quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:45 schreef Thomas B. het volgende:Skatefotografie is ook vaak heel mooi en kan je zo aan de muur hangen om naar te kijken... had ze ingelijst boven m'n bed hangen. Maar is dat kunst? Ik denk het niet eigenlijk.
Ik vind dat fotografie wel een kunst is, maar dan is de fotograaf de kunstenaar en skateboarden het onderwerp.
quote:
Een lifestyle vind ik het zeker wel, eigenlijk nog meer dan dat ik het een sport vind. Het bepaalt in grote mate de mensen met wie je omgaat, de kleding die je draagt en de dingen die je doet. In de tijd dat ik nog veel skate, was ik heel wat meer in het park te vinden met wat biertjes dan in de kroeg ofzo. In dat opzicht is het zeker wel een lifestyle. En meer dan een sport omdat ik het niet zag als sport of iets waarin ik de beste wilde zijn en wilde presteren, of zelfs maar een goede conditie krijgen ofzoiets, maar gewoon echt als hobby inderdaad.
Vroeger was het gelijk als ik uit mijn werk kwam skaten wat de klok luidt. Een biertje kwam daar ook weleens aan te pas inderdaad
![]()
Het was een soort vanzelfsprekendheid. Thuis? => vrienden opzoeken en skaten...
Tegenwoordig heb ik het daar helaas de tijd niet voor
quote:
En daarom is het eigenlijk de mooiste sport die er is
![]()
Je gaat niet bij een club waar je training krijgt en op zaterdag wedstrijden moet rijden. Je gaat skaten, niet alleen omdat het gewoon zo fucking gek is, maar omdat je gewoon gaat chillen met je maten en daarbij lekker skaten.
Hmmm, ik heb ooit samen met een vriend skateboardlessen gegeven aan een groepje. Dan kun je het toch vergelijken met een training, maar dat is niet de essentie van het skateboarden (was wel leuk overigens).
Los van dat is skateboarden natuurlijk ook al een sport. Maar naar mijn mening meer lichaamsbeheersing dan -beweging, maarja.. turnen is ook een sport.
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen: al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.