Tricks over putjes <3 kan ik nu nog uren doenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:12 schreef Goofup het volgende:
ik ben opgegroeid in klein dorpje en wist me daar altijd wel te vermaken; ook al was er eigenlijk niet echt iets om te skaten. Ik kon me uren vermaken op een fietspad, door truukjes over de put te maken enz.
Ze zijn loeizwaar voor truukjes, maar op zich wel leuk om een bochtje mee te maken. Het is een soort snowboarden op wieltjes, maar dan zonder bier bij de après-ski. Niet echt leuk dusquote:
Omdat die negertjes wachten totdat je hard op je vreet gaat, dan je board stelen, en ze vervolgens het verkopen op de zwarte markt voor 5 euroquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:35 schreef Conekiller het volgende:
waarom niet skaten in afrika? Wees creatief
Had er nog nooit van gehoord eerlijk gezegd. Maar als ik zie wat ze er in die filmpjes allemaal mee uitvreten, lijkt het wel alsof het toch allemaal een stukje makkelijker gaat dan met een gewone plank. Ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:51 schreef Conekiller het volgende:
Breeks snel uit van achter. Standup slides zijn wel de shizzle dus
http://youtube.com/watch?v=YN5AIt1kGwg
voordeel is dat het ook in pools ed gebruikt kan worden. Vorig jaar in oldenzaal ook geprobeerd en dat is wel leuk.
Daarom hebben we een hele aardige meneer hier in de buurt, die even met zijn puppyhondje langskomt als wij aan het skaten zijn, zodat die kuthonden dat blaffen en bijten afleren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:25 schreef Conekiller het volgende:
nope
mijn deck bestaat daaruit...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef Rechterbal het volgende:
Verdomme, ik heb een chip! [afbeelding]
als je nu ook vooruit leert skaten praten we verderquote:Op zondag 6 mei 2007 11:52 schreef hermanniet het volgende:
in de laatste dagen van dit topic toch maar even mijn filmpje droppen..
ik heb namelijk achteruit leren skaten!!! vet moeilijk jong!!!![]()
check hier
nice & clean!!quote:Op zondag 6 mei 2007 18:04 schreef Lakai het volgende:
heb ook weer een filmpje
van koninginnendag !
http://www.youtube.com/watch?v=62PXRnDazEs
Is nieuw in Eindhoven sinds de winter ongeveer....quote:
heel leuk, heel leuk...quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:13 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Omdat die negertjes wachten totdat je hard op je vreet gaat, dan je board stelen, en ze vervolgens het verkopen op de zwarte markt voor 5 euro![]()
leuk parkje ik zou blij zijn als ze maar een fractie van zoiets hier neer zouden plempen.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:04 schreef Lakai het volgende:
heb ook weer een filmpje
van koninginnendag !
http://www.youtube.com/watch?v=62PXRnDazEs
die gozâh ben ikquote:Op maandag 7 mei 2007 13:09 schreef ikJur het volgende:
[..]
leuk parkje ik zou blij zijn als ze maar een fractie van zoiets hier neer zouden plempen.
Die gozer heeft wel beetje zelfde stijl als ik grappig. al sta ik wel regular
hij is braziliaansquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:22 schreef Conekiller het volgende:
italiaan is het. Flavio. Hij is hoofdorganisator van de ASS www.amsterdamslalom.com
nu slalom met echte regels en niet 1 cone om en DQ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |