ga ik ff doen voor ik ga slapen
het enige nut wat ik ervan inzie is, dat als een truukje mislukt, je hem zo kan oplossenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:22 schreef Talmon het volgende:
[..]
Ey wat heeft zo'n trucje voor nut? Beetje doelloos op je deck springen...
Nja t zal wel aan mij liggenmaar vind t beetje nutteloos
nike neemt contact met me op als het goed is.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:00 schreef Goofup het volgende:
die schoenen zien er nog leuk uit ook (vind ik dan).
Moest je je schoenmaat nog opgeven, of krijg je gewoon een paar boten opgestuurd?
Ach ja ik was euhm.... een beetje dronkenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:46 schreef Goofup het volgende:
[..]
damn, een uurtje later ging mijn wekker alweer
ik ga best vaak voor het slapen nog ff een stukkie rijden lekker relaxt al het asfalt van mijquote:Op donderdag 5 april 2007 04:52 schreef Document1 het volgende:
Oh das wel een goed idee man, dat ga ik ff doen voor ik ga slapen
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:28 schreef Lakai het volgende:
zijn die fotos geschoten in Uden??
Dat onderste deck van die stapel is van mij en ik sta er een beetje achter te kijkenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:38 schreef Talmon het volgende:
[afbeelding]
En ik met één voet de kickflipquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:51 schreef Snever het volgende:
Ze zijn prima
Vandaag voor het eerst de 360 Flip goed gelandt. I am proud
Dat is kut, dan kan je er nietmeer rijden zonder je board vies te makenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef Rechterbal het volgende:
Anyway: Kom ik vandaag bij de halfpipe aan, ligt er gewoon een grote vlek bloedIk weet niet van wie dat bloed was, maar diegene die heeft zich flink pijn gedaan, en een sigaretje gerookt
(het bloedpoor stopte bij een bebloed leeg Malboro-pakje
)
Ik weet al precies wat het probleem is bij jouw en de kickflip. De meeste mensen springen niet hoog genoeg als ze de kickflip doen. Denk eraan. Zodra je flipt hoog springen. Dan komt alles goedquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:14 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
En ik met één voet de kickflipIk kreeg nooit de flip beweging gedaan, maar nu wel
![]()
Anyway: Kom ik vandaag bij de halfpipe aan, ligt er gewoon een grote vlek bloedIk weet niet van wie dat bloed was, maar diegene die heeft zich flink pijn gedaan, en een sigaretje gerookt
(het bloedpoor stopte bij een bebloed leeg Malboro-pakje
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |