ik ken het codewoord niet om binnen te komen.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij "The New Venice Bar" zijn
Goodies is trouwens een groot woord voor een servetje en een kartonnetje om je vinger niet te verbranden. Maar die liggen nog gezellg in de kast. Heb je die niet in Parijs meegenomen?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:07 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou het bijna verontrustend vinden als je dat wel wist. Hoe is het trouwens met de Starbucks Goodies?
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:06 schreef bassieVL het volgende:
[..]
ik ken het codewoord niet om binnen te komen.![]()
Jawel, we hebben zelfs 2 mokken gekocht. Maar ik zou het zo lullig vinden als jij nu met tonnen goodies blijft zittenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:10 schreef bassieVL het volgende:
Goodies is trouwens een groot woord voor een servetje en een kartonnetje om je vinger niet te verbranden. Maar die liggen nog gezellg in de kast. Heb je die niet in Parijs meegenomen?
Guilty!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:48 schreef Kuukske het volgende:
Nah, valt mee. De paar Bredase Fok!kers ouwehoeren gewoon teveel![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:26 schreef Dalamar het volgende:
De een wat meer dan de ander.... wie zou er het meest gepost hebben in de 33 topics tot nu toe? Veldmuis? Kuukske? JDude?
Kuukske, jij hebt toch niet veel te doen op je werk, ga jij dat eens even uitzoeken.
Ik ben er pas sinds deel 8. Mijn aandeel zou wel enigszins hoger kunnen zijn dan bijvoorbeeld van een euhm, Clauw.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:57 schreef Dalamar het volgende:
Dan zou je wel denken inderdaad![]()
De vraag is of ik dat sneller uit de database kan trekken dan Kuukske het met d'r administratieve vaardigheden met de hand kan doen....
Ik zou er geen geld op durven zetten.
zij post om de 5 topiques ofzoquote:Op woensdag 4 april 2007 17:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben er pas sinds deel 8. Mijn aandeel zou wel enigszins hoger kunnen zijn dan bijvoorbeeld van een euhm, Clauw.
Maar ik ga het niet tellen
Heul nie. Ik breng gezelligheid en vrouwelijkheid in dit topic.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:09 schreef tha_rizzo het volgende:
zij post om de 5 topiques ofzo
jij spamt elk topique vol
pak je notepad en dan ga je turven?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:03 schreef Kuukske het volgende:
Weet je, ik dacht te beginnen bij topic 1. En een leuk Excel bestandje te gaan bijhouden. Jammerlijk genoeg heeft JD geen Office, dus helaas.
quote:
Ken sent me!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:06 schreef bassieVL het volgende:
[..]
ik ken het codewoord niet om binnen te komen.![]()
We moeten Arcee vragen!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:03 schreef Kuukske het volgende:
Weet je, ik dacht te beginnen bij topic 1. En een leuk Excel bestandje te gaan bijhouden. Jammerlijk genoeg heeft JD geen Office, dus helaas.
Jij PM't 'm?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ken sent me!
[..]
We moeten Arcee vragen!
Of Pinball. (ik kom niet boven de 10 posts denk ik)quote:Op woensdag 4 april 2007 18:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ken sent me!
[..]
We moeten Arcee vragen!
Ik wist wel dat je gek was op PM'en.quote:
Ik PM nooit!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je gek was op PM'en.
Jawel, je hebt ranzig gePM't met Rizzo. Zo ergens in januari.quote:
dat je dat nog weet, ik was 't al helemaal vergetenquote:Op woensdag 4 april 2007 18:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jawel, je hebt ranzig gePM't met Rizzo. Zo ergens in januari.
Memorabele maand.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dat je dat nog weet, ik was 't al helemaal vergeten![]()
Same here!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dat je dat nog weet, ik was 't al helemaal vergeten![]()
Vooral die eerste he...!quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:41 schreef grizegrijn het volgende:
Weet iemand of er in Breda een winkel zit waar ze graffiti verkopen? Ik wil m'n moederdagkado gaan voorbereiden op het huis.
wtfbbqquote:Op woensdag 4 april 2007 20:41 schreef grizegrijn het volgende:
Weet iemand of er in Breda een winkel zit waar ze graffiti verkopen? Ik wil m'n moederdagkado gaan voorbereiden op het huis.
Het is schandalig, maar ik heb ook geen zin. En ik werk vandaag nog wel voor de MER ookquote:Op donderdag 5 april 2007 08:23 schreef DarkSamba het volgende:
Is het einde werktijd. heb geen zin vandaag.![]()
* geeft iedereen oordopjesquote:Op donderdag 5 april 2007 08:25 schreef Dalamar het volgende:
Ja goeiesmorgens weer iedereen
We gaan er weer een gezellig dagje van maken.... me=happy birthday vandaag.
Toch werken vandaag helaas, but who cares?
Mn oma is vandaag ook jarigquote:Op donderdag 5 april 2007 08:25 schreef Dalamar het volgende:
Ja goeiesmorgens weer iedereen
We gaan er weer een gezellig dagje van maken.... me=happy birthday vandaag.
Toch werken vandaag helaas, but who cares?
Gefeliciteerd oma van Frazzquote:Op donderdag 5 april 2007 08:36 schreef Frazz het volgende:
Mn oma is vandaag ook jarig
Fijne verjaardag![]()
Wanneer heb jij wel zinquote:Op donderdag 5 april 2007 08:27 schreef Kuukske het volgende:
Het is schandalig, maar ik heb ook geen zin. En ik werk vandaag nog wel voor de MER ook.
Deze waren niet sterk genoeg, ik hoorde je nog zingenquote:* geeft iedereen oordopjes
Ze wordt 81 of 82 zeker weet ik het nietquote:
Ik heb vaak zat gewoon zin om te werken hoor. En dan doe ik dat ook, maar ik heb veel werkzaamheden achter de pc dus kan ik alt-tabben. Maar er komt een lang weekend aan (over 7.5 uurquote:Op donderdag 5 april 2007 08:38 schreef Frazz het volgende:
[..]
Wanneer heb jij wel zin
[..]
Deze waren niet sterk genoeg, ik hoorde je nog zingen![]()
Jouw weekend is altijd lang want je bent elke maandag vrijquote:Op donderdag 5 april 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat gewoon zin om te werken hoor. En dan doe ik dat ook, maar ik heb veel werkzaamheden achter de pc dus kan ik alt-tabben. Maar er komt een lang weekend aan (over 7.5 uur) en ik wil gewoon lekker naar huis enzo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |