| 1 2 3 4 | 22.50¤ incl verzendkosten 15¤ als je ze ophaalt hier (den haag, kan bij het spui) |
maakt het nou uit of ze lelijk zijn. Ze doen wat ze moeten doen tochquote:Op zondag 29 april 2007 14:52 schreef Rechterbal het volgende:
Wat een lelijke wieletjes![]()
IK ga me eens douchen en dan ga ik skaten![]()
Tricks over putjes <3 kan ik nu nog uren doenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:12 schreef Goofup het volgende:
ik ben opgegroeid in klein dorpje en wist me daar altijd wel te vermaken; ook al was er eigenlijk niet echt iets om te skaten. Ik kon me uren vermaken op een fietspad, door truukjes over de put te maken enz.
Ze zijn loeizwaar voor truukjes, maar op zich wel leuk om een bochtje mee te maken. Het is een soort snowboarden op wieltjes, maar dan zonder bier bij de après-ski. Niet echt leuk dusquote:
Omdat die negertjes wachten totdat je hard op je vreet gaat, dan je board stelen, en ze vervolgens het verkopen op de zwarte markt voor 5 euroquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:35 schreef Conekiller het volgende:
waarom niet skaten in afrika? Wees creatief
Had er nog nooit van gehoord eerlijk gezegd. Maar als ik zie wat ze er in die filmpjes allemaal mee uitvreten, lijkt het wel alsof het toch allemaal een stukje makkelijker gaat dan met een gewone plank. Ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:51 schreef Conekiller het volgende:
Breeks snel uit van achter. Standup slides zijn wel de shizzle dus
http://youtube.com/watch?v=YN5AIt1kGwg
voordeel is dat het ook in pools ed gebruikt kan worden. Vorig jaar in oldenzaal ook geprobeerd en dat is wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |