So not true!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:43 schreef veldmuis het volgende:
Dan werk je niet hard genoeg, Kuukske.
quote:
In de stad bedoel je? Leuke smsjes stuurden jullie jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef tha_rizzo het volgende:
@Frats en het duo Kuukse en JD: het was echt ubergezellig daar, jullie hebben echt iets gemist
Gistermiddag was het ook erg gezellig bij citroentjequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
joh
wat had je anders verwacht?
@Frats en het duo Kuukse en JD: het was echt ubergezellig daar, jullie hebben echt iets gemist
Details worden hier niet op prijs gesteld. Dan gaat veldmuis blozen.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:11 schreef Frazz het volgende:
Gistermiddag was het ook erg gezellig bij citroentje
VM weet het al.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Details worden hier niet op prijs gesteld. Dan gaat veldmuis blozen.
Ehm, andersom hoop ik?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:14 schreef Frazz het volgende:
VM weet het al.
ik heb met haar pc gekeken en haar film gefixed
Neequote:
Sorry.quote:
Ah, ze wilde gewoon dat je voor haar bukte enzo. Nog eh intieme acties uitgehaald enzo?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:21 schreef Frazz het volgende:
[..]
NeeWant ze wist niet hoe haar dvd spelert werkte en ik drukte op 1 knopje en hij deed het
En naar de pc heb ik meer gekeken dan ik er ook iets aan gedaan heb (was niet veel mis mee)
Ik ben gewoon vrolijkquote:
Het intiemste was het opruimen van dr kamerquote:Op woensdag 4 april 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, ze wilde gewoon dat je voor haar bukte enzo. Nog eh intieme acties uitgehaald enzo?
Damn, ik doe echt iets verkeerd. JD, kom je van het weekend mijn kamer opruimen?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:40 schreef Frazz het volgende:
Het intiemste was het opruimen van dr kamer
Ho ho, ik heb dr alleen een zakje (van de MM) aangegeven om dr rotzooi in te doen en dr wat troep aan gegeven. De rest heeft ze zelf gedaan!quote:Op woensdag 4 april 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Damn, ik doe echt iets verkeerd. JD, kom je van het weekend mijn kamer opruimen?
Oh. Tegenvaller.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:43 schreef Frazz het volgende:
Ho ho, ik heb dr alleen een zakje (van de MM) aangegeven om dr rotzooi in te doen en dr wat troep aan gegeven. De rest heeft ze zelf gedaan!
De slet!quote:Op woensdag 4 april 2007 09:47 schreef Frazz het volgende:
Ze liet wel uitvoerig dr lingeriemand zien![]()
Dit zijn mn sokken (mand dichtlatend) en dit zijn mn uhm njah dinge (ik: lingerie bedoel je?) Mand wagenwijd openquote:
alleen maar oma onderbroeken?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:49 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dit zijn mn sokken (mand dichtlatend) en dit zijn mn uhm njah dinge (ik: lingerie bedoel je?) Mand wagenwijd open![]()
op het bureau?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:50 schreef Frazz het volgende:
Daar zat dr zus een nieuwe laptop uit te kiezen
En dr bed lag vol met rotzooi die ze van dr bureau af gooide
Gaan we dan ook intiem doen?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Damn, ik doe echt iets verkeerd. JD, kom je van het weekend mijn kamer opruimen?
ze had alles al gebarricadeerd zodat jij haar niet kon nemenquote:Op woensdag 4 april 2007 09:53 schreef Frazz het volgende:
[..]
Daar stond dr computer
En het was daar al zo klein
Uiteraard.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:55 schreef tha_rizzo het volgende:
ze had alles al gebarricadeerd zodat jij haar niet kon nemen!!!!
Zou dat het zijn!!quote:Op woensdag 4 april 2007 09:55 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hihi nee, ik had alleen geen tijd meer op mn kamertje op te ruimen voordat fratsie kwamquote:Op woensdag 4 april 2007 09:55 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |