gaan die niet snel kapot?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:22 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ik draag nu gewoon One Stars van Converse (bekend van Allstars).![]()
Ze zitten heerlijk, zijn mooi, en skaten lekker. Opzich vind ik schoenen met een flexibele zool die recht en dun is ideaal.
Kustums zijn ook mooi, en zitten lekker. Ik heb er alleen nog geen, maar heb al eens op schoenen van een vriend geskate dus. En ze zijn zowat onbreekbaar, die vried skate nu al anderhalf jaar op die dingen en de schoen is op een paar gaatjes nog intact. Anyway, het was dat, of me gloednieuwe hagelwitte K-Swiss![]()
Dit worden me nieuwe schoenen, en als ze wat ouder zijn, zal ik uiteindelijk ook op deze skaten.![]()
[afbeelding]![]()
Als je het goed doet kun je het zelfs oprijdenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:10 schreef ikJur het volgende:
die gozer daarachtter gaat wel erg veel moeite doen om die 5 cm op te ollien
Nee, die gast ging iets heel moeiliks doen met handen enzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:10 schreef ikJur het volgende:
die gozer daarachtter gaat wel erg veel moeite doen om die 5 cm op te ollien
Die funbox?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:11 schreef Rechterbal het volgende:
Ze rijden lekker hé
Onze is echter alleen die ramp van jullie daar, + een paaltje. De ramp zou echt vet zijn als ie 2 keer zo breed/groot was.![]()
Halfpipe dusquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:57 schreef Rechterbal het volgende:
Dat ding, waar dat jogentje op gaat flippen, dat ding, zou perfect zijn als ie 2 keer zo breed was.
waarom hou je je truckstand vast met je hand?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:45 schreef KaMo het volgende:
[afbeelding]
Old Skool Style
EDIT:
En truckstand:
[afbeelding]
Ik kan ook failure pogoquote:Op zondag 1 april 2007 14:05 schreef luciferist het volgende:
[..]
waarom hou je je truckstand vast met je hand?
ik hou hem tegen met mijn andere voet, dan kan je ook nog pogospringen enzo XD
en switch uitrijden gaat dan makkelijker.
Ik zal het is oefenenquote:Op zondag 1 april 2007 21:57 schreef luciferist het volgende:
[..]
ja dat lukt mij ook want ik kan mijn deck nog wel vastpakken, ik vind hem alleen met veel mooier en makkelijker als je je hem met je voet tegendrukt ;p
ik begin zelf ook, wil alleen nog een vette groothoek lens,quote:Op zondag 1 april 2007 23:52 schreef GenesiZ het volgende:
Aloha,
Normaal zit ik in het snowboardtopic,( heb de OP-gemaakt) maar kom nu hier maar even kijken en gelijk wat vragen.
Wie wilt er gefotografeert worden?
Ik ben op zoek naar 1 of meerdere skateboarders die voor mijn voor lens hun shit laten zien uit de regio Rotterdam om daar een fotosessie te houden.
Voor mij is het puur om te leren skateshots te maken. De gear is aanwezig waaronder 12-24mm groothoeklens, 2 remote flitsers en alles wat er voor de rest voor nodig is. Ik heb enkel nog boarders en een lokatie nodig, maar die heb ik al in gedachte. Bij hotel New York lijkt het me erg vet om te schieten. Zie hier voor een aantal foto's.
De foto's wil ik maken in de avond, rond schemertijd voor een optimale functie van de flitsers. Enkele schots waar ik naar doel te gaan maken kun je vergelijken met deze, dat het gaat lukken is een 2e, maar dat zien we dan wel.
Foto's gemaakt door Switn
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto's gemaakt door Switn
Lijkt het je wat, om voor gratis foto's te skaten, laat het dan weten. Dan kan ik er mooi van leren, en als het lukt heb jij mooie shots
Nee, ik ben geen gast met een compactcam en dit is ook geen 1-april grap. In me sig staat mijn site, voor overige foto's.
hehe, dan hebben we ze alledrie gehadquote:
Was dus op rottegelsquote:Op maandag 2 april 2007 20:28 schreef luciferist het volgende:
[..]
90 draai?
trouwens op een glad oppervlak glijd hij net zo makkelijk 360, net als flat.
Was lang geleden 2 maanden minstensquote:Op maandag 2 april 2007 22:38 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Dat is geen shovit![]()
Ik kan het ook btw.
probeer met je voorste voet je board op te vangen en weer 90 graden terug te draaienquote:
Ik neem aan dat jij in 1 dag een 360 flip konquote:
Serieus, dat ziet te droog uitquote:
Filmpje openen in Imagereadyquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:40 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Serieus, dat ziet te droog uitHoe maak je eigennlijk zulke Gif-filmpjes?
Ga liever naar een bouwterein, sla de middelste planken eruit, en leg een plank ertussen.
Dan heb een leuk ding om op te ollie'en![]()
Hij wel jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef Goofup het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij in 1 dag een 360 flip kon
Moment, ik maak wel een plaatje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:50 schreef KaMo het volgende:
[..]
Filmpje openen in Imageready
Hoe bedoel je, middelsteplank waaruit slaan en wat voor plank waartussen?
Wat?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:27 schreef KaMo het volgende:
:/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |