Nee, de volgende die we gaan inhalen is Zwollequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:26 schreef bassieVL het volgende:
Zijn we al nummer een van STA?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:13 schreef bassieVL het volgende:
Wat een boel bierstraten in Breda. Dat kan geen toeval zijn.
Fixed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:28 schreef Sneeuwvlok het volgende:
TVP, 1 april kan denk ik uit het lijstje van koopzondagen...
Hé, gooi jij er even een TVP'tje in.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef tha_rizzo het volgende:
zal ik er dan ook maar een tvptje ingooien?
ik was Carlton echt zatquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:49 schreef Kuukske het volgende:
OMG Rizzo, je avatar. Wat doe je?
En je sig was je gedeeltelijk zat?quote:
heb je al een date met jouw kampertje?quote:
Like the virgin Mary said:quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
heb je al een date met jouw kampertje?
[de post klopt, dit is niet bedoelt voor frazz]
Dankjequote:Op dinsdag 3 april 2007 18:40 schreef veldmuis het volgende:
Zulks een goed topic en zulks een goed plaatje!
Heeft Rizzo een Kampo'tje?! Dude, ik dacht dat wij alles deelden?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[de post klopt, dit is niet bedoelt voor frazz]
kiwi gaf mij net uitleg en het is iets wat ik liever vergeetquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heeft Rizzo een Kampo'tje?! Dude, ik dacht dat wij alles deelden?
Edit: geen Kampo'tjes natuurlijk.
je had erbij moeten zijn in de stad gisterquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heeft Rizzo een Kampo'tje?! Dude, ik dacht dat wij alles deelden?
Edit: geen Kampo'tjes natuurlijk.
ow sorryquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
kiwi gaf mij net uitleg en het is iets wat ik liever vergeet
kiwi, ook niet posten svp, ik heb al een trauma
Doe toch maar even vertellen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:52 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
je had erbij moeten zijn in de stad gister![]()
keertje irl op terras ofzo, niet op fok.quote:
Prima deal.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
keertje irl op terras ofzo, niet op fok.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:34 schreef tha_rizzo het volgende:
ik vind van niet
maargoed
TEH ZON IS TERUG
Spa Rood.quote:
Puicke ondertitel, Rizzo!quote:
Ik onderscheid mij van de rest.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Pijpjes, veldmuis
wees blij dat iemand.....
Ja hè?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:45 schreef tha_rizzo het volgende:
dadelijk loopt heel het Breda-topique met het desbetreffende ondertitel
Maak daar dan Kuukske van!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Pijpjes, veldmuis
wees blij dat iemand.....
ZEG!quote:
Ik bedoelde gewoon Kuukskes, veldmuis. Wees blij dat iemand kuukskes eet.quote:
Ahhuhquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:25 schreef veldmuis het volgende:
Ik bedoelde gewoon Kuukskes, veldmuis. Wees blij dat iemand kuukskes eet.
Of eh, nee. Nouja. Zoiets.
Ja natuurlijk!quote:
So not true!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:43 schreef veldmuis het volgende:
Dan werk je niet hard genoeg, Kuukske.
quote:
In de stad bedoel je? Leuke smsjes stuurden jullie jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef tha_rizzo het volgende:
@Frats en het duo Kuukse en JD: het was echt ubergezellig daar, jullie hebben echt iets gemist
Gistermiddag was het ook erg gezellig bij citroentjequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
joh
wat had je anders verwacht?
@Frats en het duo Kuukse en JD: het was echt ubergezellig daar, jullie hebben echt iets gemist
Details worden hier niet op prijs gesteld. Dan gaat veldmuis blozen.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:11 schreef Frazz het volgende:
Gistermiddag was het ook erg gezellig bij citroentje
VM weet het al.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Details worden hier niet op prijs gesteld. Dan gaat veldmuis blozen.
Ehm, andersom hoop ik?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:14 schreef Frazz het volgende:
VM weet het al.
ik heb met haar pc gekeken en haar film gefixed
Neequote:
Sorry.quote:
Ah, ze wilde gewoon dat je voor haar bukte enzo. Nog eh intieme acties uitgehaald enzo?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:21 schreef Frazz het volgende:
[..]
NeeWant ze wist niet hoe haar dvd spelert werkte en ik drukte op 1 knopje en hij deed het
En naar de pc heb ik meer gekeken dan ik er ook iets aan gedaan heb (was niet veel mis mee)
Ik ben gewoon vrolijkquote:
Het intiemste was het opruimen van dr kamerquote:Op woensdag 4 april 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, ze wilde gewoon dat je voor haar bukte enzo. Nog eh intieme acties uitgehaald enzo?
Damn, ik doe echt iets verkeerd. JD, kom je van het weekend mijn kamer opruimen?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:40 schreef Frazz het volgende:
Het intiemste was het opruimen van dr kamer
Ho ho, ik heb dr alleen een zakje (van de MM) aangegeven om dr rotzooi in te doen en dr wat troep aan gegeven. De rest heeft ze zelf gedaan!quote:Op woensdag 4 april 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Damn, ik doe echt iets verkeerd. JD, kom je van het weekend mijn kamer opruimen?
Oh. Tegenvaller.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:43 schreef Frazz het volgende:
Ho ho, ik heb dr alleen een zakje (van de MM) aangegeven om dr rotzooi in te doen en dr wat troep aan gegeven. De rest heeft ze zelf gedaan!
De slet!quote:Op woensdag 4 april 2007 09:47 schreef Frazz het volgende:
Ze liet wel uitvoerig dr lingeriemand zien![]()
Dit zijn mn sokken (mand dichtlatend) en dit zijn mn uhm njah dinge (ik: lingerie bedoel je?) Mand wagenwijd openquote:
alleen maar oma onderbroeken?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:49 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dit zijn mn sokken (mand dichtlatend) en dit zijn mn uhm njah dinge (ik: lingerie bedoel je?) Mand wagenwijd open![]()
op het bureau?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:50 schreef Frazz het volgende:
Daar zat dr zus een nieuwe laptop uit te kiezen
En dr bed lag vol met rotzooi die ze van dr bureau af gooide
Gaan we dan ook intiem doen?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Damn, ik doe echt iets verkeerd. JD, kom je van het weekend mijn kamer opruimen?
ze had alles al gebarricadeerd zodat jij haar niet kon nemenquote:Op woensdag 4 april 2007 09:53 schreef Frazz het volgende:
[..]
Daar stond dr computer
En het was daar al zo klein
Uiteraard.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:55 schreef tha_rizzo het volgende:
ze had alles al gebarricadeerd zodat jij haar niet kon nemen!!!!
Zou dat het zijn!!quote:Op woensdag 4 april 2007 09:55 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hihi nee, ik had alleen geen tijd meer op mn kamertje op te ruimen voordat fratsie kwamquote:Op woensdag 4 april 2007 09:55 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Die heeft JDude allang gezien.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:56 schreef Frazz het volgende:
Ga jij ook je lingeriemand laten zien aan JDude?
Bah lelijkerd. Ik moet werken tot 5 uurquote:Op woensdag 4 april 2007 09:59 schreef tha_rizzo het volgende:
het word trouwens vandaag mooi weer lijkt wel
*rizzo kijkt heden moment naar buiten en ziet geen enkele wolk
Frats, terrasje vanmiddag pakken?
Ben je al zo dicht bij de wanhoop?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:00 schreef Frazz het volgende:
Ik ben allang blij dat ik die van citroentje heb gezien
HAquote:Op woensdag 4 april 2007 10:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bah lelijkerd. Ik moet werken tot 5 uur.
Gisteren lagen we te slapen toen je smste.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:01 schreef tha_rizzo het volgende:
HA
God -ik dus- straft meteen, omdat je gister niet wilde komen:6
En wat wordt mijn straf dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:01 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
HA
God -ik dus- straft meteen, omdat je gister niet wilde komen
Ja dat is waar. Dat doe ik ook iedere dag.quote:
Vreemd ik was toen net klaar met werken!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gisteren lagen we te slapen toen je smste.
Ja maar jij geniet ook van de grote dingenquote:Op woensdag 4 april 2007 10:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Dat doe ik ook iedere dag.
het was toen 10uur ofzoquote:Op woensdag 4 april 2007 10:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gisteren lagen we te slapen toen je smste.
Rizzo smste rond 10 uur, half 11. Ik weet niet hoelaat hij jou smste?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:02 schreef Frazz het volgende:
Vreemd ik was toen net klaar met werken!
(NEE NIET WERKEN MET CITRONELLA!!!)
Ja ookquote:Op woensdag 4 april 2007 10:03 schreef Frazz het volgende:
Ja maar jij geniet ook van de grote dingen
ik smste jullie tegelijkertijdquote:Op woensdag 4 april 2007 10:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rizzo smste rond 10 uur, half 11. Ik weet niet hoelaat hij jou smste?
Maar wij moesten vanmorgen om 06:45 op. Dus ja.. Misschien dat we morgenavond anders maar ergens moeten neerploffen.
Ah, nouja. Dan nog. Als ik nou vanmorgen vrij was geweest had ik wel even langsgehobbeld!quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:03 schreef Frazz het volgende:
Ja maar jij geniet ook van de grote dingen
verbeeld je maar dat de kou er niet isquote:Op woensdag 4 april 2007 10:14 schreef Ritchie het volgende:
Zo.. brrrr.. tis toch best fris op het fietske met een zomerjas aan..
pak je de computer en zeg je tegen je baas dat je vandaag buitendienst ga doenquote:Op woensdag 4 april 2007 10:40 schreef Ritchie het volgende:
Ik zit tot 6 uur op mijn werk...
Weeekendquote:Op woensdag 4 april 2007 10:59 schreef DarkSamba het volgende:
Hoe is het leven hier allemaal. Iedereen weer aan het werk en toe aan weekend
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:00 schreef Kuukske het volgende:
Bijna weekend. Morgenmiddag om 4 uur.
Johquote:
Goed gezegd.quote:
Talpasterren, DOOD moeten ze!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:42 schreef Kuukske het volgende:
Pauperburen, DOOD moeten ze!
Sterren *voer activiteit in* op het ijs, DOOD moet het.quote:
Sterren doden op het ijsquote:Op woensdag 4 april 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sterren *voer activiteit in* op het ijs, DOOD moet het.
Ik zat te wachten op een andere inkopper. Maar deze is beter.quote:
Sterren nuecken op het ijs?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op een andere inkopper. Maar deze is beter.
Je kent me te goed Rizquote:
Met hem? No way.quote:
Jij moet zowieso een kamer hebben dan hoef je niet steeds heen en weer te fietsen, met wie interreseert me nietquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef tha_rizzo het volgende:
stiekem wil je me wel....
maar ik wil jou niet
Ritchie is heel wakker.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:09 schreef Ritchie het volgende:
sterren dood maken met ijs.
we zullen geen namen noemen hè JD, Kuukske en FMquote:Op woensdag 4 april 2007 12:48 schreef Kuukske het volgende:
Nah, valt mee. De paar Bredase Fok!kers ouwehoeren gewoon teveel![]()
Sst!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:49 schreef tha_rizzo het volgende:
we zullen geen namen noemen hè JD, Kuukske en FM
drop-citroen duoquote:Op woensdag 4 april 2007 13:06 schreef Frazz het volgende:
Vergeet Frats met lemon taste niet
Ben ik het helemaal mee eens..quote:Op woensdag 4 april 2007 12:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
we zullen geen namen noemen hè JD, Kuukske en FM
Drop-Fruit duo Rizzo. Smaak: citroen.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Drop-Fruit duo Rizzo. Smaak: citroen.
Ik denk dat we vanavond wel weer een nieuw topic hebben.. dus ik denk niet veel..quote:Op woensdag 4 april 2007 13:40 schreef DutchieBre het volgende:
Zo, eens zien wat ik nu aan mijn tvp heb
Zoeen positieve instelling.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:54 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ik denk dat we vanavond wel weer een nieuw topic hebben.. dus ik denk niet veel..
ik heb hendig veel zin in 't Jazz Festivalquote:Op woensdag 4 april 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
Precies. Binnenkort is het weer tijd voor de leuke evenementen enzo.
en zeer hippe muziekquote:Op woensdag 4 april 2007 14:10 schreef Kuukske het volgende:
Oh, daar is bier he?
of gewoon nietquote:Op woensdag 4 april 2007 14:29 schreef Kuukske het volgende:
Gewoon 's morgens om 10 uur bezetten en wat stoelen beplakken met "Fok! Breda!" en dan hebben we een hendige Jazz meet.
daarvoor moet je bij "The New Venice Bar" zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 15:19 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Zekers. Ik verheug me nu al op mijn eerste Jantje.
Ok.. ikke kom ook..quote:Op woensdag 4 april 2007 15:38 schreef veldmuis het volgende:
Zoeen sjieke agenda in de OP!
# Breda Jazz Festival 17 t/m 20 mei
En wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij "The New Venice Bar" zijn
Van mijn Jantje blijf je mooi afquote:Op woensdag 4 april 2007 15:19 schreef bassieVL het volgende:
Zekers. Ik verheug me nu al op mijn eerste Jantje.
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:00 schreef bassieVL het volgende:
Maak je maar niet zo druk om jouw Jantje.![]()
ik ken het codewoord niet om binnen te komen.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij "The New Venice Bar" zijn
Goodies is trouwens een groot woord voor een servetje en een kartonnetje om je vinger niet te verbranden. Maar die liggen nog gezellg in de kast. Heb je die niet in Parijs meegenomen?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:07 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou het bijna verontrustend vinden als je dat wel wist. Hoe is het trouwens met de Starbucks Goodies?
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:06 schreef bassieVL het volgende:
[..]
ik ken het codewoord niet om binnen te komen.![]()
Jawel, we hebben zelfs 2 mokken gekocht. Maar ik zou het zo lullig vinden als jij nu met tonnen goodies blijft zittenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:10 schreef bassieVL het volgende:
Goodies is trouwens een groot woord voor een servetje en een kartonnetje om je vinger niet te verbranden. Maar die liggen nog gezellg in de kast. Heb je die niet in Parijs meegenomen?
Guilty!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:48 schreef Kuukske het volgende:
Nah, valt mee. De paar Bredase Fok!kers ouwehoeren gewoon teveel![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:26 schreef Dalamar het volgende:
De een wat meer dan de ander.... wie zou er het meest gepost hebben in de 33 topics tot nu toe? Veldmuis? Kuukske? JDude?
Kuukske, jij hebt toch niet veel te doen op je werk, ga jij dat eens even uitzoeken.
Ik ben er pas sinds deel 8. Mijn aandeel zou wel enigszins hoger kunnen zijn dan bijvoorbeeld van een euhm, Clauw.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:57 schreef Dalamar het volgende:
Dan zou je wel denken inderdaad![]()
De vraag is of ik dat sneller uit de database kan trekken dan Kuukske het met d'r administratieve vaardigheden met de hand kan doen....
Ik zou er geen geld op durven zetten.
zij post om de 5 topiques ofzoquote:Op woensdag 4 april 2007 17:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben er pas sinds deel 8. Mijn aandeel zou wel enigszins hoger kunnen zijn dan bijvoorbeeld van een euhm, Clauw.
Maar ik ga het niet tellen
Heul nie. Ik breng gezelligheid en vrouwelijkheid in dit topic.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:09 schreef tha_rizzo het volgende:
zij post om de 5 topiques ofzo
jij spamt elk topique vol
pak je notepad en dan ga je turven?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:03 schreef Kuukske het volgende:
Weet je, ik dacht te beginnen bij topic 1. En een leuk Excel bestandje te gaan bijhouden. Jammerlijk genoeg heeft JD geen Office, dus helaas.
quote:
Ken sent me!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:06 schreef bassieVL het volgende:
[..]
ik ken het codewoord niet om binnen te komen.![]()
We moeten Arcee vragen!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:03 schreef Kuukske het volgende:
Weet je, ik dacht te beginnen bij topic 1. En een leuk Excel bestandje te gaan bijhouden. Jammerlijk genoeg heeft JD geen Office, dus helaas.
Jij PM't 'm?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ken sent me!
[..]
We moeten Arcee vragen!
Of Pinball. (ik kom niet boven de 10 posts denk ik)quote:Op woensdag 4 april 2007 18:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ken sent me!
[..]
We moeten Arcee vragen!
Ik wist wel dat je gek was op PM'en.quote:
Ik PM nooit!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je gek was op PM'en.
Jawel, je hebt ranzig gePM't met Rizzo. Zo ergens in januari.quote:
dat je dat nog weet, ik was 't al helemaal vergetenquote:Op woensdag 4 april 2007 18:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jawel, je hebt ranzig gePM't met Rizzo. Zo ergens in januari.
Memorabele maand.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dat je dat nog weet, ik was 't al helemaal vergeten![]()
Same here!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dat je dat nog weet, ik was 't al helemaal vergeten![]()
Vooral die eerste he...!quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:41 schreef grizegrijn het volgende:
Weet iemand of er in Breda een winkel zit waar ze graffiti verkopen? Ik wil m'n moederdagkado gaan voorbereiden op het huis.
wtfbbqquote:Op woensdag 4 april 2007 20:41 schreef grizegrijn het volgende:
Weet iemand of er in Breda een winkel zit waar ze graffiti verkopen? Ik wil m'n moederdagkado gaan voorbereiden op het huis.
Het is schandalig, maar ik heb ook geen zin. En ik werk vandaag nog wel voor de MER ookquote:Op donderdag 5 april 2007 08:23 schreef DarkSamba het volgende:
Is het einde werktijd. heb geen zin vandaag.![]()
* geeft iedereen oordopjesquote:Op donderdag 5 april 2007 08:25 schreef Dalamar het volgende:
Ja goeiesmorgens weer iedereen
We gaan er weer een gezellig dagje van maken.... me=happy birthday vandaag.
Toch werken vandaag helaas, but who cares?
Mn oma is vandaag ook jarigquote:Op donderdag 5 april 2007 08:25 schreef Dalamar het volgende:
Gefeliciteerd oma van Frazzquote:Op donderdag 5 april 2007 08:36 schreef Frazz het volgende:
Mn oma is vandaag ook jarig
Fijne verjaardag![]()
Wanneer heb jij wel zinquote:Op donderdag 5 april 2007 08:27 schreef Kuukske het volgende:
Het is schandalig, maar ik heb ook geen zin. En ik werk vandaag nog wel voor de MER ook.
Deze waren niet sterk genoeg, ik hoorde je nog zingenquote:* geeft iedereen oordopjes
Ze wordt 81 of 82 zeker weet ik het nietquote:
Ik heb vaak zat gewoon zin om te werken hoor. En dan doe ik dat ook, maar ik heb veel werkzaamheden achter de pc dus kan ik alt-tabben. Maar er komt een lang weekend aan (over 7.5 uurquote:Op donderdag 5 april 2007 08:38 schreef Frazz het volgende:
[..]
Wanneer heb jij wel zin
[..]
Deze waren niet sterk genoeg, ik hoorde je nog zingen![]()
Jouw weekend is altijd lang want je bent elke maandag vrijquote:Op donderdag 5 april 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat gewoon zin om te werken hoor. En dan doe ik dat ook, maar ik heb veel werkzaamheden achter de pc dus kan ik alt-tabben. Maar er komt een lang weekend aan (over 7.5 uur) en ik wil gewoon lekker naar huis enzo
.
Je weet maar nooit met die hippe opa's en oma's tegenwoordigquote:Op donderdag 5 april 2007 08:47 schreef Frazz het volgende:
Mijn oma fokt niet hoor, en als ik vanmiddag ga zeggen, gefeliciteerd van Kuukske en bassieVL van het Fok!Forum heeft ze ook iets van WTFBBQ!!
Dat is inmiddels zo standaard dat ik het een kort weekend vindquote:Op donderdag 5 april 2007 08:43 schreef Frazz het volgende:
Jouw weekend is altijd lang want je bent elke maandag vrij
Ach mijn weekend is standaard van donderdag tot en met maandagquote:Op donderdag 5 april 2007 08:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is inmiddels zo standaard dat ik het een kort weekend vind
Deze heeft wel een ADSL verbindingquote:Op donderdag 5 april 2007 08:48 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met die hippe opa's en oma's tegenwoordig
koop haar een pc'tje. Stel dit topic in als startpagina.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:54 schreef Frazz het volgende:
[..]
Deze heeft wel een ADSL verbinding![]()
Alleen is dat om kerktelefoon te luisteren
Nee dankje, dan wordt ik straks nog onterftquote:Op donderdag 5 april 2007 08:56 schreef bassieVL het volgende:
[..]
koop haar een pc'tje. Stel dit topic in als startpagina.
En jij hebt de instaptoets Nederlands gehaald?quote:Op donderdag 5 april 2007 08:57 schreef Frazz het volgende:
[..]
Nee dankje, dan wordt ik straks nog onterft![]()
Engels en ik moet hem nog makenquote:Op donderdag 5 april 2007 08:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En jij hebt de instaptoets Nederlands gehaald?.
Ja nou word ik ook nieuwsgierig...quote:Op donderdag 5 april 2007 09:07 schreef JDude het volgende:
Wat is zoeen instaptoets?
Ja en daarbij moet je weten dat 'ik wordt' fout is.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:08 schreef Frazz het volgende:
Een toets die je moet maken en als je die niet haalt krijg je (bij)les
dat weedt ik dus nietquote:Op donderdag 5 april 2007 09:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja en daarbij moet je weten dat 'ik wordt' fout is.
Ik weed dat je dat moet rokenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het enige dat jij weet is weed. Negers.
Wat loop je dan te klagen.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:53 schreef Frazz het volgende:
Ach mijn weekend is standaard van donderdag tot en met maandag
PABO-niveau.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja en daarbij moet je weten dat 'ik wordt' fout is.
Gefeliciteerd..quote:Op donderdag 5 april 2007 08:25 schreef Dalamar het volgende:
vind je het erg als ik dat niet wil wetenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:30 schreef Frazz het volgende:
[..]
Waar kom jij nu ineens weer vandaan gekropen
Je doet ook nooit meer lief tegen me hequote:Op donderdag 5 april 2007 09:30 schreef Frazz het volgende:
[..]
Waar kom jij nu ineens weer vandaan gekropen
Ben jij nou die iemand van de drop-citroen dubbelsmaak (ofzo)?quote:
Helemaal goed geradenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:36 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ben jij nou die iemand van de drop-citroen dubbelsmaak (ofzo)?
Ah ok, dan met enige vertraging: welkom in de Breda topiquesquote:Op donderdag 5 april 2007 09:42 schreef DarkSamba het volgende:
Ach, ik ben hier pas sinds 2 weken. Dus kan je helaas niet veel verder helpen.
Goedemorgenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:50 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen allen!
Thanksquote:Op donderdag 5 april 2007 09:49 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ah ok, dan met enige vertraging: welkom in de Breda topiques
Ik ook!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Dude ik heb het serieus druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |