Je weet maar nooit met die hippe opa's en oma's tegenwoordigquote:Op donderdag 5 april 2007 08:47 schreef Frazz het volgende:
Mijn oma fokt niet hoor, en als ik vanmiddag ga zeggen, gefeliciteerd van Kuukske en bassieVL van het Fok!Forum heeft ze ook iets van WTFBBQ!!
Dat is inmiddels zo standaard dat ik het een kort weekend vindquote:Op donderdag 5 april 2007 08:43 schreef Frazz het volgende:
Jouw weekend is altijd lang want je bent elke maandag vrij
Ach mijn weekend is standaard van donderdag tot en met maandagquote:Op donderdag 5 april 2007 08:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is inmiddels zo standaard dat ik het een kort weekend vind
Deze heeft wel een ADSL verbindingquote:Op donderdag 5 april 2007 08:48 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met die hippe opa's en oma's tegenwoordig
koop haar een pc'tje. Stel dit topic in als startpagina.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:54 schreef Frazz het volgende:
[..]
Deze heeft wel een ADSL verbinding![]()
Alleen is dat om kerktelefoon te luisteren
Nee dankje, dan wordt ik straks nog onterftquote:Op donderdag 5 april 2007 08:56 schreef bassieVL het volgende:
[..]
koop haar een pc'tje. Stel dit topic in als startpagina.
En jij hebt de instaptoets Nederlands gehaald?quote:Op donderdag 5 april 2007 08:57 schreef Frazz het volgende:
[..]
Nee dankje, dan wordt ik straks nog onterft![]()
Engels en ik moet hem nog makenquote:Op donderdag 5 april 2007 08:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En jij hebt de instaptoets Nederlands gehaald?.
Ja nou word ik ook nieuwsgierig...quote:Op donderdag 5 april 2007 09:07 schreef JDude het volgende:
Wat is zoeen instaptoets?
Ja en daarbij moet je weten dat 'ik wordt' fout is.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:08 schreef Frazz het volgende:
Een toets die je moet maken en als je die niet haalt krijg je (bij)les
dat weedt ik dus nietquote:Op donderdag 5 april 2007 09:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja en daarbij moet je weten dat 'ik wordt' fout is.
Ik weed dat je dat moet rokenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het enige dat jij weet is weed. Negers.
Wat loop je dan te klagen.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:53 schreef Frazz het volgende:
Ach mijn weekend is standaard van donderdag tot en met maandag
PABO-niveau.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja en daarbij moet je weten dat 'ik wordt' fout is.
Gefeliciteerd..quote:Op donderdag 5 april 2007 08:25 schreef Dalamar het volgende:
Ja goeiesmorgens weer iedereen
We gaan er weer een gezellig dagje van maken.... me=happy birthday vandaag.
Toch werken vandaag helaas, but who cares?
vind je het erg als ik dat niet wil wetenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:30 schreef Frazz het volgende:
[..]
Waar kom jij nu ineens weer vandaan gekropen
Je doet ook nooit meer lief tegen me hequote:Op donderdag 5 april 2007 09:30 schreef Frazz het volgende:
[..]
Waar kom jij nu ineens weer vandaan gekropen
Ben jij nou die iemand van de drop-citroen dubbelsmaak (ofzo)?quote:
Helemaal goed geradenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:36 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ben jij nou die iemand van de drop-citroen dubbelsmaak (ofzo)?
Ah ok, dan met enige vertraging: welkom in de Breda topiquesquote:Op donderdag 5 april 2007 09:42 schreef DarkSamba het volgende:
Ach, ik ben hier pas sinds 2 weken. Dus kan je helaas niet veel verder helpen.
Goedemorgenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:50 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen allen!
Thanksquote:Op donderdag 5 april 2007 09:49 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ah ok, dan met enige vertraging: welkom in de Breda topiques
Ik ook!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Dude ik heb het serieus druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |